LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Service apple

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mgrootaarts
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2013 07:47

Slechte Service apple

Ongelezen bericht door mgrootaarts »

Goedemorgen iedereen,

op 27 maart jongsleden heb ik een apple mac book air 11 "inch gekocht voor mijn studie. Dezelfde dag meteen alles netjes geinstalleerd en de laptop werkt goed en snel.
Niets aan de hand denk je dan. Een week gingen wij voor een aantal weken op vakantie. Na de vakantie wilde wij onze foto's op de mac book kopieren. Helaas werkte de mac book niet meer. Meteen met apple gebeld, na een aantal handelingen werkte de laptop helemaal niet meer en werden wij verzocht om naar een apple service punt te gaan.

Daar aangekomen werd de laptop netjes opgestuurd en na een aantal dagen konden wij deze weer ophalen. Na de eerste dag van de reperatie begon de laptop rare syptomen te tonen. De toestenbord en trackpad werkte niet meer en de OS liep helemaal vast. Hiervoor heb ik een aantal maal apple gebeld, maar de syptomen konden niet verholpen worden. Ik moest weer terug naar de apple store. De medewerk starten een scherm op waar je je laptop kon herstellen en begon een aantal keer met een muis en vermelde je moet je OS opnieuw installeren en dan werkt alles weer. Na dit thuis gedaan te hebben werden de syptomen weer erger. Soms start de laptop helemaal niet meer op. Na een paar maal weer gebeld te hebben met apple moet ik weer naar de apple service punt. Hier hadden ze nu de trackpad van de laptop vervangen, helaas voor mij helpt ook deze actie niet.

Na deze actie weer met apple gebeld en zij geven aan dat je laptop drie maal moet worden gereperareerd om in aanmerking te komen voor een omruiling. Ok kan ik begrijpen denk ik. Dus voor de derde maal naar de reperatie centrum. Tot mijn verbazing werd ik hier meteen niet meer geholpen en weigeren ze de latop voor de derde maal op te sturen :shock:. Na rustig uitgelegd te hebben wat en hoe werd er gezegd omdat ik de laptop in de apple store gekocht had, maar contact op moest nemen met apple zelf.

Mijn vraag ben je verplicht om je laptop driemaal op te sturen, want ik ben eigenlijk van plan om te kijken of ik stappen kan ondernemen tegen apple om mijn laptop te laten omruilen. Hoor graag jullie reactie

met vriendelijke groet
Mark

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je 'm bij de Apple Store op het Leidseplein hebt gekocht is dat jouw aanspreekpunt. Verder niemand. Mijn ervaring is overigens dat ze normaal gesproken heel coulant zijn als er een keer een probleem is.

Laurens3888
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2013 12:21

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door Laurens3888 »

Heb ook last van slechte service van apple.
Heb een retina macbook gekocht voor ongeveer 2000 euro.
na een jaar krijg ik ineens dooie pixels. de macbook ter reparatie gestuurd bij de dichtstbijzijnde apple retailer(20 km van mijn huis vandaan). hij is gemaakt heb de laptop twee weken moeten missen vanwege de reparatie. Wat erg ongemakkelijk is voor mij, omdat ik de laptop nodig heb voor mijn werk en school. Hierdoor heb ik een week lang niet kunnen werken en met school niet mijn afspraken na kunnen komen. Nou heb ik de macbook twee weken gebruikt en heeft het scherm nog meer dooie pixels. Ik gebruik deze laptop voor fotoshop programma's waardoor een dooie pixel erg opvalt en heel erg irriteert. Ik bel de apple weer om te zeggen dat ik nu een oplossing wil met vervangend toestel tijdens de reparatie, gewoon een nieuwe laptop of mijn geld terug. Nee dit was allemaal niet mogelijk en dus gaat mij dit weer allemaal geld kosten en heelveel ongemak. Nu moet ie weer worden gerepareerd en kan ik weer naar Heerenveen rijden. Hier heb ik een vergoeding omgevlagd waarop ik een doodleuk antwoord krijg 'dan had je maar dichter bij een apple zaak moeten wonen'. Al met al is deze service voor een laptop van 2000 euro erg slecht en wil hem eigenlijk ook niet ter reperatie sturen ik weet niet meer hoe ik het nou moet oplossen. Zij willen me voor de reparatie geen schadevergoeding of iets geven.ze kunnen pas een schadevergoeding regelen na de reparatie en dit zal niet iets zijn waar ik echt wat aan heb. Ik moest denken aan een apple waardebon van 20 euro.

