LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] trage computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Hallo allemaal, mijn computer is erg traag,maak hem geregeld schoon maar toch. Nu krijg ik steeds PC-Performer in beeld en deze constateerde 405 fouten, heeft iemand ervaring met deze hersteller?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: trage computer

Ongelezen bericht door nevermind »

Dit program ken ik niet en kan er ook niet over oordelen.
CC Cleaner is ook gratis en wordt vaak gebruikt.
Misschien een optie voor jouw!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

Lijkt mij niet verstandig de CCleaner gebruiken,

TS , je kan dit beter op een pc forum vragen.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

CCcleaner gebruik ik geregeld maar het eerder genoemde progamma geeft 405 fouten aan en dan wat is hiervan waar?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

vogels schreef: Je zit dus met een besmette p.c.

Daarom kan TS ook beter naar een pc forum gaan. Of hij/zij moet het zelf kunnen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

vogels schreef:
ciske schreef:
vogels schreef: Je zit dus met een besmette p.c.

Daarom kan TS ook beter naar een pc forum gaan. Of hij/zij moet het zelf kunnen.
In mijn link staat de nodige info + link naar p.c. forum

okee, niet gezien :oops:

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: trage computer

Ongelezen bericht door Dirkie »

ciske schreef:
vogels schreef: Je zit dus met een besmette p.c.

Daarom kan TS ook beter naar een pc forum gaan. Of hij/zij moet het zelf kunnen.
Gezien de vraagstelling lijkt me dat TS het niet zelf kan :(

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

Dirkie schreef:
ciske schreef:
vogels schreef: Je zit dus met een besmette p.c.

Daarom kan TS ook beter naar een pc forum gaan. Of hij/zij moet het zelf kunnen.
Gezien de vraagstelling lijkt me dat TS het niet zelf kan :(

Daar ging ik al vanuit.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: trage computer

Ongelezen bericht door 53o »

Heb de antoorden niet gelezen maar PC-perfomer was aangeeft dat jij meer dat 500 veiligheidslekken hebt is uit uit op jouw credit card details, en als het tegen zit, jouw geld.

PC-performer is geen bekend beveliligingsprogramma, lijkt er op (sorry, dit zou ik tegen een klant zeggen, vervang deze woorden met 'het is overduidelijk') dat jouw PC geinfecteerd is met een virus die domme mensen wilt overhalen on geld te betalen aan hun.

Een samenvatting van PC-performer: het zijn vuile oplichters.

Als verkoper kan ik jouw geen goed advies geven hier. Anders dan jouw PC te laten scannen en disinfecteren door iemand uit familie/vriendengroep die verstand van dit soort zaken heeft of deze langs te brengen bij een computer winkel die deze service biedt (is belachelijk duur, maar doe dit ook regelmatig, en daarom raad ik je ook aan om eerst te informeren bij familie/vrienden).

Wil niet partijdig overkomen, maar zou het niet erg vinden als de google ratings van dit topic omhoog gaan over de PC-performer oplichters/virusen.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Hallo allemaal, iedereen die heeft gereageerd bedankt, ik had nog niets gekocht maar toch stond het progamma op mijn pc en was nog langzamer geworden.Ik heb het progamma verwijderd en de pc is weer sneller. Ik heb standaard kaspersky 2012 erop staan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

@gtp, je kan beter effe naar een pc forum gaan, ik stuur je alsnog een pb, doe er mee wat je goed dunkt.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Ciske gezien en bedankt

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

gtp schreef:Ciske gezien en bedankt

succes en graag gedaan.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

Met emisoft kreeg je die ook niet meer schoon?

Balen , succes met de nieuwe pc.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: trage computer

Ongelezen bericht door nevermind »

gtp schreef:Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp
Waarom was deze niet meer te herstellen?
Harde schijf geformatteerd hielp ook niet?

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: trage computer

Ongelezen bericht door Dirkie »

gtp schreef:Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp
Wat je met deze stap gedaan hebt, is de gevolgen herstellen (op een wel heel drastische manier, maar goed). Maar heb je ook de oorzaak aangepakt? Als je dat niet doet, is deze nieuwe PC waarschijnlijk binnen korte tijd ook gehackt en/of besmet.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: trage computer

Ongelezen bericht door bprosman »

een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen,
Lijkt me een sterk verhaal.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: trage computer

Ongelezen bericht door nevermind »

Dirkie schreef:
gtp schreef:Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp
Wat je met deze stap gedaan hebt, is de gevolgen herstellen (op een wel heel drastische manier, maar goed). Maar heb je ook de oorzaak aangepakt? Als je dat niet doet, is deze nieuwe PC waarschijnlijk binnen korte tijd ook gehackt en/of besmet.

Ik kan het nog steeds niet volgen, waarom TS een nieuwe PC heeft moeten kopen.
Een besmet PC met een virus is toch te herstellen.
Ik moet jouw gelijk geven dat ook het euvel moet verholpen worden, waar het mogelijk was, dat deze gehackt is/was.
Ofwel vele meteen van hacken praten als er een virus is.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: trage computer

Ongelezen bericht door newmikey »

Ongeloofwaardig verhaal dat iemand een nieuwe PC koopt omdat de oude met een virus zit. Net zoiets als een nieuwe auto kopen omdat de oude een lekke band heeft :lol: Een herinstallatie van Windows op een geformatteerde harde schijf had misschien beter geweest.

En ja, roepen dat je "gehackt" bent doet het nu éénmaal beter dan toegeven dat je zo dom bent geweest op van alles te klikken en zo een trojaan of een keylogger hebt binnengehaald. No worries: de nieuwe PC is ook binnen de kortste keren besmet. TS doet in z'n eentje meer voor de PC industrie dan wij allemaal bij elkaar, hoezo recessie?

Voor dit soort gebruikers is een OSX of Linux computer nog niet eens zo'n gek idee. Scheel wat in de eerste aanschaf en in het leren gebruiken maar daarna hoef je niet meer elke maand een nieuwe PC te kopen!

Gesloten