LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten over de LOI

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
janezon
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2013 14:18

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door janezon »

Helaas ben ik ook al enkele jaren verwikkelt in een strijd met de LOI. Het is een leuke instelling voor hobby en korte cursussen, maar mocht je ooit beginnen aan een HBO, MBO of universitaire opleiding, doe dit dan NOOIT bij de LOI. Het is een geldklopperij... de service is zeer slecht. De afdeling klantenservice heeft geen vrijheid van werken om problemen op te lossen, zijn overigens allemaal vriendelijke mensen, maar ze kunnen niets anders dan aan het lijntje houden. De mensen die wel mogen beslissen krijg je niet op kantoor te spreken, maar ook niet aan de telefoon. Reageren niet op mails. Ik zou willen dat een programma als radar hier op in kon gaan. Je voelt je zo alleen in je strijd tegen de LOI, ik wil eigenlijk klachten verzamelen op een facebook site of iets anders, zodat we misschien gezamenlijk een strijd kunnen beginnen tegen een dergelijke geld verslindende organisatie. Iemand nog een ander idee?

Webcare Team LOI
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2012 10:14

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Webcare Team LOI »

Kimbaldee schreef:Vorig jaar november ben ik begonnen met een opleiding MBO 4 aan de LOI. In juli werdt mij gevraagd door een desbetreffend bedrijf of ik bij hun stage wilde komen lopen omdat ze iemand zochten. Ik gelijk de LOI gebeld ofdat dit mogelijk was en of ik al in juli kon gaan beginnen met stage lopen.

De vrouw van de klantenservice bevestigde dat het mogelijk was om al in juli stage te lopen maar dat mijn praktijkboek wel pas in September kwam, dit zou geen probleem zijn en ik zou in September gewoon de dingen die ik al gedaan had in kunnen vullen.

Toen ik in Juli begon met stage lopen vroeg mijn stagebedrijf om een contactpersoon en begeleider van de LOI uit. Hier ben ik gelijk achteraan gegaan en toen werdt mij ineens verteld dat het nog niet mogelijk was om stage te lopen en dat mijn praktijkboek pas in NOVEMBER zou komen en ik hier op moest wachten. Vanaf het moment dat mijn praktijkboek binnen was zou ik een stagebegeleider krijgen. Na weken lang heen en weer gemailt te hebben met de LOI moest ik maar een klachten mail sturen.

Er werdt mij verteld dat de medewerker bedoelde dat ik al wel mee kon lopen met me stage maar nog niet kon beginnen. Het lijkt me dat er niemand is die zo lang van te voren mee gaat lopen met zijn stage. Dit misverstandje heeft mij € 75 benzine kosten per week gekost en ik heb nog geen eens een excuses kunnen ontvangen.

Het lijkt me dat wanneer je belt naar de LOI klantenservice ze daar weten waar ze over praten. Voor dat ik begon aan de opleiding MBO 4 Dierenartsassistente paravetinair heb ik een andere cursus gevolgd via de LOI. Dit was SEPR verkoper reizen, na een paar maandjes studeren en betalen, wat best prijzig in. Kwam ik erachter dat er totaal geen stage te vinden was. Wat blijkt nou, dat heel veel bedrijven studenten van de LOI niet aannemen omdat je totaal geen praktijk ervaring heb zoals op een normale school. Toen ik hier wederom de LOI klantenservice over belde was dit blijkbaar een bekend geval.

Tot mijn conclusie ben ik gekomen dat een opleiding bij de LOI alleen maar weggegooid geld is, nooit meer een opleiding/cursus van de LOI. Ik hoop deze af te kunnen maken en begin dan maar aan een opleiding via Scheidegger, dat schijnt vele malen beter te zijn.
Beste Kim,

We hebben je bericht met belangstelling gelezen. vandaag is geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen maar helaas zonder succes. Zou je zo vriendelijk willen zijn te laten weten via welk telefoonnummer en op welke dag/tijdstip je het beste bereikbaar bent? Een webcare medewerker zal dan contact met je opnemen. Je kan deze gegevens zenden naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,
LOI Webcare

