LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie laptop MediaMarkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Reparatie laptop MediaMarkt

Ongelezen bericht door 16again »

Hypo63 schreef:
26 dec 2018 14:29
Ga voor de aardigheid eens een dag bij de MediaMarkt zitten, volgens mij komt er zeker 50% van de aankopen uit de winkel via de klantenservice weer terug.
Dat lijkt me vrij sterk. Ze verkopen toch gewoon dezelfde producten nieuw uit doos als een andere winkel
Hypo63 schreef:
26 dec 2018 14:29
Het soms drukker bij de klantenservice dan aan de kassa.
Dat zegt niets. Het gaat om de verhouding tussen het aantal klanten per uur aan de kassa, en aan de service balie.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Reparatie laptop MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik neem daar graag gratis koffie, bekijk het apparaat wat ik wil kopen en bestel via hun gratis Wifi gewoon online.....
En laat dat soms nu dezelfde Media Markt soms wezen omdat in de winkel er andere prijzen gelden en als ik voorraad kan ik het gelijk afhalen!

Ik ben toch niet Gek, zij wel!
Maar reparaties, ik zie hoe ze een I Phone open haalden en dat is naast de voordelige Batterij op die manier gelijk ook meer schermpjes omzet en hun dure glaasje erop, voor 8x de Action prijs.....!

Gesloten