LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Monitor gekocht bij MAX ICT maar ze leveren niet

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
RoyvanWezel
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2020 10:43

Monitor gekocht bij MAX ICT maar ze leveren niet

Ongelezen bericht door RoyvanWezel »

Op 19 december een monitor gekocht bij MAX ict. Genoeg voorraad en 1 dag levertijd volgens de webshop. 21 december staat het pakket ineens op uitgeleverd, erg vreemd ik heb niets omtvangen en ook geen track en trace. 22 december neem ik telefonisch contact met MAX ict op (wachttijd ruim 40 minuten) en medewerker vertelde mij dat ik moest wachten tot 28 december. Op 28 december heb ik weer gebeld naar MAX ICT (wachttijd nu 30 minuten) en gaf te kennen dat ik niets ontvangen heb en dat ik een track en trace code wilde hebben. Volgens max ict is er geen track en trace en konden ze mij ook niet vertellen met welke vervoerder dit pakket is mee geweest. Vervolgens werd de verbinding verbroken. 29 december weer gebeld (weer lang in de wacht) en ik kreeg te horen dat ze het aan het uitzoeken zijn. Vandaag 30 december ik ben ten einde raad MAX ict bedriegd en bespeeld mensen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Monitor gekocht bij MAX ICT maar ze leveren niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt simpelweg een mail sturen met daarin een ultimatum waarin geleverd moet zijn. Mocht dit niet gebeuren mag u gaan ontbinden en moet u het geld terug krijgen. Mochten ze daar niet op reageren kunt u daarna een incassobureau inschakelen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Monitor gekocht bij MAX ICT maar ze leveren niet

Ongelezen bericht door crazyme »

https://tweakers.net/shopreview/7403/ma ... overzicht/

Klopt wel aardig met hun reviews.

Volgende keer eerst kijken, dan kopen.

Voor nu : geduld hebben. Misschien kunt u de order herroepen ?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Monitor gekocht bij MAX ICT maar ze leveren niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Beroerde communicatie en service, maar dat bedriegen zie ik niet.

Gesloten