LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] even apeldoorn bellen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

even apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door kritisch consument »

<even apeldoorn bellen>
Laatst gewijzigd door kritisch consument op 27 feb 2007 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: even apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Een echte vader geeft die zoons een tik, voor mij is het net zo`n grote ***** dat hij het toestaat.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: even apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door gjvisser »

helemaal mee eens. Die zoons zullen het ook vast niet van een vreemde hebben :wink:

frankmeijer
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2007 14:58

Re: even apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door frankmeijer »

Er kan niet genoeg gewaarschuwd worden voor dergelijke praktijken.
Vervelend voor je maar waarschijnlijk was je toch niet zo'n kritische consument. Dan had je geweten dat betrouwbare autohandelaren in Apeldoorn blijkbaar niet te vinden zijn. En zo zijn er nog wat regio's die berucht zijn.

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: even apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door DL3B »

:)
U bent inderdaad niet zo'n kritische consument.
Eerst gaat u voor een Renault (...) & dan ook nog in Apeldoorn.......
Het forum hier staat al helemaal vol over bedrijven in/om Apeldoorn & ik heb m'n waarschuwingen daar ook al over gegeven zoals meerderen met mij. En helaas is Renault 2e hands ook niet echt ideaal (tenzij je geen bezwaar hebt zo nu & dan je portemonnee te trekken)
2e Hands Renault is prijstechnisch véél te aantrekkelijk voor de consument. Je koopt echt een hoop (vooral luxe/opties/accessoires) waar voor je geld, alleen het ene na het andere elektronisch/motorisch probleem komt snel om de hoek kijken.

Gesloten