Webcare Team LOI
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2012 10:14

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Webcare Team LOI »

janezon schreef:Helaas ben ik ook al enkele jaren verwikkelt in een strijd met de LOI. Het is een leuke instelling voor hobby en korte cursussen, maar mocht je ooit beginnen aan een HBO, MBO of universitaire opleiding, doe dit dan NOOIT bij de LOI. Het is een geldklopperij... de service is zeer slecht. De afdeling klantenservice heeft geen vrijheid van werken om problemen op te lossen, zijn overigens allemaal vriendelijke mensen, maar ze kunnen niets anders dan aan het lijntje houden. De mensen die wel mogen beslissen krijg je niet op kantoor te spreken, maar ook niet aan de telefoon. Reageren niet op mails. Ik zou willen dat een programma als radar hier op in kon gaan. Je voelt je zo alleen in je strijd tegen de LOI, ik wil eigenlijk klachten verzamelen op een facebook site of iets anders, zodat we misschien gezamenlijk een strijd kunnen beginnen tegen een dergelijke geld verslindende organisatie. Iemand nog een ander idee?
Beste Jane,

Ook jouw bericht hebben we met belangstelling gelezen en zouden graag met je in contact treden. Helaas hebben we je studentgegevens niet kunnen achterhalen. Zou je zo vriendelijk willen zijn je cursistennummer, contact gegevens en dag/tijdstip waarop het je zou schikken naar ons te sturen? Je kan deze zenden naar: [email protected]. Een webcare medewerker zal dan contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
LOI Webcare

marcello8
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2013 19:34

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door marcello8 »

Ik heb een cursus professioneel webdesigner gekocht bij de LOI. De cursus is zwaar verouderd, er word zelfs ergens nog over Marken en Guldens geschreven. Ik begreep er ook weinig van. Net als veel anderen. De LOI heeft per cursus een forum waarop cursisten gedachten kunnen uitwisselen. Heel veel negatieve reacties en mensen die ook voortijdig gestopt zijn. Ik zag hier op het forum mensen van LOI webcare. Op hun eigen forum zie je ze niet. Waarschijnlijk omdat ze dan geen tijd hebben om op openbare forums te opereren. Of die sukkels die al betaald hebben zijn niet interessant. Heb nu een paar engelstalige boeken gekocht bij bol.com en begin het aardig onder de knie te krijgen.

Zebrana
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2014 18:49

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Zebrana »

In september ben ik begonnen aan de opleiding tot grafisch vormgever.
Als Photoshop eenmaal op mijn pc staat, blijkt dat de versie niet overeen komt met de versie van het lespakket. Op 6 januari heb ik dit gemeld bij de klantenservice. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en elke keer wordt er gezegd dat ik een x aantal dagen moet wachten voordat ik antwoord kan verwachten. Ik heb ze behoorlijk wat mails gestuurd maar ik heb er nooit antwoord op gehad. Toen ik op een gegeven moment al drie weken niets van ze had gehoord heb ik ze gebeld, dit was op 20 februari 2014. De mevrouw van de klantenservice kon er niets aan doen. Ze zou zorgen dat de klacht met spoed behandeld zou worden. Waar is een klantenservice dan goed voor?! Met de mensen die over mijn probleem gingen kon ik geen telefonisch contact krijgen.
We zijn inmiddels een week verder en ik heb eindelijk bericht, een een of ander zielig 'sorry' met de mededeling dat ze niet weten wanneer het opgelost kan worden.

queenphillie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2014 09:52

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door queenphillie »

