LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ben_Kachour
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2020 14:03

Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Ben_Kachour »

Hi iedereen,

Ik heb ontzettend veel gezeik met Cheaptickets.nl. Ik heb bij hun een ticket geboekt voor 8 juli voor 10 personen en wij zouden met Ryanair gaan vliegen. Helaas door de COVID-19 is de vlucht geannuleerd. Ik heb contact opgenomen met Ryanair en die gaven mij twee opties; geld terugkrijgen of een voucher. Ik heb een verzoek gedaan om mijn geld terug te krijgen en zij gingen hiermee akkoord. Echter vroeg ik een bevestiging naar mijn persoonlijke mail die ik ook heb gebruikt bij cheaptickets.nl, maar hun geven aan dat mijn email onbekend bij hun is. Cheaptickets heeft een inactieve mail gemaakt en gebruikt en ook een andere telefoonnummer. De email is met de domein @t-virax.de. Ik heb meerdere malen met Ryanair gesproken en gevraagd of ze de bevestiging naar mijn eigen mail kunnen sturen, maar zij verwijzen mij steeds terug naar Cheaptickets.

Ik heb Cheaptickets al meerdere malen in de afgelopen twee maanden mailtjes gestuurd om toegang te krijgen tot mail die zij hebben gemaakt of dat zij de mails kunnen doorsturen naar mijn mail dat bekend is bij Cheaptickets, maar tevergeefs. Ik krijg geen antwoord, behalve de automatische mails die worden gestuurd.

Weet iemand hier raad mee?
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jul 2020 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Johan Kraaijvanger
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2020 12:01

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Johan Kraaijvanger »

Ik heb dezelfde ervaring, Het e-mailadres en boekingsnummer dat ik gekregen heb van cheaptickets wordt door Ryanair niet herkend. Vervolgens is cheaptickets op geen enkele manier bereikbaar. Wie heeft er advies?

Johan

Rob Prinzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2020 17:30

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Rob Prinzen »

Dat probleem heb ik ook.
Ryan Air geeft in een lange chatsessie aan dat ze geld willen terug storten, maar je komt er bij Cheaptickets niet achter of dit al gebeurd is.
Ook informatie over voucher (eerste optie) is niet te achterhalen

Jfelst
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 aug 2012 19:25

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Jfelst »

Ik wil niets goed praten, geld terug moet in feite net zo snel als geld betalen.
Heb geduld. Mijn geld kwam na 111 dagen retour.

Arielle
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2020 17:07

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Arielle »

Ik heb dezelfde ervaring bij Cheaptickets. Geen enkele reactie op mails, verzoeken via de website of chat op restitutie verzoek van door Icelandair geannuleerde vlucht dd 6 juni jl.

Kreeg van Icelandair een code met mogelijkheid tot restitutie . Dat aangevraagd en 4 weken later reactie dat ik verzoek tot Restitutie moet doen via Cheaptickets. Daarna geprobeerd om Cheaptickets te bereiken. Die zijn echter totaal onbereikbaar. Je krijgt zelfs geen mail dat je verzoek is ontvangen. Telefoonnummer ook onbereikbaar. Chat functie zegt dat ze mijn boekingsnummer niet kennen.
Ik snap dat ze het druk hebben. Maar dit kan echt niet!
Wat gebeurt er als ze failliet gaan? Kunnen wij dan allemaal fluiten naar ons geld. Of hebben de luchtvaartmaatschappijen dan een mazzeltje?

ronald.ellenbroek
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2020 15:32

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door ronald.ellenbroek »

Ik wacht ook al heel lang op geld terug van Cheaptickets. Ik heb via hen vluchten geboekt die zouden plaatsvinden op 25 april en 2 mei. Het is nu 3 augustus en ik heb het geld nog niet terug. De vliegmaatschappij bij wie de reizen geboekt zijn is Ryanair. Van Ryanair heb ik begrepen dat er al meerder mails door hen verstuurd zijn naar een door Cheaptickets aangemaakt e-mailadres. Dit e-mailadres is niet mijn eigen e-mailadres, dus ik kan de e-mails niet lezen. Ik heb Cheaptickets al verzocht de e-mails door te sturen, maar dit hebben ze niet gedaan. Ik snap dat het heel druk is, maar 3 maanden zou toch tijd genoeg moeten zijn om geld terug te storten? Al was er maar enige duidelijkheid. Maar ik krijg op mijn vragen per e-mail steeds heel vage antwoorden, soms pas weken later, mailtjes als: "wanneer je niet meer bij je boeking kunt, dan zal de terugbetaalprocedure wel in gang zijn gezet". Hoe vaag kun je het omschrijven.
De vooruitbetaalde huur van appartement en parkeerplaats bij het vliegveld had ik binnen no-time terug, maar bij Cheaptickets blijf ik wachten. Heel frustrerend!

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Cheaptickets reageert niet op terugbetalingsverzoek

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Afgelopen zaterdag ook moeten annuleren, na mijn eerste email direct contact met de klantenservice van Cheaptickets, en na wat heen en weer mailen bevestiging dat geld (moet van vliegmaatschappije komen) binnen 4 weken teruggestort zal worden. Contact was dus snel en goed, nu wachten op geld, en kijken hoe dat gaat.

Gesloten