wjager
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2013 18:55

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door wjager »

Ook ik heb een slechte ervaring met de service van Apple. In juni 2013 heb ik een Apple I-Mac gekocht. Al binnen vijf maanden na de aanschaf doet de aan/uitknop het niet meer. Reactie van Apple: "Dat kan gebeuren, breng het product maar terug naar de winkel. Dan wordt deze onder de garantie wel gerepareerd. Dat kan overigens wel maximaal twee weken duren." Tenzij je bovenop de aanschafprijs van bijna €1.400 nog een Applecare Protection Plan aanschaft voor nog eens €179. Dan is Apple bereid de I-mac thuis te komen ophalen. Een teleurstellende ervaring.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door Agaat »

Apple heeft medewerkers in dienst, die totaal geen verstand van zaken hebben! dat noemen ze dan een genius bar... dat kunnen ze beter de chaos bar noemen.

Zelf repareer ik ze uit pure hobby op verzoek, maar ik moet zeggen liefhebber van de apple's ben ik absoluut niet. Het is zo omslachtig en onlogisch.

Weliswaar zijn ze 'gebruiksvriendelijk' als laptop op zich, en hebben ze de beste bewerkings- programma's maar wanneer we de boel open halen.. nee... daar moet je toch echt wel verstand van hebben....en dat weten we ze bij de geniusbar ook! dus wat doen ze daar?

Domme vragen stellen zoals: Doet uw laptop het niet?- Nee mijnheer/ mevrouw, die doet het niet daarom sta ik hier! daarom moest ik afspraak maken...

Heeft u de laptop al uit/aan gezet- Hij start niet meer...
Dus niet gedaan?- Nee want dat gaat niet...
Ohja... en de batterij er helemaal uit, 30 seconden tellen, en weer erin?- Ja mijnheer/mevrouw...
Werkt nog niet?- Nee mijnheer/mevrouw DAAROM STA IK HIER...
Ja..nou u kunt hem achter laten, en uh dan gaan we kijken wat er mis mee is- Hoelang duurt dat?
Ja, zo ongeveer 10 dagen.

Dus wat doe je? ze liet hem achter. 14 dagen later, men heeft iets gevonden!
buurvrouw terug- Ja uh hij doet het niet! dus uh...we kunnen hem wel weer aan de praat krijgen, dan word hij opgestuurd maar gaan al uw gegevens verloren....

Kortom, nog langer de laptop kwijt, gegevens kwijt( altijd back uppen!) en helaas een rekening inderdaad.

Vreselijk inderdaad de service!
Laatst gewijzigd door Agaat op 01 dec 2013 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door olaf79 »

mgrootaarts schreef:
Mijn vraag ben je verplicht om je laptop driemaal op te sturen, want ik ben eigenlijk van plan om te kijken of ik stappen kan ondernemen tegen apple om mijn laptop te laten omruilen. Hoor graag jullie reactie

met vriendelijke groet
Mark
Het antwoord is nee. Als een laptop van deze prijs na een reparatie nog steeds kapot is kunt u ervan uit gaan dat het product ondeugdelijk is en bovendien de verkoper kennelijk niet in staat de fout te herstellen. Krachtens de wet heeft u het recht een nieuwe laptop te eisen of de koop te ontbinden. Bij ontbinding heeft u recht uw volledige aankoopbedrag terug te krijgen. Bovendien is de verkoper aansprakelijk voor alle (gevolg)schade en kosten.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door olaf79 »

Apple is inderdaad snel op weg zijn reputatie als betrouwbare leverancier te grabbel te gooien. Uit het veld krijg ik steeds meer berichten over ontevreden en teleurgestelde klanten die overwegen weer terug te gaan naar windows. Ook de berichten hier bevestigen dat vermoeden: Apple komt om in zijn eigen arrogantie en dat gaat ze nog duur komen te staan. Je kunt hard stijgen, maar nog veel harder vallen...