Geachte Tros Radar,

Bij deze maak ik van de gelegenheid gebuik om mijn klacht over het LOI kenbaar te maken.
Het begon al bij de aanmelding van de cursus. Toen ik zag dat de vragen en lesmateriaal niet chronologisch en onvolledig in het pakket zat, gaf men aan dat het al jaren zo is en dat het niet op te lossen is. Bovendien moest ik weken wachten op een reactie van de servicedesk en werd ik hier via mail nooit op beantwoord.
Toch ging ik maar door met de opleiding, en ik merk dat het les materiaal al jaren oud moet zijn. Als ik sites op internet raadpleeg krijg ik veel meer up-to-date informatie.
Het lesmateriaal wordt ' s nachts nagekeken, en als ik een vraag heb aan de leraar kreeg ik soms na 6 weken een reactie.
Ik heb veel typefouten in de tekst gezien, en zoals gezegd foutieve referenties.
De vragen zijn heel vaag en heel misleidend. Op het forum van de LOI site heb ik daar ook menig leerling over klagen. Mijn zin om mijn cursus kunstgeschiedenis serieus te nemen is afgenomen.
Tevens heb ik een andere opleiding gekozen bij een andere instantie. Ik geloof niet in de kundigheid van het LOI.

met vriendelijke groet,
Philippine Herkes

angelbinky
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2011 16:41

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door angelbinky »

Geachte TrosRadar,

Ik heb vandaag een officiële klacht ingediend bij de LOI en mijn cursusgeld teruggevraagd. Ik ben begin dit jaar begonnen met een cursus Engels voor gevorderden. Ik heb gekozen voor deze cursus, omdat hier een kennistrainer bij zat, waar ik mijn geleerde lessen zou kunnen testen. Verder zouden er animaties bij zitten, om in te spreken, dus ook een goede test om het geleerde in praktijk te brengen. Echter één ding werd niet vermeld op hun website, of in de tv reclame, namelijk dat de kennistrainer voor geen meter werkt. Niet op de computer noch op de GSM. Hij loopt vast, je beantwoordt de vragen en wilt de foute antwoorden opnieuw doen, d.m.v. de drill functie, en hij loopt halverwege vast en ga zo maar door. Toen vandaag bleek dat ik ook mijn huiswerk niet in kon spreken en ook niet kon terug luisteren, brak mijn klomp. De tranen sprongen in mijn ogen, want het was best een dure cursus, waar ik bijna 500 euro voor heb moeten betalen, terwijl ik dit voor de helft had kunnen doen bij een andere onderwijsinstelling. Ik heb in het verleden vaker een cursus gevolgd bij de LOI en nog nooit klachten ondervonden, maar hier is nu sprake van geldklopperij en onprofessionaliteit, of laten we maar gewoon zeggen: prutswerk! Ik heb er geen woorden voor en ze kunnen daarom ook de hele cursus van mij terug krijgen.

marrielle
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2014 14:27

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door marrielle »

hallo,
ik heb een klacht over loi
ik heb een curses van praktich rekenen
ik ging inzend opgaven opsturen via loi campus 17 augustus gedaan
ik heb nog geen nageken op gave treug gehad
ik heb gebeld ze zeiden we zien niks in ons steam nou ik zei wel via campus staat dat ik ingeonden had
ze ging docent bellen en ze zei docent ziet niks van jou maar we gaan het oplaoosen je hootrt het van ons
ik heb vandaag weer gebeld en nu zei de colega ik zie niks ik zei het is echt waar wat ik zeg nou ging ze kijken via campus en toen zei ze ik stuur het naar docent en hangt ze op ik wow wat vragn
maar kon niet
ik vind het wel heel raar zo
groetjes marrielle

SimpleThunder
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2014 17:13

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door SimpleThunder »

Beste Radar,

Een aantal klachten over het deelcertificaat Wiskunde B op VWO-niveau dat ik op dit moment bij de LOI probeer te halen;
- De lesstof is niet kompleet. Op sommige momenten word je het diepe in gestuurd en moet je maar zien hoe je het redt. En verwacht ook geen hulp van de "uitwerkingen", want het is niets meer dan enkel en alleen een antwoord, iets waar je weinig aan hebt als je een som van 2 pagina's aan het uitwerken bent.

- De antwoordmodellen kloppen niet. En dan kom ik niet een keer in de paar weken een foutje tegen, néé, vrijwel elk hoofdstuk en deelhoofdstuk bevatten fouten. Soms worden deze geadresseerd, maar meestal niet. Genieten dus, wanneer je zelfs het antwoordmodel niet meer kan vertrouwen.

