LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Active Info Display in VW Polo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
deking61
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2018 14:22

Active Info Display in VW Polo

Ongelezen bericht door deking61 »

Ik heb vorige week een nieuwe Polo gekocht. Een van de opties was daarbij het Active Info DIsplay, dat volgens de VW site helemaal in te stellen was op persoonlijke voorkeuren. Zie http://configurator.volkswagen.nl/polo/ ... stap=optie . Nu blijkt echter dat dit maar zeer beperkt mogelijk is: de genoemde achtergrond is niet in te stellen, de vorm van de meters niet. Maar ook de tijd op het display is niet te tonen.
De dealer geeft aan dat het filmpje misschien verouderd is, dat er een nieuwe versie van het Active Info DIsplay is geinstalleerd. Deze heeft dan wel veel minder mogelijkheden dan de versie uit de optie lijst.

Kan hier wat aan gedaan worden of is dit een gevalletje jammer-maar-helaas?

riddert
Berichten: 2127
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Active Info Display in VW Polo

Ongelezen bericht door riddert »

In het filmpje over het Active Info Display gaat het om het instrumentarium van een Passat. Zou me zo voor kunnen stellen dat het daarin een stuk uitgebreider is dan een een Polo.

Uw auto beschikt wel over een digitaal instrumentarium en is daarmee conform de koopovereenkomst. Jammer de bammer dus.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Active Info Display in VW Polo

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Liegen bij VW...............goh dat heb ik vaker gehoord.

Gesloten