LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PSOnline.shop (Onderdeel van Klymm B.V.): aanbetaling, niet op adres

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
StèphanLeeflang
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2020 19:22

PSOnline.shop (Onderdeel van Klymm B.V.): aanbetaling, niet op adres

Ongelezen bericht door StèphanLeeflang »

Veel mensen waaronder ik zelf ook hebben via www.psonline.shop een aanbetaling gedaan voor een Playstation 5. (Sommige hebben zelfs het hele bedrag betaald).

Zelf ben ik vandaag op het adres geweest wat zij op hun website vermelden. Echter zitten zij daar niet volgens het naambordje wat daar op de gevel hangt. (Ik heb daar een foto van gemaakt).

Helaas verloopt de communicatie niet geheel vlekkeloos en ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere.

Misschien kan PSonline.shop eindelijk nu zelf eens met een reactie komen?

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PSOnline.shop (Onderdeel van Klymm B.V.): aanbetaling, niet op adres

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zit daar dan Klymm BV? Volgens de site is de klantenservice gesloten vanwege drukte.
Een voordeel de PS5 kost overal hetzelfde. Wat dit bedrijf doet is niets meer of minder dan een lijst bijhouden. Elke keer als ze weer wat binnen krijgen is de bovenste van de lijst aan de beurt. Ik zou het persoonlijk niet aandurven om te gaan bestellen bij een site waarvan de KVK een andere naam weergeeft en niemand thuis geeft. U kunt via de site: https://psonline.shop/annuleren/ annuleren. Wellicht een tip om dat te doen. Het gaat even duren, maar er komt een tijd dat er zat op voorraad is. Op dit moment is er nergens meer een PS5 te krijgen. Pas halverwege december weer. Maar de vraag is nu al veel groter dan het aanbod straks.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PSOnline.shop (Onderdeel van Klymm B.V.): aanbetaling, niet op adres

Ongelezen bericht door berndv »

StèphanLeeflang schreef:
22 nov 2020 19:39
Zelf ben ik vandaag op het adres geweest wat zij op hun website vermelden. Echter zitten zij daar niet volgens het naambordje wat daar op de gevel hangt. (Ik heb daar een foto van gemaakt).
Bent u ook binnen geweest? Het is een bedrijfsverzamelgebouw, er zitten zo'n 25 ondernemingen in dat pand, en de verhuur van kantoorruimte is redelijk flexibel, ook nu staan er nog kantoren te huur:
https://skepp.nl/nl/kantoorruimte-huren ... gKWWPD_BwEDus daar zou ik niet zo heel veel aan concluderen.

Gesloten