LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Panthor
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2006 23:41

Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Ongelezen bericht door Panthor »

BHG (de pijl) Schiedam

Ook bij dit autobedrijf moet je goed uitkijken.

Proefrijden mag hier pas na aanbetaling. Jaja. Ze hadden hier namelijk slechte ervaringen mee. Ja dat geloof ik ook.

En bovendien waren de accu's van auto's toevallig leeg. Op mijn vraag aan ene Freek van dan laat je hem toch even op werd nors gereageerd dat er niet bijdehand gedaan moest worden.

Pas hier op . . . . :roll:

R. Schouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2007 08:55

Re: Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Ongelezen bericht door R. Schouten »

Wij hebben daar in 2004 een Opel Zafira gekocht met 127000 km op de teller. Die auto hebben we 3 maanden geleden ingeruild bij een Ford dealer en na controle NAP bleek de teller 175000!!! km te zijn teruggedraaid.Zij wisten uiteraard nergens van maar inmiddels heeft onze rechtsbijstand de zaak in behandeling genomen,na enig aandringen,dit om het simpele feit dat er al een uitspraak van de Hoge raad is geweest in een soortgelijke zaak.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Ongelezen bericht door Quark »

Als je geen proefrit mag rijden maar eerst moet aanbetalen.

Ben je toch gelijk klaar met zo'n bedrijf.

Ik zou er drekt uit lopen en doorzoeken naar de auto van mijn dromen.

informatie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2009 17:05

Re: Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Ongelezen bericht door informatie »

Hier schrik ik van.....

Wij hebben een auto op het oog daar en kon op het moment van bekijken ivm verzekering :? geen proefrit worden gereden.wij vonden dit vreemd maar ja.Hij zou de auto in orde maken en hebben een bedrag aanbetaald omdat hij hem vast houd voor ons.Nu gaan wij binnenkort voor de proefrit en lees ik deze verhalen en schik ik wel heel erg.Waar moet ik op letten behalve dan het nagaan van de km ?

Nato0sh
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 08:00

Re: Pas ook op bij Autobedrijf BHG Schiedam

Ongelezen bericht door Nato0sh »

Gister ben ik met mijn vader gaan kijken bij Autobedrijf Pijl (bhg)hij heeft 13 jaar geleden hier ook zijn auto gekocht en nooit geen problemen mee gehad, ik heb daar een leuke renault twingo gezien en heb ook €100,- aanbetaald zodat hij hem voor mij vast houd. Ik ga ook nog even bellen voor een proefrit dus ben benieuwd of dit mogelijk is.

Ik hoop ook dat alles in orde is met de auto ik heb alle stempels gezien in het boekje dus dat klopt allemaal ik heb er in gezeten en hem mogen starten verder is het een goed uitziende auto.

Groeten,

Natasja Lingen

Gesloten