LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hair extensions The italian touch by us

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Marloes_dorlas
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2015 14:37

Hair extensions The italian touch by us

Ongelezen bericht door Marloes_dorlas »

Heb 6 weken geleden hairextension laten plaatsen by The Italian Touch by us in Amersfoort.

In de winkel liep het al stroef door meerdere malen mijn eigen haar en de extensions te moeten verven om het 1 geheel te laten lijken. Gelukkig kreeg ik korting want de kapper was een vriend van een vriend van mij en de vriendenprijs was €500,-

Na 3 weken begon de ellende. Extensions braken af en de kwaliteit van de extensions was veranderd van mooi glanzend haar in een droog, pluizig, stro bosje haar.

Na alle toestanden en het breken van mijn eigen haar besloot ik het bij een andere kapper eruit te halen. Op mijn hoofd nu meerdere kale plekken, eigen haar is grotendeels afgebroken en kort.

De kapster die mijn extensions eruit haalde liet duidelijk zien dat er teveel extensions en te dicht op elkaar en niet gelijkmatig waren verdeeld over mijn hoofd.

Dus besloot de The Italian Touch by us uit Amersfoort te contacten. Het antwoord was je mag nieuwe extensions en kreeg een haarbehandeling na heel lang doorzeuren. Dit is uiteraard geen oplossing als mijn haar zo is afgebroken. En gaf aan dat ik mijn geld of een deel graag terug zou zien aangezien ik totaal niet heb gekregen waarvoor ik heb betaald. Ben er alleen maar beroerder af gekomen. Geld weg en eigen haar afgebroken en kale plekken.

Gesloten