LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Seliers Den Haag

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
miranda30
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2007 09:42

Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door miranda30 »

Wij hebben sinds kort een auto te koop.
Er waren al snel 2 kijkers en gelukkig voor ons besloot de eerst kijker gelijk de auto te kopen. De 2de kijker (de heer Seliers) zou de volgende dag komen. Wij hebben deze meneer gelijk gebeld dat de auto al verkocht was zodat hij niet voor niets zou komen.
Nou daar begon de ellende, de heer Seliers was het er niet mee eens en maakte ons dat in onvervalst 'haags' duidelijk. Ik zal de details van dit gesprek achterwege laten, maar feit is dat deze meneer het nodig vind om ons vanaf dat moment te bedreigen.

Het is een autobedrijf (Seliers) in Den Haag zuid, maar hier wil je toch geen auto kopen. Stel je voor dat je een klacht hebt over een reeds gekochte auto :? nou geloof me dat word je niet in dank afgenomen.

heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? ik ben erg benieuwd.
Het is nu al zo uit de hand gelopen dat we de politie hebben moeten inschakelen.
Laatst gewijzigd door miranda30 op 16 jul 2007 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door Quark »

Je hebt het recht om je auto aan de eerste belangstellende te verkopen.

Je bent zelfs nog zo netjes geweest om de 2e belangstellende gelijk af te bellen.

Laat je niet intimideren door een autohandelaar die meent met zijn grote bek altijd zijn zin te krijgen.

Neem deze gesprekken op of zorg voor een getuige en doe evntueel als hij doorgaat aangifte bij de politie.

Voor je officieel aangift van bedrieging doed kan je het voorval altijd eerst even officieus bij ze melden.

Ik denk zelf dat dhr. Seliers al een kalnt voor jullie auto had en dat hij nu geld verlies ziet.

De grootste kracht van deze mensen is dat ze je intimideren met veel lawaai, maar ze kunnen je totaal niks maken want je hebt eerlijk gehandeld.

miranda30
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2007 09:42

Re: Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door miranda30 »

dat idee hadden wij dus ook al, omdat het een vrij unieke auto is en geen import. Dus waarschijnlijk had deze meneer al een koper en gooide wij roet in het eten.

maar goed het is heel vreemd dat je voor alles word uitgemaakt en bedreigd terwijl je alleen afbelt om door te geven dat de auto al is verkocht.

maar bedankt voor je reactie, ik ging nl al twijfelen aan mezelf

citroencxtre
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 okt 2006 18:42

Re: Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door citroencxtre »

zolang de heer deauto niet in bezit heb moet hij nix verkopen :wink:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik heb even gegoogled op seliers Den haag maar noppes. Het is gewoon een malloot die de auto wou hebben en jammer genoeg achter het net heeft gevist. Het zal wel een mamma`s kindje zijn die zijn zin niet krijgt. U mag aan iedereen verkopen wat u wilt tegen de prijs die u wilt. Bij verkoop site`s geldt verkocht aan de hoogste bieder en dan nog als een koper aan de deur komt en u denkt ik wil niet verkopen bent u daar volkomen vrij in. Particuliere verkoop is niet aan enige regels verbonden. Gezien het model en de prestatie`s heeft u er goed aan gedaan deze niet aan de bedreiger te verkopen.
Ronald.

devierde
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jun 2005 17:03

Re: Autobedrijf Seliers Den Haag

Ongelezen bericht door devierde »

Ik zou tegen die man zeggen:

Luister mannetje, ik heb hem zojuist verkocht aan iemand anders. Had je maar sneller moeten zijn. Dus opzoute!.
Ènne.. als je dagh pwoblème mee heb, kom dan maagh effe langs dan losse wuh juh pwobleem wèl op mèn mannier op (waus)! :twisted:

maar even serieus, zolang je geen koop hebt gesloten heeft ie helemaal niks te mekkeren. En zelfs als je na de koop besluit toch niet door te gaan omdat zijn kop je bv niet aanstaat dan mag jij dat gewoon doen als particulier. Jij bent nergens aan gebonden (Fatsoen regels buiten gehouden dan).

Gesloten