- Wanneer ik telefonisch contact probeer op te nemen met de LOI, wordt er van mij gevraagd of ik ze een mail wil sturen, want de informatie om mijn vraag te beantwoorden was niet voor handen.
Na lang zoeken naar een e-mail adres (nergens te vinden dus) moest ik maar het contact formulier op de site, die (lijkt mij) toch niet bedoeld is voor cursisten, gebruiken. Over uiterlijk 5 werkdagen antwoord, en ja hoor, op de 5de werkdag: "Wij sturen de rest van het lesmateriaal naar u toe. Mogelijk dat daar uitwerkingen inzitten."

Het zit me onderhand tot hier.
Het LOI heeft echt niets voor me kunnen betekenen. Ze hebben me lesboeken en een studieplanner opgestuurd en that's it. En zelfs dat zit vol met fouten. Ik heb ondertussen de hulp ingeroepen van een bijles-docent die me wel dingen kan uitleggen.
Voor het geld dat ik hiervoor betaal vind ik dit ronduit schandalig.

M.v.g.,

Serge Hamelberg

LiefJongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2014 11:11

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door LiefJongen »

Ik ben ook een student van de LOI. Ik vraag me af of het mogelijk is om juridische stappen te ondernemen tegen LOI om op die manier mijn lesgeld terug te krijgen.
Want ik word al maanden niet geholpen door de LOI. Elke keer krijg je iemand anders aan de telefoon. De een noteert wel in het systeem wat er gevraagd is door de student, de ander doet dat weer niet. En de volgende keer moet je weer het hele verhaal gaan vertellen. Het enige wat ze steeds zeggen is: 'Ik vind dat heel vervelend voor u'. Ik neem aan dat ik daar niks aan heb. Ik wil geholpen worden en dat gebeurd niet.

En als je graag iemand van de studieleiding wilt spreken is dat niet mogelijk.

Dus bij deze wil ik graag vragen of er mensen zijn die weten of het mogelijk is om juridische stappen te ondernemen, om op die manier je lesgeld terug te krijgen.

Rick1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2015 16:25

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Rick1990 »

Ik ben nu al een maand verwikkeld in een strijd met de LOI over het beëindigen van mijn HBO opleiding en hoop dat dit niet nog maanden gaat duren. Zij gaan er vanuit dat ik even een flink bedrag ga betalen, omdat ik vroegtijdig mijn studie ga beëindigen. Ik ga NIET BETALEN voor iets waarvoor ik niets terug krijg. Ik besteed liever mijn geld aan andere dingen dan de LOI. Vanaf september wil ik ook graag beginnen aan een nieuwe opleiding, namelijk Makelaar/taxateur aan de NVM of IPD-opleiding. Ik kan het mij zelf niet veroorloven om een nieuwe opleiding te starten en ook nog de LOI een belachelijk groot bedrag te betalen.

Ik heb al een aantal keren contact opgenomen met de klachten service van lOI, zowel telefonisch als via de mail. Ik heb ze duidelijk aan gegeven waarom ik wil stoppen met de opleiding en waarom ik niet het resterende bedrag ga/kan betalen. Ik was bereid om een gedeelte van de kosten te betalen, maar kreeg alleen maar de zelfde antwoorden terug. Naar mijn mening is het een grote geldklopperij. Ze houden geen rekening met de cursisten/studenten en zijn alleen maar bezig met commerciële doeleinden.

De service is zeer slecht. Als je contact op leg via de afdeling klantenservice krijg je alleen maar standaard antwoorden terug en ho maar dat ze een oplossing willen zoeken voor het probleem. Ik heb het vermoeden dat de klantenservice geen vrijheid heeft om problemen oplossen als het over geld zaken gaat. Het enige waar ze mee bezig zijn is om mij/andere aan het lijntje te houden. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk bepaald door mensen van bovenaf. De mensen die het wel beslissen krijg je toch nooit te spreken. Gelukkig ben ik wel zou iemand die niet opgeeft tot er een degelijke oplossing is. Als ze niet tot een oplossing willen komen ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen. Ik heb persoonlijk wel al contact gelegd met het juridisch loket. Of heeft iemand nog een andere oplossing voor dit probleem.

