Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door k2p »

Voor een vliegreis naar Marokko zoek ik de goedkoopste testaanbieder. Ik kan geen overzicht vinden van alle aanbieders met hun prijs. De goedkoopste die ik tot nu toe vond is HealthCheckCenters, maar de reviews zijn bijzonder bedroevend en ik kon inderdaad na een kwartier in de wacht te staan niemand van hen spreken. De een na goedkoopste die ik vond was de ANWB voor leden voor 45 euro per persoon. Maar dat vind ik nog steeds veel geld voor een gezin.

Welke is goedkoop doch betrouwbaar? Is er ergens een overzicht van aanbieders, met hun prijs?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mar 2022 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hebt u tegen de tijd dat u met vakantie gaat nog wel zo’n test nodig?

Seinhuis
Berichten: 2374
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Elk aanbieder heeft zijn prijzen op internet staan. 2 uurtjes op internet zoeken inclusief pen en papier en je hebt een overzicht wat de prijzen zijn.

Hou rekening mee dat je ook voor de terugreis misschien ook een PCR test nodig hebt. Je moet ook naar de prijzen in Marokko kijken.
De regels kunnen van dag tot dag veranderen.

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Ik vlieg veel voor mn werk, heb nu een keer of 6 gebruik gemaakt van healtcheckcenter. Alles naar volle tevredenheid.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Aan goedkoop hangt vaak ook een prijskaartje. Ik denk dat de vliegtickets duurder zijn dan de kosten voor een test, maar je zal er weinig aan hebben als de testuitslag te laat komt. Beter kunt u in de buurt kijken naar de aanbieders die er zijn, wat ze kosten en wat de ervaringen zijn van anderen.

GuusW
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:34

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door GuusW »

Een aantal reisburo’s heeft test-contacten waar je voor de helft van de prijs zo’n test kunt doen. De moeite waard om dat even na te vragen bij Uw boekings-tussenpersoon.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Waar vind ik de goedkoopste pcr-test?

Ongelezen bericht door sjohie »

Zoals je al opmerkt, kwaliteit en een lage prijs, gaan niet altijd hand in hand. En om een hoeveelste deel van de reissom hebben we het, om daar al te erg mee te gaan marchanderen? Enige zekerheid dat de test, en nog belangrijker, testresultaten door een goede organisatie op tijd worden geleverd, lijkt me het prijsverschil wel waard. Maar goed, zoals al gezegd, kijk eens of je touroperator niet een aanbieding heeft bij een partij.

Gesloten