LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto Centrum Almelo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
gerardalmelo
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2015 22:11

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door gerardalmelo »

hallo ook ik heb een auto gekocht bij auto centrum Almelo een ingevoerde Nissan Sunny alweer 2 jaar geleden het is een oud type met 184.000 km maar ik moet zeggen nog steeds geen problemen mee gehad starten en lopen en wordt elke gebruikt woon werk verkeer
ook geen noemenswaardige apk kosten .
ik kan niet zeggen dat ik klachten over hun heb.
wil ik toch even zeggen en oja heb geen aandelen in hun echt niet
mvg

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door thecure »

En ik ben geen familie van hun echt niet
En geen vriend echt niet
En geen kennis echt niet

En ik dacht laat ik niet eens zomaar googelen op het bedrijf twee jaar
Na dato echt niet
En ik voelde me niet geroepen om erop te reageren echt niet

Gerard palma
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2016 18:06

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door Gerard palma »

Vandaag 26 maart 2016 hebben wij contact gehad over een fiat grande punto uit 2006,

Op internet leek de auto helemaal goed en te voldoen aan onse eisen, uiteraard zijn fotos altijd mooier maar het ging ons erom dat de auto van EERSTE NEDERLANDSE eigenaar was.

Wij stapten in de auto om aan de reis van 200km te beginnen en waren helemaal enthousiast eenmaal aangekomen stond er een fiat grande punto met een andere kenteken dan vermeld op internet dus ik zij "nee" dat is hem niet! Hand geschud met de verkoper en we liepen tog naar deze auto.. Het bleek dus tog om een geimporteerde auto te gaan, na een aantal mooie praatjes dat we "tog opzoek waren naar een grande punto" en "ik weet zeker dat deze auto goed is" hebben we uiteindelijk 400 km voor niks gereden..

Ga niet met deze mensen in zee ze zijn onprofecioneel en ronduit associaal.

G. Palma

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door thecure »

400 km rijden voor een punto? deze staan dichterbij uw woonplaats zeker niet te koop?

Gerard palma
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2016 18:06

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door Gerard palma »

wat is dit nou weer voor waardelose reactie van een autocentrum...
Natuurlijk staan er in de buurt punto's te koop maar er stond op dat moment niet 1 te koop in de buurt van 1e nederlandse eigenaar..

Gelukkig hebben wij een betrouwbare garage gevonden met een mooie punto voor dezelfde prijs van 2e nederlandse eigenaar met nap en 3 maanden garantie en zijn we niet door jullie opgelicht met een punto van wie weet hoeveel eigenaren en wie zal het zeggen hoeveel de km stand terug geraaid is.

Verschikkelijke tokkies bij autocentrum almelo.

Als er nu weer een reactie volgt denk dan eerst even na voordat er weer zo iets onnozels komt.

TurboDaily
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2016 22:54

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door TurboDaily »

thecure heeft hier 1188 berichten... en jij denkt dat dat iemand van het autocentrum is?

Als je het over een onnozele reactie hebt.. #potverwijtketel

lambert1983
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 sep 2017 23:17

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door lambert1983 »

Ik heb ook problemen gehad met dit bedrijf.
Advocaat alles er op gezet.
Uitspraak in mijn voordeel.
Vordering van rechter gestuurd naar gerechtsdeurwaarder.
gerechtsdeurwaarder doet onder zoek.
blijkt Auto Centrum Almelo NOOIT een bedrijf (BV) te zijn geweest.
De reclame ACA Auto Centrum Almelo is misleidende reclame om op grond van deze informatie kan er dus niet geïncasseerd worden omdat het bedrijf grof weg niet bestaat of ooit echt bestaand heeft.
nu moet ik NiCi BV, aanklagen en de vordering proberen bij hun te incasseren.
Verder is Auto bedrijf Almelo volgens google in een x permanent gesloten.
Dit is ook de reden dat hun nergens op geageerd hebben (brieven en mails van mij. mails En aangetekende brieven van mijn advocaat, en alle rentzaken die er geweest zijn.)
Met andere woorden ''het zijn oplichters''.

Had ik maar eerst informatie gezocht op internet.

Gesloten