LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Remarkt is onbetrouwbaar

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
fwloman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:14

Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door fwloman »

Goedendag,

Bij Remarkt een HP Elite 8100 tower besteld.
binnen een week startte de PC moeizaam op waarop ik contact heb gezocht met Remarkt. Telefonisch door onderbezetting uiteraard niet te bereiken (al meer dan een maand het geval). Per mail werd toegezegd dat het product terug gestuurd kon worden en dat ik het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Zo gezegd zo gedaan (uiteraard duur pakketje).

Tot mijn verbazing stond ongeveer 1,5 later weer twee grote dozen in mijn tuin. Per mail zeiden ze dat ze de PC toch gerepareerd hadden. Dit tegen de afspraak in. Hierop direct te twee dozen weer aangetekend terug gestuurd (30 euro).

1 doos aangekomen op 11 mei en de tweede op 13 mei.

Nu beweren ze dat ze maar 1 doos hebben ontvangen. Ik krijg van verschillende personen verschillende mails waarin iets anders gezegd wordt.

Er zal ook best iets goed gaan bij dit bedrijf, ik heb het echter op het vlak van klantvriendelijkheid nog niet kunnen ontdekken.
Ik vrees dat het op rechtsbijstand gaat uitdraaien.

Floris

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u de computer privé gekocht hebt hebt u gewoon recht om te herroepen. Als u bewijs hebt dat beide pakjes aangekomen zijn kunt u dat bewijs simpelweg naar hun mailen en aangeven dat u het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening terug gestort wil hebben.

Mocht dat niet lukken, dan neemt de rechtsbijstand het ongetwijfeld over van u. Bewaar wel alle bewijsstukken en stuur nooit originelen ergens heen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Terug sturen is voor jou rekening en dat is online te vinden, dus niet klagen over hoge kosten.

Ook zelf terug brengen mag als je in de buurt woonde.

Een Furby, ze testen en controleren maar het blijft een gebruikte en kan elk moment stuk gaan.
Door de leeftijd meer kans dan bij een nieuwe, zou alleen bij regionale handelaar zoiets kopen.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door pierrev »

op de site staat in grote letters niet goed geld terug garantie dus die reparatie i.p.v. geld terug is al raar

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

In die voorwaarden staat; Retour op eigen kosten! Daar ben ik niet blij mee voor een miskoop.

fwloman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:14

Re: Remarkt is onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door fwloman »

Afgelopen week Netjes gebeld door Remarkt. Ze hebben het geld inmiddels terug gestort. Al met al netjes afgehandeld.

Gesloten