LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dealerplan Nederland

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
osve
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:15

Re: Dealerplan Nederland

Ongelezen bericht door osve »

Wie beschermd mij,ik ben nu al meer dan 4500€ kwijt aan deze auto,terwijl het in de garantie valt,je kunt je beter afvragen wie hem,tegen mij beschermd want als ik hem pak blijft er weinig van hem over,ik heb brieven geschreven,en gebeld let wel dat ik geen ooplichter ben en dat ik hard moet werken voor de harde euro ondertussen wel 4500€ aan reparatie kosten kwijt,van wie kan ik hulp verwachten,waneer word ik tegen zulke smerige oplichters beschermd.Dus als je hier in nederland iets flinkt word je ook nog van alle kanten beschermd.Ik hoef geen adres te weten,Ik vind hem wel.

pascalbeysen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2009 10:36

Re: Dealerplan Nederland

Ongelezen bericht door pascalbeysen »

Attentie iedereen die gedupeerden zijn van dealerplan/Betholux/eurodelta/Max Stoffer etc. Wij hebben al 2 jaar een zaak lopen tegen hun, vanwege het terugdraaien van de meterstand met bijna 90.000km. plus nog wat bijkomstigheden. Mijn man is laatst naar de rechtbank in Roermond geweest met onze advocaat, die we via ARAG toegewezen hebben gekregen, om daar te horen te krijgen dat Max Stoffer vast zit en het bedrijf failliet is en we dus konden kiezen voor 1.000 euro of verder met het proces. Het loopt nog steeds. We moeten samenspannen nu! Neem contact op met ARAG, of advocatenkantoor Tripels te Maastricht! Groeten Pascal en Katja

osve
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:15

Re: Dealerplan Nederland

Ongelezen bericht door osve »

Halloooo ik zei toch een tijdje geleden dat ik zijn handlanger zou vinden,hij woont in s-hertogenbosch op de kruiskamp,het adres hou ik voor mij zelf.haha

pascalbeysen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2009 10:36

Re: Dealerplan Nederland

Ongelezen bericht door pascalbeysen »

Wij hebben harde bewijzen nodig, getuigen om de bewijzen hard te maken tegen hun. Ik wil zoveel mogelijk mensen verzamelen die kunnen getuigen dat ze oplichters zijn. Dat is wat de rechtbank aan ons vraagt.

osve
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:15

Re: Dealerplan Nederland

Ongelezen bericht door osve »

Dat heb ik gisteren avond ook gedaan,ik heb een mooie mail naar maastricht gestuurd,nu even afwachten wat voor een reactie ik krijg.

Gesloten