PlayStation ban: wat kan ik hieraan doen?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Rowanvdk
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2021 21:15

PlayStation ban: wat kan ik hieraan doen?

Ongelezen bericht door Rowanvdk »

Afgelopen donderdag was ik online aan het gamen en opeens werd ik uitgelogd en was mijn account opgeschort.
Ik heb de chatfunctie al maanden niet meer gebruikt en ook nooit iets geks gezegd tegen iets of iemand online.
Toen ik belde zeiden ze dat ik de gedragsregels heb overtreden, maar ze konden mij niet zeggen waar het over ging. Weet er iemand wat er hier aan te doen is en of er wat aan te doen is? En als er iets aan te doen is, ook graag hoe natuurlijk.

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: PlayStation ban: wat kan ik hieraan doen?

Ongelezen bericht door Sannietje »

Betaal je abonnementsgeld voor die game?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: PlayStation ban: wat kan ik hieraan doen?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sannietje schreef:
19 sep 2021 13:19
Betaal je abonnementsgeld voor die game?
Niet relevant conform de voorwaarden, waarmee je akkoord gaat. Mag je verwijderd worden van het netwerk, dat een bepaalde game enkel leuk/interessant is door de online ervaring veranderd dit niet.

https://www.playstation.com/nl-nl/suppo ... sions-psn/

Probleem is dat TS is gebanned voor een grove overtreding, voor wat verkeerde taal in de chat wordt je niet permanent verwijderd. Helaas biedt Playstation geen mogelijkheid tot het verwijderen van de ban, zij zijn van mening dat ze geen fouten maken.

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: PlayStation ban: wat kan ik hieraan doen?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Sony banned niet zomaar en voor een keertje grof taalgebruik zal eerst een chatban komen. Toevallig je PS4 omgebouwd en was je illigaal spellen aan het spelen? want dat is een welbekend iets voor een insta permaban

Gesloten