LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IPD opleidingen geen geld terug

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Saaraaah
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2012 14:49

IPD opleidingen geen geld terug

Ongelezen bericht door Saaraaah »

Ik heb erg slechte ervaringen bij IPD. Nadat ik door een medewerker daar verzekerd was dat mijn vooropleiding aansloot, bleek de eerste les gelijk dat dit niet het geval was. Met de docent besproken en hij gaf dit ook aan.

Dus dit geef ik aan bij de IPD dezelfde dag nog. Na ongelofelijk veel moeilijk doen wordt me aangeboden dat ik een vooropleiding bij hen mag doen tegen meerprijs. Ik geef aan dat ik dat niet wil, omdat ik dan een andere opleiding wil gaan doen bij een andere school.

Vervolgens krijg ik te horen: Wij kunnen niet het lesgeld terugbetalen, alleen omdat u ontevreden bent. Het gaat hierbij om een opleiding van een jaar, waarvan ik na les 1 gelijk gebeld hebt dat het niet is wat beloofd.

Vier mails gestuurd, meerdere medewerkers gesproken. Nog steeds geen geld terug. Belachelijk! Ik ben nu een maandsalaris kwijt aan een opleiding die niet is wat beloofd is.

Iemand enig idee waar ik sta? Ik had me al 8 dagen voor de eerste lesdag ingeschreven, dus daar kan ik helaas geen gebruik van maken.

Gesloten