LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is een herenfiets gevaarlijk?

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

1 - Een ander promo-filmpje op YouTube https://www.youtube.com/watch?v=JwL7LJ7xpoE

2 - Airbag voor fietsers: € 269,- voor ANWB-leden. https://www.anwb.nl/fietsen/hovding

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Vvn heeft hun verhaal nu afgezwakt. Ze zitten ons gewoon te stangen.

Verwijderd

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door Verwijderd »

kokka schreef:ik denk dat we ons eigen beter af kunnen vragen waarom het in Nederland nog steeds niet verplicht is om een fietshelm te dragen tijdens het fietsen.
Omdat Nederland een klein land is waar alles dichtbij elkaar ligt en we daarom dusdanig een fietsland zijn dat we uitstekende fietspaden hebben aangelegd door het hele land.

Zijn er cijfers bekend hoeveel fietsers in Nederland er jaarlijks in het ziekenhuis terecht komen met (ernstig) hoofdletsel? De reden dat ze juist in het buitenland helmen dragen tijdens het fietsen is omdat de fietsvoorzieningen daar lang niet zo goed zijn als in Nederland. Bovendien is Nederland een plat land, waardoor de snelheid op de fiets doorgaans ook niet zo hoog ligt. Dus nee, wat mij betreft hoeft een helm niet verplicht te zijn.

Verwijderd

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Ik fiets zelf overigens sinds mijn studententijd alleen nog maar op damesfietsen. Vind ik zelf ook veel fijner.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door witte angora »

Bob Schurkjens schreef:Vvn heeft hun verhaal nu afgezwakt. Ze zitten ons gewoon te stangen.
Herenstangen of damesstangen?

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door mp2017 »

Is het ook mogelijk om een Topic van Radar als NIET Consumentenkwestie te melden! :mrgreen:

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Is een herenfiets gevaarlijk?

Ongelezen bericht door harkja »

Zelf fiets ik op een hometrainer als dat niet veilig is.......en ga wandelend de natuur in.

Gesloten