Een programma zo als radar kan dit landelijk aan het licht brengen, zodat iedereen weet hoe de loi werkelijk is. Het is waarschijnlijk een prima instelling voor hobby of korte cursussen, maar voor een voltijd thuisstudie HBO of universitaire opleiding raad ik het iedereen af er nooit aan te beginnen.
Als het zo door blijft wil ik het klachten verzamelen via bijvoorbeeld een Facebook pagina aan maken of andere media gebruiken om zo een strijd te kunnen beginnen tegen de geld verslindende LOI. Of heeft iemand nog andere ideeën?

JJSBM
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2016 20:48

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door JJSBM »

Beste Rick,

Hoe is het afgelopen met deze situatie

Erikab
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2016 14:18

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Erikab »

Ook ik ben zeer ontevreden over de LOI. Het losbladige materiaal is geknipt en geplakt. Ik klaag inmiddels al weken, en heb bewijzen gestuurd van lesmateriaal dat regelrecht van Wikipedia afkomstig is. Toch word ik elke dag aan het lijntje gehouden. Ik wil mijn geld terug omdat deze slechte kwaliteit niet AD/ HBO waardig is. Kennelijk wordt er niets mee gedaan. Sterker ik moet gewoon door betalen aan deze waardeloze rommel. Ik hoop dat andere mensen hier iets aan hebben, begin er niet aan!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door berndv »

Erikab schreef:Ook ik ben zeer ontevreden over de LOI. Het losbladige materiaal is geknipt en geplakt. Ik klaag inmiddels al weken, en heb bewijzen gestuurd van lesmateriaal dat regelrecht van Wikipedia afkomstig is. Toch word ik elke dag aan het lijntje gehouden. Ik wil mijn geld terug omdat deze slechte kwaliteit niet AD/ HBO waardig is. Kennelijk wordt er niets mee gedaan. Sterker ik moet gewoon door betalen aan deze waardeloze rommel. Ik hoop dat andere mensen hier iets aan hebben, begin er niet aan!
als u van mening bent dat het lesmateriaal niet aan de opleidingseisen die gesteld worden in Nederland voldoet, zijn daar toch gewoon instanties voor waar u dit kenbaar kunt maken? Opleiding zijn geaccrediteerd, degene die de accreditering verzorgt, zal hier eventueel wat mee kunnen, als dit echt zo is.

Erikab
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2016 14:18

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Erikab »

Ik ga inderdaad uitzoeken hoe ik daar kan klagen, want ik heb inmiddels een heleboel bewijzen. Maar aangezien er veel studenten zijn die zoveel betalen voor dit slechte materiaal vind ik het ook wel wat voor Radar. Ook de manier waarop je behandeld wordt: nog voor het antwoord van de LOI kwam kreeg ik 8 facturen toegestuurd, voor alle maanden die ik nu nog zou moeten betalen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door berndv »

Erikab schreef:Ook de manier waarop je behandeld wordt: nog voor het antwoord van de LOI kwam kreeg ik 8 facturen toegestuurd, voor alle maanden die ik nu nog zou moeten betalen.
Ja? Ik heb meerdere keren iets via de loi gedaan, nooit afgemaakt helaas maar dat terzijde, en ja, bij de loi krijg je de acceptgiro's met de maandbedragen vooruit, in een groot pakket, dat is standaard. Dat heeft niets met je klacht te maken, je hebt van hen uitgestelde/gespreide betaling gekregen.

pilletjepoedertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2015 22:23

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door pilletjepoedertje »

Hallo
Ik begeleid op dit moment een stagiaire van de opleiding leerkracht basis onderwijs. Loi verplicht mij als leerkracht met 15 jaar ervaring, om een cursus via loi te doen, in mijn eigen tijd omdat ik het niet bestaande diploma stage- begeleider moet hebben. Nee, het gaat hier niet om een algemene eis want de cursus bestaat niet! Afijn. T wordt nog gekker; ze willen namelijk ook mijn cv eerst zien en goedkeuren!
Nou heel jammer maar op deze grootheidswaanzin ga ik dus niet in!
Zijn er misschien stagiaires en/ of stagebegeleiders die hier ook tegenaan gelopen zijn????
Grts juf Mandy

jojanneke284
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2017 18:41

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door jojanneke284 »

