LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autobedrijf de minden

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ophof apeldoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2015 10:50

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door ophof apeldoorn »

wat een goede iedereen zegt wat zijn ze slecht en ze lichten je op maar werkelijk is het een prima bedrijf ik heb er een auto gekocht maar niks mis mee en ook onder de prijs wat er voor gevraagd was met beide heren kan je goed dingen regelen :o en vriendelijk netjes koffie of thee ik vind het wel jammer dat het zo gaat waarom mensen op internet belachelijk maken is toch niet nodig als andere het bij jullie doen word je ook niet vrolijk maar ieder geval toppppppppp bedrijf kom zeker terug en zal iedereen jullie aanraden :D :D :D :D

Veldt01
Berichten: 988
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door Veldt01 »

en zal iedereen jullie aanraden :D :D :D :D
Daar kun je een poging toe doen, maar zou wel proberen er begrijpelijke zinnen te maken (en af en toe adem te halen) want zo gaat echt niemand er iets van snappen......

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door witte angora »

ophof apeldoorn schreef:wat een goede iedereen zegt wat zijn ze slecht en ze lichten je op maar werkelijk is het een prima bedrijf ik heb er een auto gekocht maar niks mis mee en ook onder de prijs wat er voor gevraagd was met beide heren kan je goed dingen regelen :o en vriendelijk netjes koffie of thee ik vind het wel jammer dat het zo gaat waarom mensen op internet belachelijk maken is toch niet nodig als andere het bij jullie doen word je ook niet vrolijk maar ieder geval toppppppppp bedrijf kom zeker terug en zal iedereen jullie aanraden :D :D :D :D
En u bent? De eigenaar? Dan zou ik zeker regelmatig terugkomen, auto's inkopen voor de handel, en koffie drinken met de monteurs. :wink:

ophof apeldoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2015 10:50

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door ophof apeldoorn »

hoi

ik ben niet de eigenaar ,maar ze verkopen goed en het zijn best prima in orde auto"s

olafmooij
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2015 11:11

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door olafmooij »

autodealnederland.nl/voorheen autobedrijf de minden
is niet echt een sevice gericht bedrijf
Gisteren een Landrover Freelander gekocht en op weg naar huis na 20 km motor oververhit en naar alle waarschijnlijkheid kapot.
Weggesleept door de ANWB.
Gevraagd of ze de auto willen terug nemen maar nee ho maar.
Ik zou zogenaamd de garantie hebben afgekocht omdat ik de auto voor minder mee kreeg.
Ze zouden de auto bijvullen met koelvloeistof omdat dat niveau laag stond maar ik denk dat dat niet gedaan is.
Dus mijn advies niet heen gaan.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door thecure »

olafmooij schreef:autodealnederland.nl/voorheen autobedrijf de minden
is niet echt een sevice gericht bedrijf
Gisteren een Landrover Freelander gekocht en op weg naar huis na 20 km motor oververhit en naar alle waarschijnlijkheid kapot.
Weggesleept door de ANWB.
Gevraagd of ze de auto willen terug nemen maar nee ho maar.
Ik zou zogenaamd de garantie hebben afgekocht omdat ik de auto voor minder mee kreeg.
Ze zouden de auto bijvullen met koelvloeistof omdat dat niveau laag stond maar ik denk dat dat niet gedaan is.
Dus mijn advies niet heen gaan.
km stand? prijs?

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door peteroo »

olafmooij schreef:autodealnederland.nl/voorheen autobedrijf de minden
is niet echt een sevice gericht bedrijf
Gisteren een Landrover Freelander gekocht en op weg naar huis na 20 km motor oververhit en naar alle waarschijnlijkheid kapot.
Weggesleept door de ANWB.
Gevraagd of ze de auto willen terug nemen maar nee ho maar.
Ik zou zogenaamd de garantie hebben afgekocht omdat ik de auto voor minder mee kreeg.
Ze zouden de auto bijvullen met koelvloeistof omdat dat niveau laag stond maar ik denk dat dat niet gedaan is.
Dus mijn advies niet heen gaan.
Geen fris bedrijf lijkt me. Hebt u duidelijk getekend voor het afzien van garantie?