Laat ik duidelijk zijn: Voor de absurde bedragen die Apple vraagt voor zijn producten bieden ze absoluut niet wat je ervan mag verwachten, qua techniek, levensduur, service en coulance.

Agaat
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:18
Locatie: In between & Underneath

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door Agaat »

olaf79 schreef:
Laat ik duidelijk zijn: Voor de absurde bedragen die Apple vraagt voor zijn producten bieden ze absoluut niet wat je ervan mag verwachten, qua techniek, levensduur, service en coulance.
Zo is het!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door queenfan »

Laurens3888 schreef:Heb ook last van slechte service van apple.
Heb een retina macbook gekocht voor ongeveer 2000 euro.
na een jaar krijg ik ineens dooie pixels. de macbook ter reparatie gestuurd bij de dichtstbijzijnde apple retailer(20 km van mijn huis vandaan). hij is gemaakt heb de laptop twee weken moeten missen vanwege de reparatie. Wat erg ongemakkelijk is voor mij, omdat ik de laptop nodig heb voor mijn werk en school. Hierdoor heb ik een week lang niet kunnen werken en met school niet mijn afspraken na kunnen komen. Nou heb ik de macbook twee weken gebruikt en heeft het scherm nog meer dooie pixels. Ik gebruik deze laptop voor fotoshop programma's waardoor een dooie pixel erg opvalt en heel erg irriteert. Ik bel de apple weer om te zeggen dat ik nu een oplossing wil met vervangend toestel tijdens de reparatie, gewoon een nieuwe laptop of mijn geld terug. Nee dit was allemaal niet mogelijk en dus gaat mij dit weer allemaal geld kosten en heelveel ongemak. Nu moet ie weer worden gerepareerd en kan ik weer naar Heerenveen rijden. Hier heb ik een vergoeding omgevlagd waarop ik een doodleuk antwoord krijg 'dan had je maar dichter bij een apple zaak moeten wonen'. Al met al is deze service voor een laptop van 2000 euro erg slecht en wil hem eigenlijk ook niet ter reperatie sturen ik weet niet meer hoe ik het nou moet oplossen. Zij willen me voor de reparatie geen schadevergoeding of iets geven.ze kunnen pas een schadevergoeding regelen na de reparatie en dit zal niet iets zijn waar ik echt wat aan heb. Ik moest denken aan een apple waardebon van 20 euro.
Erg dat het gebeurd zeker voor die prijs, maar de fabrikant aanspreken over een gebrek en dan eisen voor een vervangend toestel is natuurlijk het domste wat je kan doen.

Ten eerste claim je de garantie bij de verkoper, en zolang jij die MacBook niet bij de Apple store in Amsterdam of online gekocht heb is deze de fabrikant en niet de partij waar je de garantie moet claimen.

Ten tweede is een vervangende toestel geen recht en valt ook niet te claimen, dat een verkopende partij jouw wel een vervangend toestel geeft is puur coulance van de verkoper.

Normaal moet je de verkoper de kans geven om het defect op een juiste manier te repareren en de klacht op te lossen, de fabrikant valt hier buiten. Het enige wat jij kan doen is weer 20 km naar de verkoper gaan en je garantie weer claimen, dat recht heb je en de verkoper zal dit repareren en aangezien je mag verwachten dat een laptop langer mee zal moeten gaan dan een jaar zal dit kosteloos gebeuren (hou me er niet aan vast, maar vind dit meer dan logisch).

