LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autobedrijf alewijn ott

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
van dijk 100
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2008 16:40

autobedrijf alewijn ott

Ongelezen bericht door van dijk 100 »

onlangs ben ik wezen kijken voor een renault megane ik kwam hier via autotrack de auto was niet zoals omschreven in de advertentie de kilometerstand week 30000km af er waren ook geen onderhoudsboekjes aanwezig terwijl ze hier wel mee adverteerde ook had de auto schade gehad dit zag ik aan het slechte lakwerk na een proefrit gemaakt te hebben was voor mij de keuze snel gemaakt GEEN RENAULT MEGANE BIJ AUTOBEDRIJF ALEWIJN OTT. de verkoper probeerde ten koste van alles ons deze schadebak aan te smeren,toen wij weg wilde gaan werden wij zeer onbeschoft behandeld en werden wij uitgejouwd.KOP HIER GEEN AUTO WANT WAAR ZE MEE ADVERTEREN KLOPT NIET.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: autobedrijf alewijn ott

Ongelezen bericht door een »

Alewijn Ott: wij hebben ruim 3 jaar geleden een prachtige Ford Mondeo TDCI gekocht. Prima deal gemaakt, eerlijke auto (ze verkopen vooral ex-lease) en zeer goede service na koop. Zelfs na de garantieperiode werden we kosteloos geholpen. Dit was onze beste (2ehands) auto ooit!

Kijk eens op autoweek.nl onder kopje 'tests' bij reviews dealers: lees ze maar. Natuurlijk zullen er klanten zijn met mindere ervaringen maar dat heb je bij ieder bedrijf die 2e hands auto's verkoopt.

De link met bedrijven in Heemstede is echt belachelijk en wel een erg makkelijke manier om een bedrijf zwart te maken. Ik zou iedereen naar Alewijn Ott durven sturen. Wij hebben recent een splinternieuwe auto gekocht maar voor 2e hands zouden we dan ook zeker teruggaan.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: autobedrijf alewijn ott

Ongelezen bericht door D1RK »

Het bedrijf was een redelijke handelaar in ex Lease auto's...
Vermoedelijk een verkoper gehad die op provisie nu de naam verziekt...

Maar deze Renault is bij www.problemcar.nl erg bekend dus ik zou deze nooit 2e hands kopen...
en er staan daar ook andere die wel vaak goed zijn...
maar of het bedrijf nog steeds zo goed is als enkele jaren terug weet je nooit,
Door overname of ander personeel, en zij moeten ook wel eens van een miskoop af....

Gesloten