Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Lowieze

Re: Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Ongelezen bericht door Lowieze » 10 jan 2020 09:18

Slecht nieuws voor klanten van deze keten.

“De Consumentenbond acht de kans klein dat kopers van Just Wellness-vouchers nog iets van hun geld terugkrijgen. ,,Zo eerlijk moeten we zijn. Bij een faillissement sta je als consument als laatste in het rijtje schuldeisers. Meestal heeft een bedrijf al forse schulden als het failliet gaat, dus de kans dat er aan de het einde van de rit nog iets overblijft is heel klein.” Met gehuurde panden en een schuld van drie miljoen euro lijkt de kans op compensatie voor klanten op voorhand niet erg groot.”
Bron: ad.nl

daniëlle.suurlant

Re: Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Ongelezen bericht door daniëlle.suurlant » 11 jan 2020 13:59

Ik zag bij Skim Wellness een review die verwees naar Just Wellness, dus ging ik op onderzoek uit, en zo kwam ik hier.

Ik heb al een aantal behandelingen bij Skim Wellness achter de rug, waarbij ik merk dat de haren wel wegblijven of lichter teruggroeien. Ik vind de behandeling wel snel gaan altijd, ik heb een groot lijf en heb het idee dat niet overal goed geflitst wordt. De assistent legde uit dat dat geen probleem was, en toen ik vroeg hoe ze zoveel behandelingen voor die prijs konden geven was de reden dat OPL intensiever is en de flitsbehandelingen dus sneller konden.

Nu zie ik dat Just Wellness failliet is. Is er een link tussen deze twee? Dezelfde oprichter?

Plaats reactie