LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nijogeth schreef:
19 nov 2020 18:11
Niet ijlen, Neodutchio.
https://www.eglobalcentralnl.com/samsun ... zwart.html

Dit is een 8 inch, maar die komt toch echt bijna bovenaan te staan als je dat gaat googlen.
En dat moet ik serieus nemen? Omdat de oude 8 inch €124,44 is kan de nieuwe 10 inch goedkoper zijn? Dan ga ik morgen meteen naar de Renault garage. Heb een Clio sedan uit 2019 gezien, een nieuwe station kan dan voor minder geld?

https://www.eglobalcentralnl.com/catalo ... y+Tab+A+10. En wat is de vanafprijs? Inderdaad, €173,84.

Geen idee hoe u prijzen vergelijkt, maar als je je keuze gemaakt hebt voor een 10inch ga je niet googelen op een 8 inch. Dan had u net zo goed een 10 inch kindertablet kunnen nemen.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik google op 'samsung tablet 10 inch'. Ik heb al mijn actieprijs van 99 euro gezien op MediaMarkt. Ik wil kijken of het een reële prijs is en ik kom dat tegen. Conclusie: reële prijs, want scheelt maar 20%.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
19 nov 2020 18:34
Geen idee hoe u prijzen vergelijkt, maar als je je keuze gemaakt hebt voor een 10inch ga je niet googelen op een 8 inch.
Van een consument wordt alleen verwacht dat hij zich oriënteert. Een prijs van 125 euro is kennelijk mogelijk voor een tablet. En 10 is niet heel veel groter dan 8. Dat maakt al snel dat deze prijs geloofbaar is.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
19 nov 2020 18:34
En dat moet ik serieus nemen?
Dat zou je inderdaad moeten doen, want de opvatting van Nijogeth sluit -anders dan die van jou- aan bij wet en jurisprudentie.

Vergeet ook niet dat de bewijslast van de “kwade trouw” bij de verkoper ligt. Dat maakt dat de lat hoog ligt. En de casus in dit topic haalt die lat bij lange na niet.

Maar goed, dat zal je ook dit keer vast niet overtuigen.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door hebra98 »

MediaMarkt doet zichzelf dit ook een beetje aan door alle uitspraken en acties.
Er zijn ook wel redelijk vaak foutjes, je zou bijna denken dat het ook een "publiciteit stunt" kan zijn.
Het kost ze wat maar mensen komen toch regelmatig zoeken naar "dit soort" koopjes ( correct of fout geprijsd maakt dan niet uit.)

Het is niet voor niets. Ik ben toch niet gek
Want de aandacht is ook niet gek.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
19 nov 2020 19:56
NeoDutchio schreef:
19 nov 2020 18:34
En dat moet ik serieus nemen?
Dat zou je inderdaad moeten doen, want de opvatting van Nijogeth sluit -anders dan die van jou- aan bij wet en jurisprudentie.
Ik hoop zo dat het voor de rechter komt. En dan wel de stelling inbrengen dat €99,- echt zou kunnen terwijl die overal boven de €200,- kost en omdat de 8 inch in China €124,- kost. Mag ik er dan wel bij zijn?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
19 nov 2020 20:25
[Mag ik er dan wel bij zijn?
Uiteraard. Je zou er een hoop van kunnen leren.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tablet van MediaMarkt wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
19 nov 2020 20:25
Ik hoop zo dat het voor de rechter komt.
Stel je garant :!:

Gesloten