LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pepernoten in juli?

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
Mucha

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door scontra »

Mucha schreef:
scontra schreef:
Mucha schreef: Sterker nog, Albert Heyn verkoopt het hele door geverfde (paas) eieren(
Klopt helemaal en je kan kiezen uit twee kleuren, nl wit en bruin . :wink:
En in blauw, geel, rood en groen.
Het is maar een grapje en die groene zijn de exemplaren die te lang gekookt zijn. ;-0

Mucha

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Die is op reis . :D

atlas1302

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wie gaat die pernoten door de schoorsteen mikken als zwarte Piet niet meer mag bestaan, je laat dat Sinterklaas toch niet doen zeker op zijn schimmel? :(

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door crazyme »

Mucha schreef:Even of topic vraagje. Waar is de topic over "Beste reizigers" in plaats van "Beste Dames en Heren" gebleven ? :?
Naar de eeuwige jachtvelden.

Dan moeten we misschien hier discussiëren wanneer Sinterklaas genderneutraal gaat worden.

Die goedgeiligpersoon.

witte angora
Berichten: 30561
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door witte angora »

En dan nog een genderneutrale en niet-gekleurde naam voor Zwarte Piet bedenken... :lol: :lol:

Maar goed, het gaat om pepernoten en kruidnoten in juli, en dat boeit mij dus niet. Als ik zin heb koop ik ze, als ik geen zin heb koop ik ze niet. Wat dat betreft vind ik het niet erg dat ik niet tot december hoef te wachten met zin hebben om pepernoten te kopen.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dat laatste ben ik met je eens. Als elke winkel ze nou standaard in het assortiment laten (1 soort dan), dan kan ik ze ook eens halen als ik er in februari zin in heb.

Maarja, mensen zijn kuddedieren en als het winter is, dan kopen we massaal stamppotten, erwtensoep en rookworst, terwijl deze het hele jaar door te krijgen zijn en dan net zo smaken als in de winter. Alleen dan maakt niemand er reclame voor.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door Costnix »

Nee, ze zijn gelukkig weer verkrijgbaar. Ik zal me weer moeten beheersen om niet een grote zak pepernoten te kopen en die in mijn eentje binnen een uur op te vreten.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door scontra »

!?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door renewouters »

breien schreef:Volgens mij heeft een supermarkt een redelijke keuzevrijheid in het assortiment dat ze te koop aanbieden. Pepernoten in juli, paaseitjes in november, Arnhemse Meisjes (oeps niet genderneutraal) in Leiden of Zuidlaarderbollen in Middelburg. Het mag allemaal. De consument heeft de keuzerijheid om het al dan niet te kopen.
Niks daarvan. Er moeten en zullen regels van bovenaf komen! Dan kunnen we tenminste weer klagen over alle regels en dat het elders allemaal veel beter is dan hier.

Mucha

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Arnhemse Meisjes
Nou die van mij wil niet anders genoemt worden als Arnhems meisje . :lol:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:Volgens mij heeft een supermarkt een redelijke keuzevrijheid in het assortiment dat ze te koop aanbieden. Pepernoten in juli, paaseitjes in november, Arnhemse Meisjes (oeps niet genderneutraal) in Leiden of Zuidlaarderbollen in Middelburg. Het mag allemaal. De consument heeft de keuzerijheid om het al dan niet te kopen.
Schrijffoutje of heeft dit een dieper liggende gedachte ? ;-)

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Pepernoten in juli?

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
scontra schreef:
breien schreef:Volgens mij heeft een supermarkt een redelijke keuzevrijheid in het assortiment dat ze te koop aanbieden. Pepernoten in juli, paaseitjes in november, Arnhemse Meisjes (oeps niet genderneutraal) in Leiden of Zuidlaarderbollen in Middelburg. Het mag allemaal. De consument heeft de keuzerijheid om het al dan niet te kopen.
Schrijffoutje of heeft dit een dieper liggende gedachte ? ;-)
Het spijt me heel erg. Fauten maken is menselijk en waar gehakt wordt fallen spaanders. Het was niet bedoeld als een Freudiaanse verspreking.
Dat dacht ik wel, alhoewel je weet maar nooit heden ten dage :-)

Gesloten