Hoi,

ook ik ben in gevecht als je het zo mag noemen met de LOI,
vorig jaar januari ben ik begonnen met de twee jarige opleiding PPA 1 en 2
via een andere studente kwam ik er per ongeluk achter dat het tweede jaar geschrapt was dus ik niet meer kon beginnen
toen begon de ellende
drie maanden zeuren en om uitleg vragen waarom, met helaas weinig uitleg
31 december kwam de mail dat er een klein groepje door mocht maar onder veel te hoge onhaalbare eisen
een aangetekende brief hierover is verdwenen!!!
uiteindelijk krijg ik nu de toestemming om toch door te gaan maar nu mijn vraag
is het mogelijk om toch te stoppen want ik ben het vertrouwen echt kwijt en dan mijn lesgeld van het eerste jaar terug te krijgen????

Martijn511
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2017 16:36

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door Martijn511 »

Hoi Jojanneke,

Ik ga binnenkort ook een advocaat in handen nemen i.v.m. de voorwaarden die ze niet nakomen,

Mijn verhaal is dat ik een opleiding SPD volg, erg leuk en interessant opleiding. Helaas onwijs veel fouten in leerstof, voorbeeldopgaven fout t/m taal fouten.
Daarnaast volgende ik deze klassikaal, docent had het meer over zijn privé dan over het lesstof zelf.
Dus ik was er helemaal klaar mee.

Ik gezegd op 30 januari ik stop er mee, is dit mogelijk. Ja dat is mogelijk je betaald dan 6 maanden i.v.m. vroegtijdig stopping ik dacht ik neem het voorlief gaat nog steeds om een hoop geld maar goed.
Dit allemaal telefonisch geregeld.

Nu krijg ik tot mijn verbazing een bericht terug u kunt dit niet doen want 30 januari is te laat en u overschrijd ons nieuw school jaar dat namelijk 6 januari dan van start gaat en niet mogelijk is om op te zeggen. Dus ik vond dit al raar. Ik zeg ik ben nu 2 weken te laat is dit zo'n probleem dan?

Ja u moet nu 30 maanden gaan betalen. a 300 euro per maand gaat het hier dus over.
Ik zeg dat kan ik mijn langste leven niet betalen en mijn opleiding duurt nog totaal 2 jaar dus dan betaal ik dus 6 maanden extra dat lijkt me erg stug.
Nee meneer u moet dit betalen dit zijn de voorwaarden klaar.

Netjes gemeld ik kan dit niet betalen kunnen we tot een compremie komen ik heb 2000 euro voor u en ik wil dan gelijk alles afbetalen mijn gehele SPD opleiding en ik wil niks meer te maken hebben.

Krijg ik tot mijn verbazing weer een bericht van meneer u moet 30 maanden betalen.
Netjes gevraagd kunnen jullie mij uitleggen hoe of wat en kunnen we gezamenlijk een oplossing komen.

Tot op heden steeds geen duidelijkheid en oplossing.
Ik kan gewoon geen 9000 euro betalen . en ben sinds kort werkloos dus dat is nog een extra last.

Heb dus van alles geprobeerd bij de LOI maar helaas nog steeds geen oplossing gezamenlijk.

Wie kan mij hierbij helpen en of adviseren.
Want ik ga helaas binnenkort anders een advocaat in de armen nemen.

Gr. Martijn

jojanneke284
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2017 18:41

Re: klachten over de LOI

Ongelezen bericht door jojanneke284 »

Hoi Martijn,
ik ben bang dat niemand ons kan helpen
ben namelijk ook al bij het juridisch loket geweest en er was nergens nog iets bekend over een zaak tegen de lOI
zij hebben voor mij een hele mooie brief opgesteld over hun slechte service en alles, die ik aangetekend verstuurd heb en die is de LOI kwijt geraakt, ja ja kwijtgeraakt
en nu ben ik dus nog steeds in gesprek over mijn niet meer bestaande opleiding

Gesloten