LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
oene
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2007 22:45

VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door oene »

iK HEB 22 DEC EEN ANDERE WAGEN GEKOCHT BIJ EEN BOVAG GARAGE
EN MIJN EIGEN WAGEN INGERUILD. DE NIEUWE AANKOOP WORDT 12 JAN 08 GELEVERD MAAR WAT BLIJKT NU!. BIJ KONTROLE OP DE WEBSITE STAAT DAT DEZE WAGEN 1400 KG MAG TREKKEN. IK HEB NU EEN COPY VAN HET KENTEKEN GEFAXT GEKREGEN OM ALLES MET DE VERZEKERING TE REGELEN MAAR NU STAAT HIEROP DAT DE WAGEN MAAR 1200 KG GEREMD MAG TREKKEN. HET FEIT DAT DE AUTO NET IETS MEER KON TREKKEN HEEFT MIJ DOEN BESLUITEN OM HEM TE KOPEN E.E.A IS OOK ZELFS BESPROKEN. WAT MOET IK NU DOEN WAT IS MIJN RECHT???

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je hebt in ieder geval het recht om de CAPS-LOCK wat minder te gebruiken.
Begin dus eerst eens om dat ding uit te zetten, dan komt je post niet zo schreeuwerig over ( hoofdletters = schreeuwen ).

Wat betreft die trekkracht is de vraag of je dit op schrift hebt !
Mondelinge toezeggingen zijn bindend, maar als je ze niet kan bewijzen, schiet je er niet zoveel mee op ! Wie eist, bewijst !!!

Ga dus met de garage praten en kijk of je er met hen uitkomt...
Lukt dat niet en je hebt de toezeggingen niet op schrift, laat dan maar zitten, daar kom je dan toch nooit uit !

oene
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2007 22:45

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door oene »

Je hebt helemaal gelijk ik heb met de heren gepraat en ze weten niet hoe het kan ( iemand anders heeft het gedaan )
Ik kon de koop ongedaan maken maar had daar zelf geen zin in want de auto staat mij wel aan.
Nu leveren ze de wagen af met een volle tank benzine.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door cherokee »

Je kon de koop ongedaan maken maar je kiest nu toch maar voor een tank benzine?
Terwijl je die auto juist had uitgezocht om die trekkracht en nu wilde weten wat je rechten waren?

Jaaa....ja :? :?

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door kampvuur »

Hecht je echt zoveel waarde aan zijn trekkracht? of gaat het meer om het idee en was dit net dat laatste zetje om tot koop over te gaan.

Snap het echt niet, je wilt een auto wel of niet, en als het werkelijk om zijn trekkracht ging had je de koop volgens eigen zeggen probleemloos ongedaan mogen maken
Erg netjes van deze dealer, maar nee niet achteraf gaan roepen om rechten die al verspeeld zijn...of door jezelf van de hand gewezen.


Wat voor meer rechten denk je nog te kunnen lospeuteren..een zak met geld??

oene
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2007 22:45

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door oene »

Mijne heren bedankt voor jullie adviezen. maar volgens mij snappen jullie hier niet echt de tekst en gaan er wat bij verzinnen ( zo de waard........................) einde discussie

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: VERKEERDE OPGAVE TREKKRACHT AUTO WAT NU??????

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

wat een oen zeg....

Gesloten