LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] menu start

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

menu start

Ongelezen bericht door slimmeniels »

sinds ik mijn computer heb, heb ik ook steeds meer programma's erop gezet, logisch.
het probleem is echter dat als ik nu op start, alle programma's klik, er 3 lijsten naast elkaar verschijnen die mijn hele scherm vullen...
het gros van deze links gebruik ik niet echt maar is het ook mogelijk om al deze links in een aparte map te plaatsen?
definitief verwijderen is niet mijn bedoeling, maar desnoods een map ín menu start met al die links erin...

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: menu start

Ongelezen bericht door jurrien »

Gewoon start openen en dan met rechts klikken, dan krijg verwijderen van dingen uit deze lijst . Er gaan dan alleen dingen uit die lijst
zonder verdere conseqties.
jurrien
ps wel het pijltje even op datgene zetten dat je kwijt wil uit de lijst he.

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: menu start

Ongelezen bericht door slimmeniels »

ok, maar weet je ook een manier om een groep links in een map te krijgen?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: menu start

Ongelezen bericht door S. »

het gros van deze links gebruik ik niet echt maar is het ook mogelijk om al deze links in een aparte map te plaatsen?
Ja, dat is mogelijk met Mozilla.
Daar kun je aparte mapjes maken waar je links of bookmarks in onderbrengt.
Tenminste; als je dat bedoelt met ' links' of bedoel jij die iconen op je bureaublad?
Dat werd mij niet geheel duidelijk.

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: menu start

Ongelezen bericht door slimmeniels »

nou, de hulp is al niet meer nodig.
ik heb net even zitten klooien met allemaal dingen, en nu weet ik hoe ik moet doen wat ik wilde doen.
het gaat erom dat als je met je rechter muisknop klikt op een linkje in je alle programma's menu van menu start, dan klik je op verkennen, en dan kan je zelf via verkenner alles hergroeperen.

Gesloten