LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn ervaring met Studentaanhuis

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
frankclevers
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2018 11:19

Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door frankclevers »

Zijn er mensen die ervaringen hebben met 'Student aan Huis'?
In tv-commercials maken ze reclame met 'wij fixen het wel'.
Maar ik heb nu meerdere malen met hun te maken gehad en mijn ervaringen zijn slecht:
- het duurt erg lang eer je een afspraak kunt maken dat er iemand langskomt (soms weken)
- ze hebben hun site technisch goed op orde, want wat je invult in het contactformulier komt niet aan
- ze reageren niet op e-mails
- als je een probleem hebt en vraagt of daar een student voor langs kan komen, hoef je het probleem nauwelijks te beschrijven. Ze plannen gewoon een afspraak in, sturen iemand.... en dan is de kans groot dat die student er pas bij het huisbezoek achterkomt wat hij moet komen doen...
- Als je iemand voor de eerste keer laat komen, moet je verplicht eerst 12 euro aan jaarlidmaatschap betalen. Verder betaal je sowieso al voorrijkosten. En dan nog eens een uurtarief. Als het jaar om is, wordt automatisch verlengd. Het zou toch normaal zijn als je vooraf even gevraagd wordt of je wil verlengen?
Kortom: Student aan Huis, wij fixen het wel. Ja ja........

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door juliomariner »

En wat is de vraag? wat moeten we hiermee? Ik denk dat u uw verhaal beter op een klachtensite kunt zetten waangezien wij hier niets tegen kunnen doen?

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door Jefdus »

Meerdere malen slechte ervaringen? Als het niet bevalt, waarom blijf je er dan gebruik van maken?

Johan-17
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 sep 2017 19:14

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door Johan-17 »

''En wat is de vraag? wat moeten we hiermee? Ik denk dat u uw verhaal beter op een klachtensite kunt zetten waangezien wij hier niets tegen kunnen doen?''

Waarom zou dit hier niet geplaatst mogen worden? Hier is dit forum wel degelijk voor. Al is het alleen maar om te waarschuwen voor dit soort praktijken.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Johan-17 schreef:
18 okt 2018 09:52
''En wat is de vraag? wat moeten we hiermee? Ik denk dat u uw verhaal beter op een klachtensite kunt zetten waangezien wij hier niets tegen kunnen doen?''

Waarom zou dit hier niet geplaatst mogen worden? Hier is dit forum wel degelijk voor. Al is het alleen maar om te waarschuwen voor dit soort praktijken.
Wat voor praktijken? Meneer huurt ze meermaals in en hij klaagt nergens over dat ze het probleem niet oplossen. De kosten staan heel duidelijk op de website.

En dit is een forum, geen review site of bedoeld om mensen te waarschuwen. Hier heb je diverse andere sites voor. Hier beantwoorden we vragen over consumenten problemen en discussiëren en daarna onderling nog weken over.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door Erthanax »

sylvesterb schreef:
18 okt 2018 10:19
En dit is een forum, geen review site of bedoeld om mensen te waarschuwen. Hier heb je diverse andere sites voor. Hier beantwoorden we vragen over consumenten problemen en discussiëren en daarna onderling nog weken over.
De "Gebruiksvoorwaarden en huisregels" zijn weliswaar gearchiveerd, maar ik neem aan dat ze nog steeds gelden:
Radar schreef:Gebruiksvoorwaarden
Voor wie?
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die willen praten over consumentenkwesties.


Dus hoezo "hier beantwoorden we vragen over consumentenproblemen"? Als een forumlid wil praten over Student aan huis, lijkt mij daar geen bezwaar tegen. Bovendien stelt TS wel degelijk een vraag: dat automatisch verlengen (voor een jaar?), mag dat eigenlijk wel?

Als "we" daar nu eerst eens antwoord op geven. Ik denk dat het niet mag en dat TS een opzegtermijn van een maand heeft.

En al heb ik geen student aan huis nodig voor wat dan ook, vind ik het toch nuttig te weten dat de afspraken niet op korte termijn gemaakt worden.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Jammer, het lijkt mij juist een gat in de markt.
Eentje waar ik pas achterkwam toen ik een paar weken geleden met de desktop naar de reparateur moest.... Wat een zwaar onhandig kreng! Bleek ook nog een software probleem te zijn.
Dat had iemand van student aan huis makkelijk bij mij thuis dus kunnen oplossen en de kosten waren niet hoger geweest...

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Mijn ervaring met Studentaanhuis

Ongelezen bericht door reggie2 »

sylvesterb schreef:
18 okt 2018 10:19


En dit is een forum, geen review site of bedoeld om mensen te waarschuwen. Hier heb je diverse andere sites voor. Hier beantwoorden we vragen over consumenten problemen en discussiëren en daarna onderling nog weken over.
Ben jij moderator?? Ik zou niet weten waarom dit hier niet kan staan.

Gesloten