LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tanden in turkije

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
happy_22
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2007 11:13

tanden in turkije

Ongelezen bericht door happy_22 »

Hallo. Zijn er mensen die hun tanden hebben laten doen in turkije.
en wat de ervaringen zijn met kronen.. daar ik zelf interesse heb om het daar te laten doen. met .vr.gr.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door sjoegel »

Houd rekening met klachten. Wat wanneer je weer prettig thuis zit en het doet pijn of kronen LATEN LOS ? Overleg dit goed met je tandarts hier.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door Spy21 »

Hangt er vanaf waar je het wilt doen..

De tandartsen zijn daar heel goed, maar er zijn er ook minder goede tussen...Dat is hier toch ook zo? Of is iedereen tevreden over zijn/haar tandarts....

dana36
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jun 2009 23:41

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door dana36 »

Ik en mijn man gaan elk jaar met vakantie naar de tandarts en hebben goede ervaring hiermee.
ook met een kroon. Wij zijn 3 jaar al niet geweest op vakantie dus dit jaar word het weer controle.

maar weet welke tandarts informeer eerst via de hotelmedewerker. die zal ook een eigen tandarts hebben. zo kan je een goede tandarts vinden. of vragen via vrienden.

gr. dana

a.thomassen
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2010 09:07

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door a.thomassen »

Hoi, hoi,

Binnekort wil ik kronen laten plaatsen door tandcorrect in turkije, wie kan mij adviseren door eigen ervaringen, ook met garantie, etc, etc, en of bruikbare tips geven?.

groetjes Anja.

john5
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 20:38

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door john5 »

a.thomassen schreef:Hoi, hoi,

Binnekort wil ik kronen laten plaatsen door tandcorrect in turkije, wie kan mij adviseren door eigen ervaringen, ook met garantie, etc, etc, en of bruikbare tips geven?.

groetjes Anja.

tysen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011 20:38

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door tysen »

Beste mensen,

Ik ben een client geweest van Tandcorrect en wil graag mijn ervaring met hun met jullie delen. Vooronderzoek waren zij heel vriendelijk, want was nog een potentiele client. Per mail naam van hotel ontvangen, vervolgens kom ik daar in turkije aan, zie geen gids staan. Bel het nummer dat ik kreeg, krijg de tandarts die mij blijkbaar zou ophalen. Hij was zeer onvriendelijk over de telefoon, want helft van het bedrag al ontvangen natuurlijk 3900 euro. Ik kan helaas niet melden wat er precies werd gezegd, anders kan ik niet op dit forum blijven. Ik kom vervolgens in een hotel terecht, niet in het hotel wat ik per mail had ontvangen, meer een motel. Zeg er wat van, en nee, ik had het verkeerd begrepen van hun. Enfin, eerste dag al tanden laten afslepen, apparaat rook zeer onaangenaam. Hygiene was ver te zoeken. Nog een paar dagen behandeling gehad en laatste dag twee tanden eruit laten halen. Het werd met geweld eruit gehaald, gevolg twee blijvende holtes in mijn tandvlees. Mijn kronen zitten hierdoor telkens los aan die zijde, andere zijde geen probleem. Ik had tijdens het loskomen van mijn kronen een gaatje ondekt. Ik zeg dat het wel snel is zo binnen 2 maanden, voor het bedrag dat ik heb betaald is dat niet acceptabel. Krijg weer te horen een auto kan ook stuk gaan als je hem koopt. Zeg vervolgens dat er door hun notabene wordt aangegeven dat het topkwaliteit is. Krijg te horen dat zij genoeg klanten hebben en dat het geld 7800 euro niets is voor hun. Ik laat weten dat als het zo doorgaat ik een advocaat inschakel. Assistent loopt boos weg. Ik ondek weer een gaatje, die al vanaf de dag dat ik terug kwam uit turkije een beetje met iets bruins gevuld was. Ik dacht dat het cement was. Nu is dat spul weg en zit er een gaatje. Zij hebben mij dus van dag 1 naar nederland gestuurd, wetend dat ik een kroon heb waar een gaatje in zat, die zij hadden opgevuld. Tijdens nacontrole zullen zij nooit een gaatje repareren, tenzij jij zelf aangeeft dat er een gaatje zit. Pas op met deze mensen! Het draait om kwantiteit en niet om kwaliteit. Er zijn meerdere klinieken, die in ieder geval vriendelijke personeel hebben, want dat is zeer belangrijk. Bij tandcorrect zijn zij zeer koppig, je krijgt nooit gelijk. Ben naar een Kaakchirurg van Universiteit Nijmegen geweest, hij schrok van mij gebit. Het ziet op het oog er mooi uit, maar het is niet proffesioneel gedaan volgens hem. Tandvlees hadden zij nooit zo mogen verwoesten, want dat hadden zij gedaan. Ik had volgens hem voor die twee tanden diue eruit moesten een kaakchirurg moeten bezoeken.
Nogmaals: Let op!

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door witte angora »

7800 euro
Voor hoeveel kronen? :shock:

Hier in Nederland kost een kroon ongeveer 400 euro, tenzij er wat ingewikkelder klusjes bij komen. Je gaat me toch niet vertellen dat je er een stuk of 20 nodig had?

wolf-c
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2011 21:47

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door wolf-c »

Ik had een lelijk gebit en heb me ook laten behandelen in Turkije het resultaat is, nu heb ik een paardengebit volgens mijn vriendinnen en volg een schriftelijke cursus hinneken bij de LOI want dat past bij mij.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door witte angora »

wolf-c schreef:Ik had een lelijk gebit en heb me ook laten behandelen in Turkije het resultaat is, nu heb ik een paardengebit volgens mijn vriendinnen en volg een schriftelijke cursus hinneken bij de LOI want dat past bij mij.
Dan hebben ze het inderdaad niet goed gedaan. Een ezelsgebit zou je beter hebben gestaan. :wink:

wolf-c
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2011 21:47

Re: tanden in turkije

Ongelezen bericht door wolf-c »

Het maakt nou toch niets meer uit toch maar het is wel balken hoor :wink:

Gesloten