LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik zou daar zeker de Daihatsu Charade en Nissan Micra aan toevoegen. Koop van particulier kun je het inderdaad zeer mee treffen, maar je moet wel verstand van zaken hebben.

zwaag58
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2015 21:09

Re: Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Ongelezen bericht door zwaag58 »

snuffel1 schreef:
MichielFRL schreef:
zwaag58 schreef:Het was de krukassensor, zoals al verondersteld werd.
8)
Het is door de verkoper hersteld dus waar hebben we het nog over.
O nee, niet door de verkoper!Door een goede garage.
Goed lezen.....de verkoper had met het motormanagement geknoeid en het lampje gesaboteerd. Denk je nou echt dat ik daar naartoe terug zou gaan?

silviaj
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2016 16:11

Re: Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Ongelezen bericht door silviaj »

Ik heb januari dit jaar (2016) een Renault bij deze garage gekocht voor een leuke prijs.
Na 44 dagen stond ik stil langs de snelweg, op een zaterdag avond, de garage gebeld toen ik thuis was (ja in de avond) en ik kreeg ze gewoon aan de telefoon, met ze afgesproken dat de auto door het sleepbedrijf bij hun zou komen en hun zouden kijken hoe of wat.
Op maandag was de auto idd bij de garage en werd er naar gekeken.
Helaas was er om wat voor reden dan ook een luchtslang afgegaan en was de motor verhit en daarom dus uit eindelijk overleden, er zou gekeken worden voor een goede oplossing maar dit duurde voor mijn gevoel eeuwen, waardoor ik steeds ongeduldiger werd.
Natuurlijk heb ik ook op internet gezocht naar meldingen over deze garage waarbij ik ook op deze site kwam, ik begon voor mijn gevoel steeds meer en meer overeenkomsten van klachten van ontevreden klanten te herkennen en werd bozer en bozer.
Eergisteren of gisteren zou mijn auto klaar zijn maar helaas was mijn autootje nog niet klaar.
Boos, verdrietig, teleurgesteld en noem het maar op was ik natuurlijk en ben flink boos op ze geworden.
Ze beloofde dat me auto vandaag klaar was en vanmorgen was hij idd klaar.
Ze hebben me uitgelegd dat er bij het plaatsen van de motor nog wat probleemples de kop op staken, die, zoals begrijpelijk, vooraf niet te zien waren.
Ik had van te voren een prijs met ze afgesproken en al het extra's wat er gedaan is hebben ze niet mee gerekend, ik heb gewoon de prijs betaald wat dus meteen was afgesproken (dit is ook maar een schijntje vergeleken bij een andere garage).
Kort om, ga niet meteen op verhalen van het internet af, ik deed dat ook maar ze hebben het tegendeel bewezen.
Een eerlijke garage met auto's voor een goede prijs, top!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Ongelezen bericht door thecure »

silviaj schreef:Ik heb januari dit jaar (2016) een Renault bij deze garage gekocht voor een leuke prijs.
Na 44 dagen stond ik stil langs de snelweg, op een zaterdag avond, de garage gebeld toen ik thuis was (ja in de avond) en ik kreeg ze gewoon aan de telefoon, met ze afgesproken dat de auto door het sleepbedrijf bij hun zou komen en hun zouden kijken hoe of wat.
Op maandag was de auto idd bij de garage en werd er naar gekeken.
Helaas was er om wat voor reden dan ook een luchtslang afgegaan en was de motor verhit en daarom dus uit eindelijk overleden, er zou gekeken worden voor een goede oplossing maar dit duurde voor mijn gevoel eeuwen, waardoor ik steeds ongeduldiger werd.
Natuurlijk heb ik ook op internet gezocht naar meldingen over deze garage waarbij ik ook op deze site kwam, ik begon voor mijn gevoel steeds meer en meer overeenkomsten van klachten van ontevreden klanten te herkennen en werd bozer en bozer.
Eergisteren of gisteren zou mijn auto klaar zijn maar helaas was mijn autootje nog niet klaar.
Boos, verdrietig, teleurgesteld en noem het maar op was ik natuurlijk en ben flink boos op ze geworden.
Ze beloofde dat me auto vandaag klaar was en vanmorgen was hij idd klaar.
Ze hebben me uitgelegd dat er bij het plaatsen van de motor nog wat probleemples de kop op staken, die, zoals begrijpelijk, vooraf niet te zien waren.
Ik had van te voren een prijs met ze afgesproken en al het extra's wat er gedaan is hebben ze niet mee gerekend, ik heb gewoon de prijs betaald wat dus meteen was afgesproken (dit is ook maar een schijntje vergeleken bij een andere garage).
Kort om, ga niet meteen op verhalen van het internet af, ik deed dat ook maar ze hebben het tegendeel bewezen.
Een eerlijke garage met auto's voor een goede prijs, top!
hou maar op met deze jubelverhaaltjes, ze worden toch niet geloofd. en oh ja, als een luchtslang losschiet heb je heus geen oververhitte motor hoor.
En na dit verhaal zouden de andere verhalen op internet ineens niet meer waar zijn? :lol: :lol:

Rudolf Dave
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2017 21:20

Re: Ervaring met Auto Nick Alkmaar

Ongelezen bericht door Rudolf Dave »

Ondanks de vele positieve recensies op Facebook heb ook ik een negatieve ervaring.
Bij het ophalen van de door mij gekochte auto bleken er twee onderdelen defect, met de belofte dat dit gerepareerd zou worden als de onderdelen op de sloop waren opgehaald. We zijn nu een maand of vier en een tig telefoontjes verder.
Telkens de belofte dat ze 'deze week' naar de sloop gaan en de volgende dag terugbellen voor het maken van een afspraak.
Niet 1keer is deze belofte nagekomen en moest ik zelf telkens weer terugbellen.

Het zou ze sieren als ze nu alsnog terugbellen voor een afspraak, maar heb er weinig vertrouwen meer in dat het nog wordt opgelost door Auto Nick, Een dikke onvoldoende voor service en klantgerichtheid. Snap niet dat ze voor die paar tientjes slechte reclame over zichzelf afroepen.

Gesloten