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door jonis »

Hoe lang was de proefrit bij aankoop?

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door hawkwind »

olafmooij schreef:Ze zouden de auto bijvullen met koelvloeistof omdat dat niveau laag stond maar ik denk dat dat niet gedaan is.
.
En op dat moment gaan er geen alarmbellen rinkelen?
Koelvloeistof hoeft NOOIT bijgevuld te worden bij een gezonde auto.

HannesZ
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2015 01:22

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door HannesZ »

Ze zaten een paar jaar geleden in Klarenbeek en heten Handelsonderneming toen ik een door gerotte APK goed gekeurde Opel heb gekocht. Een kennis kwam ik later achter kocht er een levens gevaarlijke renault bij de minden waar het wiel tijdens het rijden afvloog. Nu ik net weer op de kaartclub hoorde over de lui ging me haren de lucht in staan. Weer iemand die een auto bij die lui die nu hofs heten hebben gekocht allemaal ellende die vrouw was er helemaal kapot van. Hoe kan je dat mensen aan doen met hun gespaarde centjes ? Dat is toch schofterig

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door thecure »

HannesZ schreef:Ze zaten een paar jaar geleden in Klarenbeek en heten Handelsonderneming toen ik een door gerotte APK goed gekeurde Opel heb gekocht. Een kennis kwam ik later achter kocht er een levens gevaarlijke renault bij de minden waar het wiel tijdens het rijden afvloog. Nu ik net weer op de kaartclub hoorde over de lui ging me haren de lucht in staan. Weer iemand die een auto bij die lui die nu hofs heten hebben gekocht allemaal ellende die vrouw was er helemaal kapot van. Hoe kan je dat mensen aan doen met hun gespaarde centjes ? Dat is toch schofterig
tja, mensen moeten zelf ook goed opletten. als die mensen hun spaarcentjes lief zijn, waarom koop je dan bij zo'n vaag bedrijf ipv een gerenommeerde dealer?

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door peteroo »

thecure schreef:
HannesZ schreef:Ze zaten een paar jaar geleden in Klarenbeek en heten Handelsonderneming toen ik een door gerotte APK goed gekeurde Opel heb gekocht. Een kennis kwam ik later achter kocht er een levens gevaarlijke renault bij de minden waar het wiel tijdens het rijden afvloog. Nu ik net weer op de kaartclub hoorde over de lui ging me haren de lucht in staan. Weer iemand die een auto bij die lui die nu hofs heten hebben gekocht allemaal ellende die vrouw was er helemaal kapot van. Hoe kan je dat mensen aan doen met hun gespaarde centjes ? Dat is toch schofterig
tja, mensen moeten zelf ook goed opletten. als die mensen hun spaarcentjes lief zijn, waarom koop je dan bij zo'n vaag bedrijf ipv een gerenommeerde dealer?
Omdat veel mensen weinig te besteden hebben, maar niet zonder auto kunnen vanwege werk, een ziek familielid of andere zaken. Daar maken dit soort boeven misbruik van. Het equivalent van zorgdirecteuren en sjoemelende VVD-wethouders.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door thecure »

Daar heb je zeker wel gelijk in, maar ik lees maar al te vaak dat er dan voor te weinig geld een bmw, audi, landrover, volvo e.d. gekocht wordt.
Mankeert er dan wat aan, dan wordt het al snel duur.

Als je weinig te besteden hebt koop dan een japanner of zo, of een fiesta of corsa.
Niet de meest blitse auto's inderdaad, maar nog redelijk gemakkelijk te repareren voor normale prijzen.

HannesZ
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2015 01:22

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door HannesZ »

Heren de opel die ik kocht was niet goedkoop 5000 euro en de apk papieren niet echt de politie weet het
ze gaan elke keer failiet weg en onder een ander naam verder daar sta je dan met je opel
Ik ben er nu langs gefietst maar het zijn de zelfde kerels als klarenbeek de ene is nu wel dik met een bril
heb met mensen op het industrie terein gepraat allemaal weten ze dat het daar niet deugt komen louche handelaren en zitten in slechte zaakjes
ik zou niemand aanraden daar te kopen

HannesZ
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2015 01:22

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door HannesZ »

thecure schreef:Daar heb je zeker wel gelijk in, maar ik lees maar al te vaak dat er dan voor te weinig geld een bmw, audi, landrover, volvo e.d. gekocht wordt.
Mankeert er dan wat aan, dan wordt het al snel duur.

