LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunniva Clinics

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Silvi@
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2013 17:14

Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Silvi@ »

Wie heeft er ervaring met Sunniva Clinics.
Waarde bonnen van vakantie veiling ,je kunt met dit bedrijf geen contact maken .
Schijnt over genomen te zijn Belleza, maar deze bestaat niet
Wordt Easy Slim Clinics .Heel vreemd ! Easy Slim komt niet na wat de waarde bon beloofd .
Wat moet ik nu met mijn bonnen .?????

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Silvi@ schreef:Wie heeft er ervaring met Sunniva Clinics.
Waarde bonnen van vakantie veiling ,je kunt met dit bedrijf geen contact maken .
Schijnt over genomen te zijn Belleza, maar deze bestaat niet
Wordt Easy Slim Clinics .Heel vreemd ! Easy Slim komt niet na wat de waarde bon beloofd .
Wat moet ik nu met mijn bonnen .?????
Bij vakantieveiling vragen ???

sfreak
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2013 11:45

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door sfreak »

ik heb via vakantieveilingen een behandeling gekocht bij Sunniva Clinics, nu Belleza!

Ik heb een afspraak gemaakt toen het nog Sunniva Clinics heette, keurig een mail gekregen van de afspraakbevestiging, vervolgens een mail over de verandering van de naam.
Volgende week is de afspraak ben benieuwd hoop dat het allemaal goed gaat. laat het nog weten

Mober
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2013 10:59

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Mober »

Bij mij zelfde verhaal. Via vakantieveilingen waardebon gekocht voor 6 IPL behandelingen bij Sunniva clinics, vervolgens mail gehad over naamswijziging. Komende donderdag 1e behandeling gepland, hopelijk rij ik niet voor niets die kant op..

Tecla
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2013 03:06

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Tecla »

Vorige week bij Belleza voorheen Sunniva geweest voor een fish en high tea behandeling.
Gekocht via vakantieveilingen.
De bevestiging vooraf was prima evenals de herinnering een dag voordien. Tijdig aanwezig, daarna gewoon 25 minuten zitten wachten, terwijl ze in hun mail aangeven dat als je te laat komt ze je afspraak annuleren.
Pand is absoluut onrepresentatief, niemand was bij de receptie, muziek te hard aan. Kleine wachtruimte. Toen we aan de beurt waren, geen uitleg over hoe en wat met de vissen. 1 bak met aan beide kanten een bank. Diegene die aan de kant zat moest er over heen kruipen. Geen stoel om je spullen neer te leggen. Geen controle hoe je voeten er uit zien. Onhygienisch geheel.
De high tea was simpel (kopje zonder schoteltje) en het is dat je het via vakantieveilingen gekocht hebt voor een lage prijs want de prijs die bij vakantieveiling staat is absoluut niet terecht. Ikraad deze zgn clinic heel erg af. Voor elke behandeling !! Begin er niet aan.

Saar21
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2014 14:36

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Saar21 »

Hoe is het bij de rest gegaan? Mober en Sfreak?
Ik heb er namelijk al 2 IPLbehandelingen opzitten en zie nu pas alle klachten. Tot nu toe
helpen de behandelingen wel. Door alle klachten ben ik wel een beetje "bang" geworden en weet niet
of ik het nog wel af moet maken. Vind het wel zonde van mijn geld als ik ermee stop. Zouden de stralingen slecht zijn of zou dat wel kloppen?

