Carglass

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Coendam
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2021 21:31

Carglass

Ongelezen bericht door Coendam »

Beste Carglass,

Wat een slechte kwaliteit, ik ben met een sterretje in mijn voorruit in eerste instantie bij jullie geweest in Heerenveen voor reparatie. Reparatie was slecht uitgevoerd, ster was nog zichtbaar, dus niet acceptabel.

Na een tweede bezoek, voor een nieuwe voorruit afgelopen vrijdag 23e blijkt achteraf veel kitresten op mijn lak boven de voorruit te zitten en de linker deurstijl vol met zwarte vlekken te zitten.

Na gebeld te hebben en dit te hebben gemeld, wordt ik teruggebeld door Heerenveen en mag ik een nieuwe afspraak maken!

Alles beschamend slechte kwaliteit zonder enige gevoel voor service, waardeloos. Ik had gemeld niet voor de derde maal naar Heerenveen te gaan.

Ik heb met andere een dag gedaan om alles weer redelijk netjes te krijgen. Voor mij nooit geen Carglass meer!

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt dat bericht beter aan Carglass sturen, want nu bent u op het forum van Radar. En hier worden geen sterretjes gerepareerd.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carglass

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Beste Carglass,
Zoals al vermeld bent u hier niet bij Carglass.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Reparatie was slecht uitgevoerd, ster was nog zichtbaar, dus niet acceptabel.
Is het voor u niet acceptabel, of niet volgens de richtlijnen. Een putje die gevuld wordt blijf je natuurlijk altijd zien. Zeker als er wat scherpere punten in het putje zitten.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Na een tweede bezoek, voor een nieuwe voorruit afgelopen vrijdag 23e blijkt achteraf veel kitresten op mijn lak boven de voorruit te zitten en de linker deurstijl vol met zwarte vlekken te zitten.
Dat is niet netjes, maar is dat niet opgevallen bij de eindcontrole van de auto?
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Na gebeld te hebben en dit te hebben gemeld, wordt ik teruggebeld door Heerenveen en mag ik een nieuwe afspraak maken!
Vanwege corona gelden een hoop maatregelen. Om zonder afspraak ergens binnen te vallen kan zorgen voor vertraging of situaties waarin de ondernemer problemen krijgt vanwege teveel mensen.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Alles beschamend slechte kwaliteit zonder enige gevoel voor service, waardeloos. Ik had gemeld niet voor de derde maal naar Heerenveen te gaan.
Maar hoe kan het dan opgelost worden als u hen niet de kans wil geven om het op te lossen?
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Ik heb met andere een dag gedaan om alles weer redelijk netjes te krijgen.
Met een andere wat? Is het nu weer schoon? Dan is uw probleem opgelost.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 921
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Lady1234 schreef:
25 jul 2021 20:06
U kunt dat bericht beter aan Carglass sturen, want nu bent u op het forum van Radar. En hier worden geen sterretjes gerepareerd.

Natuurlijk, we kunnen gelijk stoppen met dit forum. Geniaal, alle klachten terugverwijzen naar de veroorzaker, dan hebben we Radar helemaal niet meer nodig want uiteraard zijn alle leveranciers/verkopers/fabrikanten gelijk bereid om alle klachten op te lossen.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 921
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

NeoDutchio schreef:
25 jul 2021 20:13
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Beste Carglass,
Zoals al vermeld bent u hier niet bij Carglass.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Reparatie was slecht uitgevoerd, ster was nog zichtbaar, dus niet acceptabel.
Is het voor u niet acceptabel, of niet volgens de richtlijnen. Een putje die gevuld wordt blijf je natuurlijk altijd zien. Zeker als er wat scherpere punten in het putje zitten.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Na een tweede bezoek, voor een nieuwe voorruit afgelopen vrijdag 23e blijkt achteraf veel kitresten op mijn lak boven de voorruit te zitten en de linker deurstijl vol met zwarte vlekken te zitten.
Dat is niet netjes, maar is dat niet opgevallen bij de eindcontrole van de auto?
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Na gebeld te hebben en dit te hebben gemeld, wordt ik teruggebeld door Heerenveen en mag ik een nieuwe afspraak maken!
Vanwege corona gelden een hoop maatregelen. Om zonder afspraak ergens binnen te vallen kan zorgen voor vertraging of situaties waarin de ondernemer problemen krijgt vanwege teveel mensen.
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Alles beschamend slechte kwaliteit zonder enige gevoel voor service, waardeloos. Ik had gemeld niet voor de derde maal naar Heerenveen te gaan.
Maar hoe kan het dan opgelost worden als u hen niet de kans wil geven om het op te lossen?
Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Ik heb met andere een dag gedaan om alles weer redelijk netjes te krijgen.
Met een andere wat? Is het nu weer schoon? Dan is uw probleem opgelost.
Waarschuwen voor een bedrijf dat slecht werk levert mag ook al niet meer? Carglass heeft zeker last van corona waardoor nu alles anders gaat dan normaal? Wordt u nu nooit eens moe om maar overal corona erbij te halen om een falende ondernemer de hand boven de kop te houden.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@ik weet niet alles

