LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] buikwandcorrectie

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

Ik ben chantal en heb een grote buikwand correctie laten doen in de velthuiskliniek in velp. Deze was een van de duurste.Toen dacht ik nog aan gesprek voor af als het niet mooi word doen ze het verbeteren. waren de woorden van de chirurg Na de operatie mocht ik direct naar huis waar ik toen erg blij mee was achteraf gezien mag dit al helemaal niet en moet je dag blijven. Heb ook vreselijke ontstekingen gehad nu is het zo lelijk ongelijk rood met knobbels ze geven niet thuis. Meerdere malen ook nog daar geweest maar komen met smoesjes Ookschrijven ze nu in een brief dat ik daar 24 verbleven heb dit is ook niet waar Hun verzekering houd zich hier ook aan vast.Heeft u dit ook gehad of weet u een oplossing ?zou graaag meer over weten
Laatst gewijzigd door chantal 35 op 25 feb 2011 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten zijn verwijderd door de Moderator.

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door buckleup »

TROS Radar schreef:Off-topic berichten zijn verwijderd door de Moderator.
Zeurpiet. Ik mag toch wel opmerken dat leestekens de leesbaarheid verhogen? Bovenstaande verhaal is gewoon onbegrijpelijk zonder een aantal essentiele komma's en punten.

Biscuit
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:11

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Biscuit »

Ik moest hetgeen geschreven was een paar keer lezen, omdat het door het ontbreken van leestekens niet makkelijk te begrijpen was, maar dat even terzijde. :wink:

Heb je alles door beide partijen ondertekend vast laten leggen? Zijn er afspraken vastgelegd, waar jij een kopie van hebt? In hoeverre is jouw eigen huisarts op de hoogte van deze ingreep en het verloop van het herstel? Wellicht dat deze - mits hij op de hoogte is natuurlijk - iets voor je kan betekenen op medisch-juridisch gebied? Ben je verzekerd via de Rechtsbijstand, zodat deze jou kunnen helpen met het verloop van deze kwestie?

Daarnaast, en dat is waarschijnlijk het allerbelangrijkste, zul je evengoed contact moeten opnemen met de kliniek: tenslotte heb je duidelijk last van de gevolgen van de ingreep en zullen ze je buik/het litteken moeten controleren. Ik heb vaker gehoord dat littekens in het begin er vreemd uit zien en rare vormen aannemen, maar dit zou uiteindelijk weer goed moeten komen. Let op: ik ben geen arts, dus ik kan niets uitsluiten/beoordelen! :wink: Als je aangeeft dat je je zorgen maakt, zullen ze je te allen tijde moeten uitnodigen voor een controle-afspraak. Al is het maar voor je gemoedsrust!

chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

[quote="Biscuit"]Ik moest hetgeen geschreven was een paar keer lezen, omdat het door het ontbreken van leestekens niet makkelijk te begrijpen was, maar dat even terzijde. :wink:

Heb je alles door beide partijen ondertekend vast laten leggen? Zijn er afspraken vastgelegd, waar jij een kopie van hebt? In hoeverre is jouw eigen huisarts op de hoogte van deze ingreep en het verloop van het herstel? Wellicht dat deze - mits hij op de hoogte is natuurlijk - iets voor je kan betekenen op medisch-juridisch gebied? Ben je verzekerd via de Rechtsbijstand, zodat deze jou kunnen helpen met het verloop van deze kwestie?