Als je weinig te besteden hebt koop dan een japanner of zo, of een fiesta of corsa.
Niet de meest blitse auto's inderdaad, maar nog redelijk gemakkelijk te repareren voor normale prijzen.
met een APK moet de bodem goed zijn niet door gerot. een reparatie alla maar dit klopt toch niet?
bij de vrouw van de kaartclub liep de moter in elkaar schandalig
ze zijn er zogenaamd niet als je belt.
De ene broer zegt dat ie de ander is en andersom en ze zijn er dan allebei Ze gaan weer weg als er te veel klachten komen als goed bedrijf hoef je niet weg toh?

HannesZ
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2015 01:22

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door HannesZ »

thecure schreef:
HannesZ schreef:Ze zaten een paar jaar geleden in Klarenbeek en heten Handelsonderneming toen ik een door gerotte APK goed gekeurde Opel heb gekocht. Een kennis kwam ik later achter kocht er een levens gevaarlijke renault bij de minden waar het wiel tijdens het rijden afvloog. Nu ik net weer op de kaartclub hoorde over de lui ging me haren de lucht in staan. Weer iemand die een auto bij die lui die nu hofs heten hebben gekocht allemaal ellende die vrouw was er helemaal kapot van. Hoe kan je dat mensen aan doen met hun gespaarde centjes ? Dat is toch schofterig
tja, mensen moeten zelf ook goed opletten. als die mensen hun spaarcentjes lief zijn, waarom koop je dan bij zo'n vaag bedrijf ipv een gerenommeerde dealer?
had ik het maar geweten voortaan kijk ik op internet eerst

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door peteroo »

HannesZ schreef:
thecure schreef:
HannesZ schreef:Ze zaten een paar jaar geleden in Klarenbeek en heten Handelsonderneming toen ik een door gerotte APK goed gekeurde Opel heb gekocht. Een kennis kwam ik later achter kocht er een levens gevaarlijke renault bij de minden waar het wiel tijdens het rijden afvloog. Nu ik net weer op de kaartclub hoorde over de lui ging me haren de lucht in staan. Weer iemand die een auto bij die lui die nu hofs heten hebben gekocht allemaal ellende die vrouw was er helemaal kapot van. Hoe kan je dat mensen aan doen met hun gespaarde centjes ? Dat is toch schofterig
tja, mensen moeten zelf ook goed opletten. als die mensen hun spaarcentjes lief zijn, waarom koop je dan bij zo'n vaag bedrijf ipv een gerenommeerde dealer?
had ik het maar geweten voortaan kijk ik op internet eerst
Zure toestand voor u, dat in elk geval. Ik ben bang dat op zowat elk groter bedrijventerrein in Nederland dit soort vage handelaren huizen. Sommigen lijken bijna opzettelijk mensen te flessen. Anderen kan het gewoonweg niet schelen wat ze verkopen, of ze hebben er zelf geen verstand van.

Als ik 5000 euro te besteden had ging eerst naar mijn vaste garagist, waar ik al bijna 18 jaar klant ben. Die hangt geen mooie verhalen op, maar hij verkoopt alleen auto's die hij zelf goed vindt.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: autobedrijf de minden

Ongelezen bericht door thecure »

HannesZ schreef:Heren de opel die ik kocht was niet goedkoop 5000 euro en de apk papieren niet echt de politie weet het
ze gaan elke keer failiet weg en onder een ander naam verder daar sta je dan met je opel
Ik ben er nu langs gefietst maar het zijn de zelfde kerels als klarenbeek de ene is nu wel dik met een bril
heb met mensen op het industrie terein gepraat allemaal weten ze dat het daar niet deugt komen louche handelaren en zitten in slechte zaakjes
ik zou niemand aanraden daar te kopen
over wat voor opel hebben we het? voor dat geld heb je een oude vectra met veel km, of een redelijk frisse corsa van vijf jaar oud.

Gesloten