Tine1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2014 16:20

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Tine1968 »

Ik ben vanmorgen ook bij Belleza geweest met een vakantieveilingenbon voor een criolypolysebehandeling. Behalve dat de vermeldde ontvangst met een kopje koffie of thee uitbleef, kreeg ik dus een cavitatiebehandeling i.p.v. een criolypolysebehandeling.
Dom van mij dat ik dat later pas besefte, anders had ik er ter plekke wel wat van gezegd. De manier waarop er met je om gegaan werd vond ik nou ook niet om over naar huis te schrijven. Je wordt "aangekoppeld" en voor de rest lig je alleen op een kamertje zonder ook maar enige tekst en uitleg te krijgen. Na een half uur werd ik al weer afgekoppeld, i.p.v. de vermelde 45 minuten. Achteraf met € 26,00 toch teveel betaald voor mijn bon. Nee, mij zie je daar niet meer terug.
Tja en ik zal voortaan wat assertiever zijn, want daar ben ik ook in tekort geschoten.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik ben vanmorgen ook bij Belleza geweest met een vakantieveilingenbon voor een criolypolysebehandeling. Behalve dat de vermeldde ontvangst met een kopje koffie of thee uitbleef, kreeg ik dus een cavitatiebehandeling i.p.v. een criolypolysebehandeling.
Dom van mij dat ik dat later pas besefte, anders had ik er ter plekke wel wat van gezegd. De manier waarop er met je om gegaan werd vond ik nou ook niet om over naar huis te schrijven. Je wordt "aangekoppeld" en voor de rest lig je alleen op een kamertje zonder ook maar enige tekst en uitleg te krijgen. Na een half uur werd ik al weer afgekoppeld, i.p.v. de vermelde 45 minuten. Achteraf met € 26,00 toch teveel betaald voor mijn bon. Nee, mij zie je daar niet meer terug.
Tja en ik zal voortaan wat assertiever zijn, want daar ben ik ook in tekort geschoten.

Nee, het ging al eerder mis doordat je kwam via een vakantieveilingbon. Verwachten dat je dan top behandeld wordt is niet realistisch en in mijn ogen een beetje naïef.

Tine1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2014 16:20

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Tine1968 »

Hoi Sjoegel,

natuurlijk weet ik ook wel dat je met een vakantieveilingenbon niet de hoofdprijs hoeft te verwachten, maar ze moeten wel doen wat ze beloven, dus geen cavitatiebehandeling geven als er criolypolyse op je bon staat. Dat er soms gesmokkeld wordt in de tijd van behandeling, dat is mij niet geheel onbekend als je iets boekt bij vakantieveilingen en geen beloofde kop koffie krijgen is dan wel niet netjes, maar niet onoverkomelijk.
Ik ben helemaal niet veeleisend of naïef, maar voel me nu toch wel een klein beetje genaaid en dan is zelfs 26 euro nog teveel voor een bedrijf die niet weet hoe ze aan klantenbinding moeten doen.
Wie zegt mij of dat apparaat die ze bij mij aansloten wel werkte?? (Ik ben een leek, want bij zo'n behandeling voel je immers niets bijzonders) Ze kunnen ook wel doen alsóf dat apparaat werkt, tja dan is het wel heel makkelijk verdiend, maar goed misschien is dat wel weer te ver gezocht.

Rozemarijn57
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2014 17:07

Re: Sunniva Clinics

Ongelezen bericht door Rozemarijn57 »

Ik denk dat bovenstaande de normale werkwijze is van de Belezza kliniek in Arnhem.
Geen welkomst kopje koffie of thee. Ze namen ook niet de moeite om de namen van de mensen die zaten te wachten even te onthouden maar riepen gewoon de behandeling door de ruimte heen. Dus, tandenbleek..en ja hoor, er stond iemand op voor die behandeling :lol:
Via vakantieveiling had ik een bon voor criolypolyse. Ik werd in een heel klein kamertje met een gordijn ervoor gedirigeerd en vervolgens aangekoppeld. Een weinig geïnteresseerd meisje vroeg of ze nog iets uit moest leggen want het stond immers ook allemaal op de site.............Na 2 x 20 minuten was ik heel blij dat ik het pand mocht verlaten en heb besloten om daar nooit meer terug te komen!!
Overigens vind ik niet dat je minder hoeft te verwachten als je via vakantie veilingen komt. Het is dan wel goedkoop maar voor de meeste aanbieders ook een manier om met nieuwe klanten in contact te komen.

Gesloten