LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Arwenap
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2009 09:05

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Arwenap »

Ik heb de opleiding webdesign van eduvision online gevolgd. Ik ben erg ontevreden over. De syllabus staat stikvol met taal-, type- en vertaalfouten. Opdrachten kloppen niet of zijn onlogisch. De ene les kost 8 uur om te doen, de volgende een half uurtje. Ondersteuning is mondjesmaat, vragen worden slecht beeantwoordt. Van Flash wordt beloofd dat het behandeld wordt, wat niet het geval is. Er wordt gebruik gemaakt van betaalde software, een trialversie wordt bijgeleverd, maar wat is het geintje: de trialversie werkt 30 dagen, de cursus duurt 20 weken. Eduvision vind het een probleem van de cursist. Als je tegen dit probleem aanloopt is de reactie van de opleider: schaf de software maar aan (a 600 euro) of maak html documenten in kladblok (html kennis is dan wel nodig, maar dat was geen vereiste voorkennins) of download een freeware html editor. (als ik wist hoe ik daarmee om moest gaan, had ik hun cursus niet nodig. Al met al heeft de cursus erg weinig toegevoegde waarde als je online al diverse tutorials voor dreamweaver en photoshop kunt vinden. De term webdesign klopt niet, studeren in je eigen tempo klopt niet: er rammelt mij veel te veel aan deze opleider/cursus.

aguaplateada
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 dec 2011 21:27

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door aguaplateada »

Dezelfde ervaring heb ik met de opleiding Web Design bij Eduvision. De Syllabus stikt met interpunctie en vertaal fouten. En als je een vraag stelt de leraar help je totaal niet met zinloze opdrachten. Nog erger mijn ex klasgenoten hebben na 5 maanden nog geen certificaat ontvangen...

En de Opleiding kost bijna € 3000 !!!!

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

aguaplateada schreef:Dezelfde ervaring heb ik met de opleiding Web Design bij Eduvision. De Syllabus stikt met interpunctie en vertaal fouten. En als je een vraag stelt de leraar help je totaal niet met zinloze opdrachten. Nog erger mijn ex klasgenoten hebben na 5 maanden nog geen certificaat ontvangen...

En de Opleiding kost bijna € 3000 !!!!
Maar voor iemand die niet weet dat het 'van de interpunctie- en vertaalfouten' moet zijn, is dat toch niet erg? En de leraar 'help' niet... en '... met zinloze opdrachten'. Hier staat dus dat de leraar je niet helpt met zinloze opdrachten. Dat zou ik ook niet doen als ik de leraar was hoor. Ik zou alleen helpen met zinvolle opdrachten. En het zijn 'ex-klasgenoten'.

Ik hou mijn hart vast voor iemand die op dit niveau schrijft, die beweert websites te willen ontwerpen...

aguaplateada
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 dec 2011 21:27

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door aguaplateada »

Helaas door mensen zoals u (die dus meegaan met de verkeerde personen) komt er geen verbetering in dit land! Tros radar is voor mensen die vervelende en onterechte zaken hebben meegemaakt en niet voor mensen die gewoon interessant willen doen. Oftewel bijdehand en dom. Graag wil ik u verzoeken om gewoon uw mond te houden of iets nuttigs verteld en niet deze onzin dus.

Met vriendelijke groet,

Leties

aguaplateada
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 dec 2011 21:27

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door aguaplateada »

Miepje1 schreef:
aguaplateada schreef:Dezelfde ervaring heb ik met de opleiding Web Design bij Eduvision. De Syllabus stikt met interpunctie en vertaal fouten. En als je een vraag stelt de leraar help je totaal niet met opdrachten. Nog erger mijn ex klasgenoten hebben na 5 maanden nog geen certificaat ontvangen...

En de Opleiding kost bijna € 3000 !!!!
Maar voor iemand die niet weet dat het 'van de interpunctie- en vertaalfouten' moet zijn, is dat toch niet erg? En de leraar 'help' niet... en '... met zinloze opdrachten'. Hier staat dus dat de leraar je niet helpt met zinloze opdrachten. Dat zou ik ook niet doen als ik de leraar was hoor. Ik zou alleen helpen met zinvolle opdrachten. En het zijn 'ex-klasgenoten'.

Ik hou mijn hart vast voor iemand die op dit niveau schrijft, die beweert websites te willen ontwerpen...

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

aguaplateada schreef:Helaas door mensen zoals u (die dus meegaan met de verkeerde personen) komt er geen verbetering in dit land! Tros radar is voor mensen die vervelende en onterechte zaken hebben meegemaakt en niet voor mensen die gewoon interessant willen doen. Oftewel bijdehand en dom. Graag wil ik u verzoeken om gewoon uw mond te houden of iets nuttigs verteld en niet deze onzin dus.

Met vriendelijke groet,

Leties
Laat ik nu (web)redacteur van mijn vak zijn... :mrgreen:
Ik ben dus niet dom of bijdehand, ik breng het geleerde in praktijk en hoop daarmee mensen te helpen. Als jij je niet wilt laten helpen is dat jouw probleem. En twee keer hetzelfde posten in 3 minuten tijd is ook niet nodig :wink:

aguaplateada
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 dec 2011 21:27

Re: Zijn opleidingen van LOI wel goed/betrouwbaar?

Ongelezen bericht door aguaplateada »

Miepje1 schreef:
aguaplateada schreef:Helaas door mensen zoals u (die dus meegaan met de verkeerde personen) komt er geen verbetering in dit land! Tros radar is voor mensen die vervelende en onterechte zaken hebben meegemaakt en niet voor mensen die gewoon interessant willen doen. Oftewel bijdehand en dom. Graag wil ik u verzoeken om gewoon uw mond te houden of iets nuttigs verteld en niet deze onzin dus.

Met vriendelijke groet,

Leties
Laat ik nu (web)redacteur van mijn vak zijn... :mrgreen:
Ik ben dus niet dom of bijdehand, ik breng het geleerde in praktijk en hoop daarmee mensen te helpen. Als jij je niet wilt laten helpen is dat jouw probleem. En twee keer hetzelfde posten in 3 minuten tijd is ook niet nodig :wink:
Dom waarschijnlijk niet en bij de hand waarschijnlijk wel :( . Ik laat mij wel helpen hoor :o , en voor een typ foutje moet je aan de rest van de wereld je beroep laten zien? :shock: Het lijk me ook onnodig. :lol: Is je zelfwaardering zo klein en laag dat je een applausje nodig hebt voor je beroepje?

Gesloten