Hebt u de OP eigenlijk wel gelezen? Bent u dan die jullie in Heerenveen?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk dat het sterretje helemaal onzichtbaar maken onmogelijk is, al wordt het wel verteld in de reclame.

Dat je opnieuw langs moet komen omdat hun willen kijken voor een oplossing is normaal. Wat had jij gewild?

Suikerbol
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 okt 2019 11:43

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Suikerbol »

Coendam: mijn ervaring is precies hetzelfde. Amateuren zijn het. Prutswerk leveren, tot 3 keer toe een nieuwe ruit plaatsen, 6 keer langskomen bij Carglass, en daar geen compensatie tegenover zetten.
Schandalig gewoon.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U zult toch niet drie keer een nieuwe ruit hebben betaald?

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Carglass

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik_weet_niet_alles schreef:
25 jul 2021 20:51
Lady1234 schreef:
25 jul 2021 20:06
U kunt dat bericht beter aan Carglass sturen, want nu bent u op het forum van Radar. En hier worden geen sterretjes gerepareerd.

Natuurlijk, we kunnen gelijk stoppen met dit forum. Geniaal, alle klachten terugverwijzen naar de veroorzaker, dan hebben we Radar helemaal niet meer nodig want uiteraard zijn alle leveranciers/verkopers/fabrikanten gelijk bereid om alle klachten op te lossen.
Tien punten voor dit bericht. Neodutchie en Lady, als jullie hier alleen maar op het forum zitten om te etteren, zoek een andere hobby. Jullie berichten heb ik gemeld en met risico pp een permanente forumban meteen ook maar mijn eigen bericht.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Carglass

Ongelezen bericht door rvjapio »

NeoDutchio snuffel en lady, helaas weten jullie niet waarover je praat. Sterretjes kunnen totaal onzichtbaar worden gerepareerd. Een paar jaar geleden heb ik dat bij autotaalglas laten doen, er met mn neus op gestaan en de plek na afloop niet meer kunnen aanwijzen. Klager heeft niets aan kletskoek.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Had u misschien uw bril moeten ophouden. 😀

Ik heb ook ooit een sterretje laten repareren. Kon echt wel zien waar het gezeten had.

En dat sterretje is over het algemeen ook helemaal niet belangrijk.

RFdeBoer
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jul 2020 18:51

Re: Carglass

Ongelezen bericht door RFdeBoer »

Uitermate een goede zaak om de kwaliteit van een bedrijf hier te melden.
Zeker als het zo feitelijk mogelijk gebeurd.
En of iemand wel of niet het betreffende bedrijf een kans wil geven om het probleem te herstellen is natuurlijk aan de persoon zelf.
Als je er geen vertrouwen meer in hebt om voor een derde keer terug te gaan kan ik dat goed begrijpen.

Vond dit bericht gewoon goed en informatief zonder stemming makerij, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
En het betreffende bedrijf kan er zijn voordeel mee doen (als ze willen).

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carglass

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

rvjapio schreef:
26 jul 2021 15:43
NeoDutchio snuffel en lady, helaas weten jullie niet waarover je praat. Sterretjes kunnen totaal onzichtbaar worden gerepareerd. Een paar jaar geleden heb ik dat bij autotaalglas laten doen, er met mn neus op gestaan en de plek na afloop niet meer kunnen aanwijzen. Klager heeft niets aan kletskoek.
Dus omdat u het niet zag is het altijd zo? Als het putje heel mooi rond is en je gaat het vullen, dan zal je vanaf bepaalde kanten dit niet hoeven te zien. Zodra er scherpere delen inzitten krijg je met lichtinval echt wel dat putje te zien. Het putje word gevuld, niet samengesmolten met het glas.
Vandaar ook mijn vraag naar TS of het voor hem/haar niet acceptabel was op niet volgens de richtlijnen.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Carglass

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Amateuristisch gepruts hoeft een klant niet te accepteren. Dat u daar content mee bent, prima, maar is niet de standaard.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Carglass

Ongelezen bericht door D34M0N »

Coendam schreef:
25 jul 2021 20:03
Ik heb met andere een dag gedaan om alles weer redelijk netjes te krijgen. Voor mij nooit geen Carglass meer!
Met andere? Andere wat?
Je bent zo tevreden dat je altijd weer voor Carglass zult kiezen, begrijp ik? Een dubbele ontkenning is een bevestiging.

