LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Tim26
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2013 11:43

Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Tim26 »

Hallo allemaal,

Ik wil een cursus Engels voor gevorderden gaan volgen.
Waar kan ik deze cursus het beste gaan volgen? Bij LOI, NTI of NHA?
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen.
Bedankt.

Groeten Tim.

Webcare Team LOI
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2012 10:14

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Webcare Team LOI »

Beste Tim,

Zou je het leuk vinden een maand uit te proberen hoe het is om de cursus via ons, de LOI te doen? Als je jouw contactgegevens naar ons stuurt en een dag/tijdstip waarop het je schikt je te bellen neemt een medewerker contact met je op. Je kan je gegevens naar [email protected] sturen.

Met vriendelijke groet, LOI

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik durf het bijna niet te zeggen zo direct na de vorige reactie, maar ik heb goede ervaringen met deze cursus van de LOI. Het is al een paar jaar geleden, maar ik vond vooral de opzet en de inhoud van de dursus erg leuk en leerzaam.

Tim26
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2013 11:43

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Tim26 »

Bedankt voor jullie reactie.
Het lijkt mij leuk om een maand te testen.
Ik wil graag nog wat meer reacties afwachten omdat ik allemaal verschillende ervaringen lees wanneer ik de verschillende cursus aanbieders invoer op google. Het gaat toch om behoorlijk wat geld en de prijsverschillen zijn er bij de aanbieders...

Maar je aanbieding voor een maand proef neem ik wel mee in mijn beslissing...
Miepje jij ook bedankt voor je reactie!

Webcare Team LOI
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2012 10:14

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Webcare Team LOI »

Tim26 schreef:Bedankt voor jullie reactie.
Het lijkt mij leuk om een maand te testen.
Ik wil graag nog wat meer reacties afwachten omdat ik allemaal verschillende ervaringen lees wanneer ik de verschillende cursus aanbieders invoer op google. Het gaat toch om behoorlijk wat geld en de prijsverschillen zijn er bij de aanbieders...

Maar je aanbieding voor een maand proef neem ik wel mee in mijn beslissing...
Miepje jij ook bedankt voor je reactie!
Geen probleem! Mocht je van de mogelijkheid gebruik willen maken dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet, LOI

Sissie Elizabeth
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2013 14:19

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Sissie Elizabeth »

Ik zou het niet gaan volgen bij de LOI. Ik heb een waslijst aan klachten en dat bij een simpele cursus illustreren, waar gewoon niets van deugt. Ik heb de klantenservice een mail gestuurd, maar ze reageren natuurlijk niet. Dat is het ergste, dat je niet serieus genomen wordt, zelfs niet door de docente. Heb je wekenlang gewerkt aan een tekening, komt die met een heel summier negatief commentaar terug met een dikke onvoldoende. Je moet alles opsturen per mail, maar dat staat nergens dus als je tekeningen instuurt krijg je die per omgaande terug zonder commentaar. De leraar kan je geen vragen stellen, je weet niet eens hoe die heet. Ook lukt het soms niet om tekeningen digitaal op te sturen omdat je geen verbinding kan maken met je bestanden. De opdrachten staan geschreven in wollige taal die voor meerdere uitleg vatbaar is, maar ik schijn het meestal niet te begrijpen. Ik schrijf mijn klachten nu maar hier want de klantenservice die weten nooit iets. Gelukkig was het maar een cursusje en geen echte opleiding, als ze al geen cursus aankunnen hoe moet dat dan met een studie?

kvdsanden
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2013 14:59

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door kvdsanden »

Beste Tim,

Ik weet niet of je nog op zoek bent en waar je woont, maar wellicht is Masterclass English in Rotterdam een goede optie voor je?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Sissie, een cursus Engelsbop hoog niveau is wat anders dan waar TS naar vraagt...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door olaf79 »

Webcare Team LOI schreef:
Tim26 schreef:Bedankt voor jullie reactie.
Het lijkt mij leuk om een maand te testen.
Ik wil graag nog wat meer reacties afwachten omdat ik allemaal verschillende ervaringen lees wanneer ik de verschillende cursus aanbieders invoer op google. Het gaat toch om behoorlijk wat geld en de prijsverschillen zijn er bij de aanbieders...

Maar je aanbieding voor een maand proef neem ik wel mee in mijn beslissing...
Miepje jij ook bedankt voor je reactie!
Geen probleem! Mocht je van de mogelijkheid gebruik willen maken dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet, LOI
Reclame is verboden op dit forum.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb een waslijst aan klachten en dat bij een simpele cursus illustreren, waar gewoon niets van deugt.
Bij een cursus Engels hoef je gelukkig niet zo veel te tekenen :wink:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik zou een cursus voor gevorderden niet snel via zo'n opleidingsinstituut doen. Een essentieel onderdeel van het leren van een taal is het spreken. De theorie en uitspraak oefenen kan nog wel via NTI, LOI of NHA, maar spreekvaardigheid lukt alleen maar goed bij een "echt" opleidingsinstituut.

Ik weet niet of de werksituatie het toelaat, maar bij mij op het werk is er de mogelijkheid om met een native speaker in een team of kamer te komen, zodat je op die manier heel veel leert. Tegen 8 uur per dag Engels spreken met een native speaker (wel eentje die feedback geeft natuurlijk) kan geen opleiding op .

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ja, en als je toevallig al 50 uur per week moet werken, zoals ik deed toen ik de cursus deed, is het héél fijn dat je de cursus in je eigen tijd en tempo kan volgen. Overigens werd het examen afgenomen door de Britse organisatie die de eisen voor dit niveau neerzet (http://www.cambridgeenglish.org/exams-a ... oficiency/) Dat examen duurde een hele dag en bij twee onderdelen werd je geacht te laten horen hoe je spreekvaardigheid was. Als je spreekvaardigheid niet goed genoeg is, haal je het examen niet.
Altijd fijn als je een cursus op je werk kan volgen. Zo niet, moet je het toch anders doen. En de LOI is toch echt wel een 'echt' opleidingsinstituut.
Tot slot nog even: ik werk nu ergens waar Engels de voertaal is... ik heb de baan o.a. gekregen vanwege mijn uitstekende Engels.

DeGraaff67
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2014 11:24

Re: Cursus engels gevorderden NTI, LOI en NHA

Ongelezen bericht door DeGraaff67 »

Ik wilde een vergelijk maken op basis van kosten en kwam toen uit bij taalcursusgids. Erg handig dat hier de kosten al staan vergeleken!
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2014 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

Gesloten