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door queenfan »

wjager schreef:Ook ik heb een slechte ervaring met de service van Apple. In juni 2013 heb ik een Apple I-Mac gekocht. Al binnen vijf maanden na de aanschaf doet de aan/uitknop het niet meer. Reactie van Apple: "Dat kan gebeuren, breng het product maar terug naar de winkel. Dan wordt deze onder de garantie wel gerepareerd. Dat kan overigens wel maximaal twee weken duren." Tenzij je bovenop de aanschafprijs van bijna €1.400 nog een Applecare Protection Plan aanschaft voor nog eens €179. Dan is Apple bereid de I-mac thuis te komen ophalen. Een teleurstellende ervaring.
Je wil wel dat het gerepareerd wordt maar dan gelijk en thuis???????

Kom op het is erg dat het kapot gegaan is maar blijf wel redelijk, alles kan kapot gaan en dat is altijd heel zuur. Maar dat jij de iMac naar de winkel moet brengen om de garantie te claimen is toch logisch, en dat het twee weken kan duren so what.......

Je wil het toch gerepareerd hebben en Apple zegt al dat dit gewoon onder garantie gerepareerd wordt, wat is dan het probleem??

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door 53o »

Applecare is een belachelijk duur product. Dat de verkopende partij het 'voordeel' hiervan aanhaalt als jij een defect hebt is niet zo raar, want Applecare is heel erg belangrijk voor de verkopers.

Als de verkoper een oneindig aantal mac's verkoopt zonder iets erbij, dan is de verkoper failliet, omdat de kosten van de aftersales die nodig zijn met de huidige wetgeving hoger liggen dan wat er verdiend wordt per product.

Een Albert Heijn verdient 20% marge per klant gemiddeld in een onuitputtelijk lange rij. Een elektronica winkel, tenminste, een computerwinkel, verdient 4.x% per koop van een hoofdproduct. Is het raar dat verkopers hameren op bij-verkoop artikelen en verzekeringen? Dit is nodig als er nog fysieke winkels bestaan over een aantal jaar, zonder bijverkoop kunnen wij de deuren sluiten.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door queenfan »

53o schreef:Applecare is een belachelijk duur product. Dat de verkopende partij het 'voordeel' hiervan aanhaalt als jij een defect hebt is niet zo raar, want Applecare is heel erg belangrijk voor de verkopers.
Onzin Applecare is niks anders dan het verlengen van de fabrieksgarantie, dat een verkoper dit graag verkoopt (verlengt met twee jaar) is logisch dan kunnen ze het makkelijker afschuiven om zo onder de wettelijke garantie uit te komen.

53o schreef:Als de verkoper een oneindig aantal mac's verkoopt zonder iets erbij, dan is de verkoper failliet, omdat de kosten van de aftersales die nodig zijn met de huidige wetgeving hoger liggen dan wat er verdiend wordt per product.
Aannames zonder bron
53o schreef:Een Albert Heijn verdient 20% marge per klant gemiddeld in een onuitputtelijk lange rij. Een elektronica winkel, tenminste, een computerwinkel, verdient 4.x% per koop van een hoofdproduct. Is het raar dat verkopers hameren op bij-verkoop artikelen en verzekeringen? Dit is nodig als er nog fysieke winkels bestaan over een aantal jaar, zonder bijverkoop kunnen wij de deuren sluiten.
Weer aannames zonder bron

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door Prolix »

queenfan schreef:**Onzin Applecare is niks anders dan het verlengen van de fabrieksgarantie, dat een verkoper dit graag verkoopt (verlengt met twee jaar) is logisch dan kunnen ze het makkelijker afschuiven om zo onder de wettelijke garantie uit te komen.***

Aannames zonder bron
Grappig. Je eigen woorden onderuit halen met je eigen woorden. In Nederland komen ze niet onder de wettelijke garantie uit. Applecare is (ook) een Amerikaans product voor de Amerikaanse markt. Daar is garantie niet zo uitgebreid vermeld in de wet als hier in Nederland. En als je de fabrieksgarantie ( = de wettelijke garantie ) verlengt, in welk opzicht komen ze dan
onder de wettelijke garantie uit
?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door queenfan »

Prolix schreef:
queenfan schreef:**Onzin Applecare is niks anders dan het verlengen van de fabrieksgarantie, dat een verkoper dit graag verkoopt (verlengt met twee jaar) is logisch dan kunnen ze het makkelijker afschuiven om zo onder de wettelijke garantie uit te komen.***

