Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

paul merten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2020 16:09

Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door paul merten »

Bij Voyage Privé hadden we een reis naar Dubai geboekt voor afgelopen mei. Wegens covid-19 werd deze reis door Voyage Privé geannuleerd en kregen wij een voucher ter waarde van de reissom, € 2.428,=, met een geldigheid van één jaar.
Ik wil een dergelijk groot bedrag eigenlijk niet zo lang vastzetten, heb het geld nu harder nodig. Wil het voucher dus laten uitbetalen, maar... Voyage Privé houdt zich onbereikbaar. Als je hen belt krijg je te horen dat, wegens covid-19, alle telefoonlijnen zijn gesloten en dat je via de website een mail moet sturen. Ga je naar de mailfunctie op de website dan zie je dat in het verplichte vakje voor het boekingsnummer heel subtiel een - (streepje) is geplaatst. Dit - is niet weg te halen, daardoor kan er geen boekingsnummer worden ingevuld en daardoor kan de mail niet worden verstuurd!
Heeft iemand gelijke ervaringen? Hoe kom ik met deze reisorganisatie in contact? Ik heb hier een bijzonder slecht gevoel bij, ik ruik onraad. Terecht??

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Op hun site staat voor contact

mijnreservering(at)voyageprive.com

paul merten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2020 16:09

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door paul merten »

Al geprobeerd? Werkt dus echt niet, je komt op hun site terecht en krijgt dan het door mij beschreven probleem!

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door tttlocke »

Hoe kun je op een website terechtkomen als je een e-mail stuurt aan het genoemde adres?

paul merten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2020 16:09

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door paul merten »

Al geprobeerd? De mail komt onbestelbaar retour!!

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door tttlocke »

Volgens mij moet je 'lid' zijn om dat te proberen. Waarom zou ik het überhaupt willen proberen?

Uw berichten zijn onduidelijk.
U meldt in de OP dat het niet lukt om via een formulier op de website een bericht te versturen aan het bedrijf.
Stevie81NL is u behulpzaam door het geven van het e-mailadres, zodat u rechtstreeks vanuit uw e-mailprogramma een bericht kunt sturen, waarop u antwoordt dat je als je dat probeert je 'op hun site terechtkomt'.
Dat lijkt mij welhaast onmogelijk.

En nu, voor het eerst en in strijd met uw eerdere bijdragen, geeft u aan dat zo'n mail 'onbestelbaar retour komt', hetgeen suggereert (maar ik ben er nog niet zeker van) dat u wel degelijk via een e-mailcliënt (niet via de website) een bericht heeft gestuurd.

Als u reacties wilt waar u wat mee kunt, zult u toch duidelijker moeten communiceren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door moederslink »

tttlocke schreef:
09 sep 2020 18:44
Hoe kun je op een website terechtkomen als je een e-mail stuurt aan het genoemde adres?
paul merten schreef:
12 sep 2020 13:03
Al geprobeerd? De mail komt onbestelbaar retour!!
Nou, ik heb het voor de aardigheid geprobeerd :
mijn mail werd beantwoord en in de mail stond dat je voor de meest gestelde vragen FAQ kunt raadplegen.
Het emailadres werkt dus gewoon wél.
In verband met Corona duurt het wat langer.
Ze vragen om begrip en geduld.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door tttlocke »

Aha, de mail werkt dus gewoon.
Ik denk dat er wat verwarring is bij TS t.a.v. het verschil tussen het rechtstreeks sturen van een e-mail via een e-mailcliënt (zoals bijv. Outlook) en het sturen van een 'e-mail' door gebruikt te maken van een formulier op een website.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door omega19 »

Ik snap het probleem van TS wel. Via de website kan je op basis van je boekingsnummer geen vragen stellen, en via de klantenservice wordt je naar de FAQ verwezen.
Het is beter TS proberen te helpen, dan om kritiek te uiten op zijn posting, waar hij/zij niks mee kan.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door tttlocke »

Omega19, u snapt het probleem van TS wel, omdat u beter bent dan de rest van het forum? Of helderziend? Of 'snapt' u het nu ook pas omdat Moederslink zijn onderzoeksresultaten heeft medegedeeld?

Alle bijdragen die helpen een onduidelijk verhaal helder te krijgen, vergroten de kans dat TS geholpen wordt. De bijdrage van u hoort, als enige, niet bij die bijdragen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door moederslink »

tttlocke schreef:
12 sep 2020 19:08
Of 'snapt' u het nu ook pas omdat Moederslink zijn onderzoeksresultaten heeft
medegedeeld
zijn moet zijn haar. :D

Via de website kun je ook mailen, maar dan moet je inloggen.
Ik heb wel een tel nummer gevonden :
030- 808 01 49.
Ook gebeld, maar je krijgt een bandje met: " tot nader order niet bereikbaar " .
Misschien maandag wél?
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 sep 2020 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik wist dat het één van de twee was :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door moederslink »

Tegenwoordig? Véél méér mogelijkheden hoor :lol: :lol:

Guido1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2021 08:02

Re: Voyage Privé houdt zich onbereikbaar

Ongelezen bericht door Guido1963 »

Ik heb een soortgelijke ervaring.
We hebben een reis geboekt voor 4 personen naar Bali en betaald ! Ongeveer 8000 euro.
Nu kan een van de zonen niet mee , wegens herexamen en geprobeerd voor 1 persoon te annuleren.
Echter , mail blijft onbeantwoord.
Wat nu ?

Gesloten