LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ogen laten laseren

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
MGS!
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2010 16:28

Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door MGS! »

Hallo, ik zoek mensen die ervaring hebben met het laten laseren van je ogen. Welk instituut is het beste, hoe is de nazorg, doet het veel pijn, en hoe is het resultaat?

ik will graag mijn ogen laten laseren omdat ik die bril en lenzen zat word, als iemand mij verder zou kunnen helpen, zou ik hier erg blij mee zijn!

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

MGS! schreef:Hallo, ik zoek mensen die ervaring hebben met het laten laseren van je ogen. Welk instituut is het beste, hoe is de nazorg, doet het veel pijn, en hoe is het resultaat?

ik will graag mijn ogen laten laseren omdat ik die bril en lenzen zat word, als iemand mij verder zou kunnen helpen, zou ik hier erg blij mee zijn!

Mijn dochter heeft ca. 5 jaar geleden haar ogen laten laseren in het
oogziekenhuis in Rotterdam. De nazorg vond ze uitstekend, pijn was
aanvaardbaar en het resultaat is nog steeds goed volgens haar en
ze is al met al zeer tevreden over het oogziekenhuis.
Ze durfde toen niet goed naar een privékliniek, dus daar hebben
we geen mening over.

06101
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:44

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door 06101 »

Hoi,
heb mijn ogen vorig jaar laten laseren. Gaat snel en was bij mijn methode pijnloos. Echter ik had wel direct een lesbril nodig. Maar ik heb er geen spijt van

klusr
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jul 2010 19:08

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door klusr »

visionclinics?? schijnen goed te zijn....zit er ook aan te denken om mn ogen te laten doen....ben bij hun 1200 kwijt ...

emerald
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2010 19:01

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door emerald »

Hopelijk niet het licht in je ogen zou maar oppassen.

MGS!
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2010 16:28

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door MGS! »

06101 schreef:Hoi,
heb mijn ogen vorig jaar laten laseren. Gaat snel en was bij mijn methode pijnloos. Echter ik had wel direct een lesbril nodig. Maar ik heb er geen spijt van
zijn er meerdere methodes dan? :?

Tamara_Bakker
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:11

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door Tamara_Bakker »

Ik heb vorig jaar mijn ogen laten laseren bij Vision Clinics. Geen moment spijt van gehad. Pijn valt mee, op de dag van het laseren voelen de ogen branderig aan en moet je ze zo veel mogelijk dicht houden. Het beste kun je dat doen door obed te gaan liggen na het laseren.

Verder duurt het tot 3 maanden voordat het zicht optimaal is. Na een dag kun je al veel zien, maar nog niet alles. Je kunt meestal wel al autorijden, maar geen letters lezen in de verte.

Vision Clinics heeft een duidelijke website, waarop ook een filmpje staat met uitleg. Verder organiseert Viosion Clinics ook voorlichtingsavonden waarin ze het hele proces uitleggen. Je kunt daar gratis en vrijblijvend naartoe.

Vision Clinics is niet de goedkoopste aanbieder, maar je wordt er wel goed en deskundig geholpen. Een aanrader!

MGS!
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2010 16:28

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door MGS! »

Bedankt! Mij maakt de prijs niet uit, zolang ik maar een goede behandeling krijg en goed voorgelicht word. Die reclames op tv vertrouw ik al niet, dus ik ga het liefst uit van persoonlijke ervaringen!

Ricksonja
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 aug 2010 15:49

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door Ricksonja »

Goedemorgen,

Ik heb mijn ogen laten laseren ( na veel informatie via diverse klinieken ) bij opticall express. Vanaf het moment dat ik daar was voelde ik me zeer op mijn gemak door de mensen die daar werken. Ik moet nog voor een laatste na controle ( na twee jaar ). Maar na 5 uur ging er al een wereld voor me open. Nooit spijt gehad van deze beslissing.

tillie32
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jun 2013 09:34

Re: Ogen laten laseren

Ongelezen bericht door tillie32 »

Hoi RickSonja,

Kun je me aangeven of je nog steeds tevreden bent? Ben erg benieuwd naar de lange termijnn mening over ogen laseren. Ik twijfel ook om het te laten doen.

MGS!
Al een behandeling ondergaan? En zo ja wat zijn jouw ervaringen met het ogen laseren?

Groet
Tillie


Ogen Laseren, is het de moeite?

Gesloten