Aannames zonder bron
Grappig. Je eigen woorden onderuit halen met je eigen woorden. In Nederland komen ze niet onder de wettelijke garantie uit. Applecare is (ook) een Amerikaans product voor de Amerikaanse markt. Daar is garantie niet zo uitgebreid vermeld in de wet als hier in Nederland. En als je de fabrieksgarantie ( = de wettelijke garantie ) verlengt, in welk opzicht komen ze dan
onder de wettelijke garantie uit
?
Nee hoor haal mijn eigen woorden niet onderuit, lezen is een kunst.

De wettelijke garantie claim je bij de verkopende partij, mits je het product bij de Applestore in Amsterdam (en tegenwoordig ook in Haarlem) of online gekocht heb is Apple geen verkoper maar fabrikant.

Een verkoper verkoopt graag de AppleCare wat eigenlijk de verlenging van de fabrieksgrarantie is, de reden is dat je het probleem in een keer richting de fabrikant kan sluizen. Het kost de verkoper niks behalve de moeite. Omdat Apple dit aanbied tegen een x% van de verkoopprijs kan de verkoper onder de wettelijke garantie uit komen, wat geen vrijbrief betekend.

Mocht het defect niet door de AppleCare gedekt zijn moet de verkopende partij alsnog voldoen aan de wettelijke garantie.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door 53o »


Aannames zonder bron
Ik ben de bron, ook al overdrijf ik wel een beetje. 4.x% is voor aanbiedingen/klantentrekkers, maar de rest van de hoofdproducten doen het niet veel beter.

Als ik in de winkel hoofdproducten verkoop zoals laptops, kant-en-klare pc's, tablets etc, en een ontelbaar aantal verkoop zonder enige bijverkoop, dan zit ik zonder werk. Hier is geen bron voor nodig als je de marges ziet en de kosten van aftersales.

Als geen 1 klant meer een hoesje koopt bij een tablet/notebook, en stylus of 'iets' extra's, dan is er geen verkooppunt meer behalve internet.

Applecare is niets anders, al is dit veel te duur en geeft dat bijna geen meerwaarde aan het product, zeker gezien de wijzigingen in de Europese wetgeving. Maar dat de verkoper hamert op bijverkoop is niet zo raar, dit is gewoon nodig helaas.

Zelf zou ik trouwens nog steeds Applecare afraden omdat dit product niet aangepast is naar wat de Europese consument al kan verwachten.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door Prolix »

queenfan schreef:... lezen is een kunst.

De wettelijke garantie claim je bij de verkopende partij...Omdat Apple dit aanbied tegen een x% van de verkoopprijs kan de verkoper onder de wettelijke garantie uit komen, wat geen vrijbrief betekend....
en weer...

eerst naar de verkoper, na die termijn evt naar de fabriek. Dus waar of wanneer komt de verkoper onder wettelijke garantie uit? Nogmaals: het is in Nederland..

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door queenfan »

Prolix schreef:
queenfan schreef:... lezen is een kunst.

De wettelijke garantie claim je bij de verkopende partij...Omdat Apple dit aanbied tegen een x% van de verkoopprijs kan de verkoper onder de wettelijke garantie uit komen, wat geen vrijbrief betekend....
en weer...

eerst naar de verkoper, na die termijn evt naar de fabriek. Dus waar of wanneer komt de verkoper onder wettelijke garantie uit? Nogmaals: het is in Nederland..
Leg het nog een keer uit, de wettelijke garantie is leidend maar aangezien dit voor de verkoper kosten aan verbonden kan zitten wil men graag de Applecare verkopen. Hiermee verleng je de fabrieksgarantie waardoor het voor de verkoper makkelijker is om het probleem af te schuiven richting de fabrikant, om zo onder de verantwoording en de eventuele kosten uit te komen.

Applecare is gewoon voor de verkoper een uitvlucht, aangezien je volledig support kan krijgen van Apple zelf. Je kan rechtstreeks contact opnemen met Apple zonder tussenkomst van de verkoper, dat scheelt voor de verkoper een hoop.

