LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alleen betalen met pin?

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
atlas1302

Re: Alleen betalen met pin?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Het speekwoord is 'GELD MOET ROLLEN' maar zo`n pinpas is zo vierkant als wat! 8)

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Alleen betalen met pin?

Ongelezen bericht door sjohie »

gosewijn schreef:Nee ,want veel mensen mogen rood staan .
Optie tot rood staan is altijd een bewuste keuze, net als een creditcard rekening gespreid kunnen betalen.. :wink:

Als je daar de gevolgen niet van begrijpt, kan je het beter niet aanvragen. Maar goed, dat vergt zelfkennis en financiële discipline, en dat zijn dingen die je zelf moet bezitten of durven te vergaren, als het je niet bij de opvoeding tenminste op hoofdlijnen is bijgebracht.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Alleen betalen met pin?

Ongelezen bericht door JvandeW »

gosewijn schreef:Maar beste gosewijn, je bent toch niet tussen de 18 en 22 jaar oud ?

:D :D In mijn koppie ben ik nog steeds 22 jaar Brahms , maar als ik moeders achterna zit wordt ik helaas weer op de feiten gedrukt . :mrgreen:

Op mijn 22 e veel boodschappen gedaan in de Beijenkorf A.dam ,iedereen betaalde toch mooi kontant ,jong en oud. :roll:
Hoe lang geleden mag dat ondertussen zijn? Zit een groot verschil in of dit 10 jaar geleden was of vorig jaar nog.

Maar je mist ook wel de essentie van hetgeen dat gezegd wordt.

stofzuigertje

Re: Alleen betalen met pin?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Tijdens een Pin storing waren vele boze klanten bij de Tango... moesten ze bij dure bemande pomp tanken op Donderdag 20 goedkoper!
Daar een flinke file en ik ging om 23.43 nog een keer en lukte wel!

Dat was voor de garage er naast die vragen kreeg de reden van even printen en papier ophangen en toch.....
Toch kwamen ze vragen of ze niet toch konden tanken en contant afrekenen!

Zelfs de reparaties mochten de klanten later online betalen als ze geen contant hadden maar de pomp was ooit maar nu apart van het bedrijf dus ook die konden niets doen dan rustig afwachten!
Alleen pinnen, in diverse winkels ondanks meerdere vellen Geen PIN toch klanten die niet kunnen lezen en dat zal dan nog erger worden....
Ook die man die de banken plat legde want denk daar ook eens aan!

Gesloten