Daarnaast, en dat is waarschijnlijk het allerbelangrijkste, zul je evengoed contact moeten opnemen met de kliniek: tenslotte heb je duidelijk last van de gevolgen van de ingreep en zullen ze je buik/het litteken moeten controleren. Ik heb vaker gehoord dat littekens in het begin er vreemd uit zien en rare vormen aannemen, maar dit zou uiteindelijk weer goed moeten komen. Let op: ik ben geen arts, dus ik kan niets uitsluiten/beoordelen! :wink: Als je aangeeft dat je je zorgen maakt, zullen ze je te allen tijde moeten uitnodigen voor een controle-afspraak. Al is het ma

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

chantal 35 schreef:
Biscuit schreef:Ik moest hetgeen geschreven was een paar keer lezen, omdat het door het ontbreken van leestekens niet makkelijk te begrijpen was, maar dat even terzijde. :wink:

Heb je alles door beide partijen ondertekend vast laten leggen? Zijn er afspraken vastgelegd, waar jij een kopie van hebt? In hoeverre is jouw eigen huisarts op de hoogte van deze ingreep en het verloop van het herstel? Wellicht dat deze - mits hij op de hoogte is natuurlijk - iets voor je kan betekenen op medisch-juridisch gebied? Ben je verzekerd via de Rechtsbijstand, zodat deze jou kunnen helpen met het verloop van deze kwestie?

Daarnaast, en dat is waarschijnlijk het allerbelangrijkste, zul je evengoed contact moeten opnemen met de kliniek: tenslotte heb je duidelijk last van de gevolgen van de ingreep en zullen ze je buik/het litteken moeten controleren. Ik heb vaker gehoord dat littekens in het begin er vreemd uit zien en rare vormen aannemen, maar dit zou uiteindelijk weer goed moeten komen. Let op: ik ben geen arts, dus ik kan niets uitsluiten/beoordelen! :wink: Als je aangeeft dat je je zorgen maakt, zullen ze je te allen tijde moeten uitnodigen voor een controle-afspraak. Al is het ma

:?: :?: :?:

chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

Bedankt voor reactie Ik ben daar al meerdere malen geweest maar stuurden me weg.Met dat me litteken niet rustig genoeg was. Nu krijg ik na 1,5jaar nog steeds te horen. Terwijl een andere chirurg zegt dat hij het zo wel in orde kan maken maar aangezien ik niet nog is dat bedrag heb
Houd dat op

Biscuit
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:11

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Biscuit »

Is dat niet een soort garantie dan? Van tevoren heb je hierover toch afspraken gemaakt, dat als er iets niet in orde is dat het vanzelfsprekend opgelost wordt? Ik denk dat je hiervoor toch Rechtsbijstand moet gaan inschakelen, want je wordt momenteel - zoals ik het begrijp - van het kastje naar de muur gestuurd. :(

velthuis kliniek
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:38

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door velthuis kliniek »

geachte mevrouw,
erg vervelend dat u zich zo slecht geholpen voelt in onze kliniek.Helaas kunnen wij door het ingezonden stuk niet achterhalen wie u bent. wij willen graag samen met u bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Wij verzoeken u om met ons contact op te nemen zodat we samen met de arts kunnen bekijken wat we hier aan kunnen doen. ons telefoonnummer 026-3644432.

chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

Nou fijn dat de kliniek ook nu ineens wat zegt naar 5 bezoekjes bij hun hebben ze nu meer aandacht als eerst
Ik blijf toch hier even schrijven over verder ontwikkelingen want mijn vertrouwen is uiteraard weg

Biscuit
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:11

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Biscuit »

Ik ben erg benieuwd wat ze voor je kunnen betekenen! Probeer het in ieder geval en bewaar alles, mocht het onverhoopt niet naar wens verlopen! :wink:

chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

Ik heb maar contact gezocht juridische hulp aangezien ik niet met de kliniek op een lijn lig.
Hoop dat ze het netjes op lossen ik wacht af

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

chantal 35 schreef:Ik heb maar contact gezocht juridische hulp aangezien ik niet met de kliniek op een lijn lig.
Hoop dat ze het netjes op lossen ik wacht af
Hoop dat het goed wordt opgelost voor je.

chantal 35
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2011 16:20

Re: buikwandcorrectie

Ongelezen bericht door chantal 35 »

Ja dank je ik hoop het ook eindelijk bedankt

Gesloten