Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
(Loes)

Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Ongelezen bericht door (Loes) » 10 mar 2019 12:37

Samen met een vriendin kwamen we uit bij de super IPL deal (bikinilijn) van Just Wellness Amsterdam terecht. Hoe konden ze voor dit bedrag deze IPL behandelingen aanbieden? Vergeleken met andere instellingen en Beauty Salons is het namelijk erg uit verhouding en te mooi om waard te zijn? Daarom extra research geprobeerd uit te voeren en uiteindelijk op de vele lovende reacties de behandeling gestart. Nu zijn we inmiddels 8 behandelingen verder zonder enig resultaat. De meiden die ons helpen zijn vaak jong, en weten naar mijn idee niet altijd waar ze mee bezig zijn. Vragen over de behandeling en standen van de apparatuur worden altijd weggewuifd. Bij mijn vorige behandeling had ik een jonge meid die als klant was gestart met een IPL behandeling en was gevraagd daar te komen werken, zonder enige opleiding en met een korte cursus kon ze zo aan de slag. Naast het feit dat het geen zichtbaar resultaat heeft maak ik mij grote zorgen om de hygiëne en medische risico’s die eraan verbonden zijn op het moment dat mensen zonder verstand van zware laser apparatuur behandelingen uitvoeren. Na twee keer in een korte periode een bacteriële vaginose op te hebben gelopen kwamen de huisarts en ik tot de conclusie dat dit telkens kort na een IPL behandeling is geweest. Toch wel erg toevallig?! Ik hoop via deze recensie dames/heren te vinden die dezelfde problemen hebben ervaren bij Just Wellness. Hoe kunnen we zorgen dat gedupeerden hun geld terug krijgen en dat niet nog meer klanten het slachtoffer zijn van deze louche praktijken?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 mar 2019 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

NeoDutchio

Re: Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 10 mar 2019 16:03

Te goedkoop en te mooi om waar te zijn. En dan toch daar gaan starten?
Met vermoedens kan niemand iets. Als u met bewijs kan komen dat de vaginose door de behandelingen is gekomen kunt u daar een klacht op indienen.
Verder zal er in de overeenkomst kunnen staat wat de regels zijn omtrent resultaten.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 10 mar 2019 16:07

Lovende reacties die je vond waren dus gewoon commercieel ingekocht.

Een jonge firma is niets te vinden en krijg je vaker nep reacties.
Gelijk wegwezen en deze topic blijft voor iedereen wel te vinden.

breien

Ongelezen bericht door breien » 10 mar 2019 16:21

Als TS zoveel twijfels heeft voor aanvang van de behandeling, dan had ze er niet mee moeten beginnen.
Zeker als dan resultaat achterwege blijft en er twijfel bestast bij de ervaring en opleiding van het personeel dan stopt TS er toch mee.
Ik neem aan dat TS een zij is. Bikinilijnen bij een hij...?
Laatst gewijzigd door breien op 10 mar 2019 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 10 mar 2019 18:25

@breien, een bacteriele vaginose komt bij mannen ook erg weinig voor 😆

breien

Ongelezen bericht door breien » 10 mar 2019 18:45

@julio. Ik ben geen medicus.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 11 mar 2019 16:13

Loes, je gaat ondanks al je bezwaren toch maar liefst 8x opnieuw (!) naar dat Welnesscentrum , dat begrijp ik dus niet.
Verder constateren jij en je HA dat de oorzaak van de bacteriële vaginose komt door de IPL behandelingen .
Wel , dat bestaat dus niet, deze aandoening ontstaat door de onbalans vd zuurgraad in de ****** en daar komt zo.n apparaat toch niet ?
Of je wast daar te intensief met zeep of het kan komen door onbeschermde sex.

NB : waarom wordt het woord vag..... met ** aangeduid? Tis toch een normaal net woord? :?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 11 mar 2019 16:26

juliomariner schreef:
10 mar 2019 18:25
@breien, een bacteriele vaginose komt bij mannen ook erg weinig voor 😆
Maar ook de mannelijke partner van een vrouw met vaginose kan daar klachten door krijgen. Hoewel hij dus geen ****** heeft.

Zelfs niet met sterretjes. Wat een onzin dat dat woord aangepast wordt.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 11 mar 2019 16:35

“Naast het feit dat het geen zichtbaar resultaat heeft maak ik mij grote zorgen om de hygiëne en medische risico’s die eraan verbonden zijn op het moment dat mensen zonder verstand van zware laser apparatuur behandelingen uitvoeren”

Als u het idee had dat IPL hetzelfde is als de bikinilijn laseren, dan bent u verkeerd voorgelicht. Bij een klein deel van de mensen werkt IPL niet en dat zou uw behandelaar na een paar behandelingen met u moeten bespreken. Dan zijn er namelijk nog andere behandelingen mogelijk.
Wat uw klachten betreft over een bacteriële vaginose, ben ik het helemaal eens met Moederslink.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 11 mar 2019 18:48

Er worden wel meer normale woorden door ***** vervangen o.a. ***** (J6)

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 11 mar 2019 19:43

Volgens mijn wil Loes en vriendin helemaal geen gladde doos.... geen ****!
Maar een slank gesneden bikini dragen zonder ruige bende die eruit hangt zoals in Scandinavische landen heel normaal is.

Dan is die lijn ontharen voldoende.
Gewoon een alternatief gebruiken als je een * op je * kreeg!

Plaats reactie