LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Serieuze vraag over opleiding

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Mylifestory
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2018 13:45

Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door Mylifestory »

Ik ben echt radeloos om het zoeken van werk. Ik denk dat ik maar ga werken bij de McDonalds want daar ken ik wel goed en de baas zegt soms dat ze personeel te kort komen. Maar mijn vraag is kan ik ook dan een BBL opleiding verkoopmedewerker volgen als ik daar werk :?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mylifestory schreef:Ik ben echt radeloos om het zoeken van werk. Ik denk dat ik maar ga werken bij de McDonalds want daar ken ik wel goed en de baas zegt soms dat ze personeel te kort komen. Maar mijn vraag is kan ik ook dan een BBL opleiding verkoopmedewerker volgen als ik daar werk :?
Vanwege uw gezondheid kunt u niet naar school, maar wel een BBL traject volgen en werken?
De enige die antwoord kan geven op uw vraag is iemand van McDonalds. Zij hebben ook interne opleidingen en wellicht zijn er ook andere mogelijkheden.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik geloof niet dat McDonald's een erkend leerbedrijf is. Ik weet wel dat goede en gemotiveerde medewerkers veel ruimte krijgen zich te ontwikkelen en het ver kunnen brengen, binnen en buiten het bedrijf.

stofzuigertje

Re: Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens tekort personeel in gehele horeca nu volop werk overal maar wat als het weet terug gaat zoals enkele jaren terug, dan sta je met waardeloze opleiding en gezien de salarissen veroorzaken vele het zelf.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door Brainless »

Erthanax schreef:Ik geloof niet dat McDonald's een erkend leerbedrijf is. Ik weet wel dat goede en gemotiveerde medewerkers veel ruimte krijgen zich te ontwikkelen en het ver kunnen brengen, binnen en buiten het bedrijf.
MC Donalds is een erkend leerbedrijf.
Velen doen daar een BBL opleiding:
Bij McDonald’s zijn er altijd doorgroeimogelijkheden, naar bijvoorbeeld crewtrainer of zelfs tot manager. Ook is McDonald’s een erkend leerbedrijf. Je kunt bij ons een BBL opleiding volgen en zo in bezit komen van een erkend MBO diploma op niveau 3 of zelfs 4.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Serieuze vraag over opleiding

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bekijk even goed wat een BBL traject inhoudt. U kon MBO 2 niet doen vanwege ziekte, maar BBL houdt in dat u 3 of 4 dagen moet gaan werken én 1 of 2 dagen naar school moet. Dat lijkt me best pittig als u niet gezond bent.

Gesloten