Vandaar de opmerking dat de verkoper onder de wettelijke garantie uit kan komen.

stehaniesoraya
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2015 16:04

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door stehaniesoraya »

Ik weet niet of ik de enige ben maar ik heb al een aantal keer drama gehad met de telefonische helpdesk van Apple.Het betreft het welbekende find my iPhone vergrendeling.
Ik help mensen die hun Apple id vergeten zijn of het niet snappen.
Ik bel Apple met de vraag of ze me willen helpen met het eraf halen van deze vergrendeling door middel van het ww te wijzigen zodat de mensen er weer blij mee kunnen werken.
In dit geval was er een vrouw die haar apple id ww niet meer wist, ze kreeg geen mail van apple om haar ww te wijzigen en de beveiligingsvragen wist ze ook niet meer.
Ze had nog wel een aankoopbon, maar het betrof een demo model die ze goedkoop op de kop had getikt.
Apple wilde graag de factuur van de iPad om te zien dat het product echt van haar was.
Zo gezegd zo gedaan de factuur doorgestuurd, wat blijkt nu de datum van de activering van de iPad komt niet overeen met de datum van de factuur. Nee dit klopt ook want het gaat om een oud demo model die ze goedkoop gekocht heeft. Wat denk je? wil Apple haar niet helpen omdat de factuur datum en de activering datum niet over een komen! dat is toch te gek voor woorden?
mevrouw heeft nu niets aan dr iPad terwijl ze compleet in haar recht staat, maar Apple vertikt het om haar te helpen! wat moet je hier nu mee???

solotje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:16

Re: Slechte Service apple

Ongelezen bericht door solotje »

stehaniesoraya schreef:Ik weet niet of ik de enige ben maar ik heb al een aantal keer drama gehad met de telefonische helpdesk van Apple.Het betreft het welbekende find my iPhone vergrendeling.
Ik help mensen die hun Apple id vergeten zijn of het niet snappen.
Ik bel Apple met de vraag of ze me willen helpen met het eraf halen van deze vergrendeling door middel van het ww te wijzigen zodat de mensen er weer blij mee kunnen werken.
In dit geval was er een vrouw die haar apple id ww niet meer wist, ze kreeg geen mail van apple om haar ww te wijzigen en de beveiligingsvragen wist ze ook niet meer.
Ze had nog wel een aankoopbon, maar het betrof een demo model die ze goedkoop op de kop had getikt.
Apple wilde graag de factuur van de iPad om te zien dat het product echt van haar was.
Zo gezegd zo gedaan de factuur doorgestuurd, wat blijkt nu de datum van de activering van de iPad komt niet overeen met de datum van de factuur. Nee dit klopt ook want het gaat om een oud demo model die ze goedkoop gekocht heeft. Wat denk je? wil Apple haar niet helpen omdat de factuur datum en de activering datum niet over een komen! dat is toch te gek voor woorden?
mevrouw heeft nu niets aan dr iPad terwijl ze compleet in haar recht staat, maar Apple vertikt het om haar te helpen! wat moet je hier nu mee???
Die beveiliging is een beveiliging tegen diefstal en verlies, Apple zal er alles aan doen om de data van de oorspronkelijke gebruiker te beschermen. Iemand die zegt 'ik help mensen met hun Apple ID' dan kan ik me voorstellen dat er alarmbellen gaan rinkelen bij Apple, nooit mag een wachtwoord gewijzigd kunnen worden door een derde.

Als ook de factuur niet klopt dan ben ik blij dat Apple niks voor u gedaan heeft, want dan deugt de service tenminste, zou niet best wezen dat Apple dan maar gewoon zegt 'ach hier heb je een nieuw wachtwoord' en dat jij dan met de creditcard van mevrouw aan de haal gaat (als je ter slechter trouw was)

Het is jammer dat ze haar iPad niet meer kan gebruiken, maar mevrouw is zelf verantwoordelijk voor de correcte informatie in haar AppleID en haar wachtwoord

Gesloten