Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jonis

Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Ongelezen bericht door jonis » 19 apr 2020 19:51

witte angora schreef:
19 apr 2020 18:20
jonis schreef:
19 apr 2020 18:12
Lady1234 schreef:
19 apr 2020 17:16
Valt reuze mee het aantal fouten. Maar ik vond “serenade” ipv “kanonnade” wel aardig.
Tuurlijk valt het mee, maar omdat iemand er blijkbaar wel waarde aan hecht vwb geloofwaardigheid dat het foutloos getikt moet zijn blijkbaar en het als feit foutloos getikt aangeeft......feit is dat het dat dan gewoon niet is....ik dacht; moet wel even gemeld worden want dan kun je dan je mening misschien nog bijstellen.
Maar veracht daar niet veel van.
Nee hoor, verachten lijkt me niet de manier. :wink:
De humor was natuurlijk te melig, komt door te lang binnenzitten....Misschien moet je nog een post van een garagehouder teruglezen....😭

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke » 19 apr 2020 20:07

witte angora schreef:
jonis schreef:
[...]
Tuurlijk valt het mee, maar omdat iemand er blijkbaar wel waarde aan hecht vwb geloofwaardigheid dat het foutloos getikt moet zijn blijkbaar en het als feit foutloos getikt aangeeft......feit is dat het dat dan gewoon niet is....ik dacht; moet wel even gemeld worden want dan kun je dan je mening misschien nog bijstellen.
Volgens mij schrijft joris bewust 'veracht' in plaats van 'verwacht'.
Als verwijzing naar een sporadisch taalfoutje/typefoutje van autohandelaar John, die hetzelfde schreef.

Edit: hij hint er nu zelf op; had ik nog niet gezien.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid » 19 apr 2020 20:17

Zucht, als je wat langer op internetforums komt, snap je wat ik bedoel, met geen spelfouten. Veel reacties komen niet verder dam straattaal gebruikt door iemand met dyslexie gecombineerd met een kreupel toetsenbord, in die zin is de reactie van John bijna perfect te noemen.

PietertjeTwee

Ongelezen bericht door PietertjeTwee » 19 apr 2020 20:35

omega19 schreef:
19 apr 2020 15:07
De twijfels met betrekking tot de OP heb ik ook met het bericht van John.

Voor beiden geldt dat ze een voordeel hebben om de gebeurtenissen zo voordelig mogelijk neer te zetten.
In zijn algemeenheid klopt dat natuurlijk. Maar in dit topic sta ik er heel anders in. TS heeft zichzelf al compleet ongeloofwaardig gemaakt, nog voordat de verkoper reageerde. Het door de autoverkoper geschetste gedrag past ook perfect in het beeld dat ik al van TS had. Ik neig er daarom naar de autoverkoper te geloven.

Uiteraard is er geen enkele garantie dat de autoverkoper ook daadwerkelijk de (hele) waarheid vertelt. We zullen het nooit weten.

Hoe dan ook is het goed dat de mods in dit geval, in tegenstelling tot wat er normaliter gebeurt, de meest vergaande beschuldigingen aan het adres van de autoverkoper al hadden verwijderd.

jonis

Ongelezen bericht door jonis » 19 apr 2020 21:09

Arizonakid schreef:
19 apr 2020 20:17
Zucht, als je wat langer op internetforums komt, snap je wat ik bedoel, met geen spelfouten. Veel reacties komen niet verder dam straattaal gebruikt door iemand met dyslexie gecombineerd met een kreupel toetsenbord, in die zin is de reactie van John bijna perfect te noemen.
Zoals ik al verwachtte.... :D

Maar serieus....al gebruikte John straattaal en was dyslectisch en in bezit van zo'n toetsenbord....uiteindelijk gaat het gewoon om wat er gebeurd is en of je hier eerlijk in bent.
Dan knap ik eerder af op Linda die het heeft over: mijn vrouw is in paniek in openingspost.
Maar misschien ben ik te conservatief ingesteld.

omega19

Ongelezen bericht door omega19 » 20 apr 2020 08:39

Het klopt dat het internet niet vol staat met met negatieve recensies over dit bedrijf.
john schreef:maar er is geen recensie te vinden over ons.
Dat is dan wel weer overdreven want op klachtenkompas staat naast de klacht van Linda ook een klacht van een andere ontevreden klant .

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 20 apr 2020 08:53

jonis schreef:
19 apr 2020 19:51
witte angora schreef:
jonis schreef:
De humor was natuurlijk te melig, komt door te lang binnenzitten....Misschien moet je nog een post van een garagehouder teruglezen....😭
Nu zie ik het... :lol: die post had ik allang niet meer op mijn netvlies, er zaten teveel berichten tussen (niet alleen in dit topic overigens). Maar ik denk inderdaad dat mensen te lang binnen zitten, ik ga het ook merken. Reageer en functioneer toch anders, ook in mijn hoofd gaan dingen niet meer zo soepel als eerst. Te weinig interactie, te weinig prikkels, er gebeurt te weinig. Vanmiddag toch maar eens zien of daar iets aan te doen is.

Maar dat is off-topic, het gaat hier om een Peugeot uit 2003. :wink:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 20 apr 2020 11:05

Volgens mij kan er gerust een slotje op dit topic: beide partijen hebben hun kant van de zaak toegelicht en ik vermoed dat iedereen op basis van de beschikbare informatie zelf wel aanvoelt hoe de spreekwoordelijke vork ongeveer in de al net zo spreekwoordelijke steel zit.

Hier gaat een slotje op en ik ga eens even met frisse moed kijken naar de talloze meldingen die er nog liggen te wachten, waarvoor dank! Groet, Radar^SK

Gesloten