LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipl studio Den Bosch

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Gebruiksnaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2013 21:25

Ipl studio Den Bosch

Ongelezen bericht door Gebruiksnaam »

Een IPL behandeling bij Angelique Vorstenbosch komt je duur te staan.. Na maanden heb ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen en Angelique laat ook niks meer van zich horen. Bij een al gesloten bericht heb ik gezien dat veel mensen het zelfde hebben meegemaakt bij IPL Studio Den Bosch.
De aankoop werd gedaan bij Groupon.nl en al snel na 2 behandelingen kon ik haar helemaal niet meer bereiken.

Willen de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt hier hun verhaal doen en mij een bericht sturen.
Het lijkt me nu beter om toch aangifte te gaan doen met iedereen die het zelfde probleem heeft.

charisma____
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2014 15:47

Re: Ipl studio Den Bosch

Ongelezen bericht door charisma____ »

Ik heb hetzelfde meegemaakt na een aantal behandelingen. Zij heeft mij op beide benen verbrand en daarna de afspraak gemaakt om door te behandelen tot alle haren wegwaren. Dit was bij de 5e afspraak ongeveer. Ook zou zij mijn pcle littekencreme vergoeden (37 euro!) en daar heb ik nog niets van teruggezien. Bij elke afspraak is dat verschoven naar een volgende keer en die komt er dus niet van. Zij reageert niet meer op berichten en neemt niet op als ik bel. Ik word ook niet teruggebeld. heel onprofessioneel allemaal! Ik ben hier nu al drie maanden mee bezig.

Gesloten