Hoe oud was het sterretje eigenlijk? Zou het kunnen dat die er al een tijdje zat voordat je die had opgemerkt? Bij oudere sterretjes kan het zijn dat je die blijft zien, omdat er vuil in is gekomen voordat die gemaakt is.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carglass

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

J. Deltoer schreef:
27 jul 2021 08:49
Amateuristisch gepruts hoeft een klant niet te accepteren. Dat u daar content mee bent, prima, maar is niet de standaard.
Wellicht dat u TS persoonlijk kent en ook het sterretje gezien hebt, maar ik niet. Maar dan nog, is het volgens uw mening amateuristisch gepruts, of is het daadwerkelijk niet goed hersteld waardoor de hele ruit vervangen moest worden?

Leonardo2000
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2011 20:17

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Leonardo2000 »

Van sterretje naar erger!

10 mei dit jaar een sterretje laten repareren bij CarGlass in Eindhoven.
Ze hebben een automatische centerpons op de ruit gezet om het sterretje "open" te maken. Hierdoor scheurde het sterretje in de ruit naar twee kanten uit! |De monteur wist mij te vertellen dat dit aan de dunnen ruiten van Volkswagen en Audi lag. Als je zoiets nu weet, dan stel je die centerpons dus lichter in. Maar CarGlass leek er op uit te zijn dat ze liever een hele voorruit willen vervangen, wat mij de vorige keer ook al zo voor kwam. En die ster is na hun "HPX4 reparatie" niet alleen groter maar ook nog beter zichtbaar! Wat een dom idee om naar CarGlass te gaan!

Er is ooit een hele ruit vervangen en vanaf die tijd droop het regenwater van de binnenspiegel en was de dakbekleding verziekt door regenwater! Er zit een special warmtewerende film op de voorruit die mij na vervanging van de voorruit nog eens 400 euro extra kost!

Ik raad iedereen aan om bij een sterretje een doe-het-zelf reparatiekitje te kopen om ergere schade aan de ruit door CarGlass te voorkomen!

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Dirkie »

Leonardo2000 schreef:
30 mei 2022 10:17
Van sterretje naar erger!

10 mei dit jaar een sterretje laten repareren bij CarGlass in Eindhoven.
Ze hebben een automatische centerpons op de ruit gezet om het sterretje "open" te maken. Hierdoor scheurde het sterretje in de ruit naar twee kanten uit! |De monteur wist mij te vertellen dat dit aan de dunnen ruiten van Volkswagen en Audi lag. Als je zoiets nu weet, dan stel je die centerpons dus lichter in. Maar CarGlass leek er op uit te zijn dat ze liever een hele voorruit willen vervangen, wat mij de vorige keer ook al zo voor kwam. En die ster is na hun "HPX4 reparatie" niet alleen groter maar ook nog beter zichtbaar! Wat een dom idee om naar CarGlass te gaan!

Er is ooit een hele ruit vervangen en vanaf die tijd droop het regenwater van de binnenspiegel en was de dakbekleding verziekt door regenwater! Er zit een special warmtewerende film op de voorruit die mij na vervanging van de voorruit nog eens 400 euro extra kost!

Ik raad iedereen aan om bij een sterretje een doe-het-zelf reparatiekitje te kopen om ergere schade aan de ruit door CarGlass te voorkomen!
Gaat het hier nu om 3 slechte ervaringen met CarrGlass van 1 persoon? Ik lees namelijk 10 mei van dit jaar, de vorige keer en ooit.
Dat doet mij toch denken aan het spreekwoord van die ezel.
Buiten het feit dat het topic zelf inmiddels een jaar oud is.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Carglass

Ongelezen bericht door WZZ »

Op dit forum zitten een aantal mensen die het standaard voor een bedrijf opnemen cq redenen bedenken waarom de service gebrekkig is.

Plaats reactie