LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jonis
Berichten: 2741
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Ongelezen bericht door jonis »

Arizonakid schreef:
19 apr 2020 20:17
Zucht, als je wat langer op internetforums komt, snap je wat ik bedoel, met geen spelfouten. Veel reacties komen niet verder dam straattaal gebruikt door iemand met dyslexie gecombineerd met een kreupel toetsenbord, in die zin is de reactie van John bijna perfect te noemen.
Zoals ik al verwachtte.... :D

Maar serieus....al gebruikte John straattaal en was dyslectisch en in bezit van zo'n toetsenbord....uiteindelijk gaat het gewoon om wat er gebeurd is en of je hier eerlijk in bent.
Dan knap ik eerder af op Linda die het heeft over: mijn vrouw is in paniek in openingspost.
Maar misschien ben ik te conservatief ingesteld.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Ongelezen bericht door omega19 »

Het klopt dat het internet niet vol staat met met negatieve recensies over dit bedrijf.
john schreef:maar er is geen recensie te vinden over ons.
Dat is dan wel weer overdreven want op klachtenkompas staat naast de klacht van Linda ook een klacht van een andere ontevreden klant .

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Ongelezen bericht door witte angora »

jonis schreef:
19 apr 2020 19:51
witte angora schreef:
19 apr 2020 18:20
jonis schreef:
19 apr 2020 18:12
Maar veracht daar niet veel van.
Nee hoor, verachten lijkt me niet de manier. :wink:
De humor was natuurlijk te melig, komt door te lang binnenzitten....Misschien moet je nog een post van een garagehouder teruglezen....😭
Nu zie ik het... :lol: die post had ik allang niet meer op mijn netvlies, er zaten teveel berichten tussen (niet alleen in dit topic overigens). Maar ik denk inderdaad dat mensen te lang binnen zitten, ik ga het ook merken. Reageer en functioneer toch anders, ook in mijn hoofd gaan dingen niet meer zo soepel als eerst. Te weinig interactie, te weinig prikkels, er gebeurt te weinig. Vanmiddag toch maar eens zien of daar iets aan te doen is.

Maar dat is off-topic, het gaat hier om een Peugeot uit 2003. :wink:

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Auto blijkt direct na aankoop gevaarlijke mankementen te hebben

Ongelezen bericht door Radar »

Volgens mij kan er gerust een slotje op dit topic: beide partijen hebben hun kant van de zaak toegelicht en ik vermoed dat iedereen op basis van de beschikbare informatie zelf wel aanvoelt hoe de spreekwoordelijke vork ongeveer in de al net zo spreekwoordelijke steel zit.

Hier gaat een slotje op en ik ga eens even met frisse moed kijken naar de talloze meldingen die er nog liggen te wachten, waarvoor dank! Groet, Radar^SK

Gesloten