LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uw mening telt!

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Garagebeoordeling.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2007 19:25

Uw mening telt!

Ongelezen bericht door Garagebeoordeling.NL »

Beste mensen,

Ik lees hier veel over meningen van mensen die negatieve, maar ook positieve ervringen hebben met garages en dealers. Graag zou ik jullie willen vragen deze meningen te laten "horen" op de website van www.garagebeoordeling.nl

Deze website verzameld meningen en beoordelingen van consumenten die graag hun ervaringen willen delen m.b.t. garages en dealers. Plaats deze ervaringen op de wesbite van garagebeoordeling.nl, en leer tevens van andere of uw mening slechts enkel maal voorgekomen is, of dat een garage/dealer inderdaad slecht zaken aan het doen is.

Mocht dit bericht in tegenstrijde zijn met de voorwaarde van deze website, van verzoek ik deze graag te verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Garagebeoordeling.NL

Paddo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2007 23:39

Re: Uw mening telt!

Ongelezen bericht door Paddo »

Hey, coole site.

Wel een beetje weinig garages/beoordeling, maar een heel goed inititief als je vergelijkt hoeveel mensen graag hun verhaal "kwijt" willen.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Uw mening telt!

Ongelezen bericht door magel725 »

Dit initiatief bestaat al en is opgezet door een lid van www.tweakers.net. Dit is dus geen bedrijf/reclame met winstoogmerk.

http://www.garagetest.nl/sub_cat_list.php


Laten we het allemaal bij dezelfde houden, dan lopen de reviews veel harder op. Garagetest heeft er nu al een aantal.

Garagebeoordeling.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2007 19:25

Re: Uw mening telt!

Ongelezen bericht door Garagebeoordeling.NL »

www.garagebeoordeling.nl is duidelijk ook geen site met winstoogmerk. Sterker nog, ik ben zelf op zoek naar leuke "hints en tips" waarmee je toch je auto kosten kan besparen zoals nu de APK checklist. :)

Desondanks vind ik persoonlijk die site een beetje "rommelig", en van een beetje concurentie is nooit iemand slechter geworden.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Uw mening telt!

Ongelezen bericht door magel725 »

Concurrentie is altijd goed, maar aangezien de reviews schaars zijn is het misschien beter de krachten te bundelen?

Gesloten