LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De kwakzalvers van Kwik-fit

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ier03
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2010 15:11

De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door ier03 »

Stom, stom, stom. Ik dacht met mijn oude Toyota een keer wat geld te besparen. Ik heb em voor een kleine beurt en apk-keuring naar de Kwik-fit aan de Esmoreitdreef 1 in Utrecht gebracht. Binnen een paar uur kreeg ik te horen dat mijn wielremcilinders moesten worden vervangen: rekening 364 euro. Zonder die vervanging werd ie afgekeurd. Ik vertrouwde het niet en wilde de boel niet bij Kwik-fit laten repareren. Toen heeft de keuringsmeester daar de auto afgekeurd. Daarna naar mijn vaste dealer gereden (erkende toyotadealer). Die heeft em gecontroleerd en er kwam ook nog een steekproef van de RDW overheen: Niets aan de hand!!! Daar was me toch bijna een paar honderd euro door de neus geboord...

Heb ondertussen geprobeerd om mijn geld van de niet-goed-uitgevoerde keuring terug te krijgen. Maar er worden met allemaal termen gesmeten, waar ik, als autoleek, weinig van begrijp (heel slim natuurlijk, zal wel protocol zijn) en weigeren ook maar iets terug te geven. Ik heb mijn les geleerd: nooit meer naar de kwakzalvers van kwik-fit!!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door tennis »

Als je volgens de gedragsregels had gewerkt, en gezocht, kwam je deze topic tegen:


Alvorens een nieuwe discussie te starten dienen gebruikers te controleren of er al soortgelijke discussies gaande zijn.


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... t#p1011582

stofzuigertje

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je na afkeur de RDW had gebeld hadden zij gezien dat Kwikfit fout was dus hadden zij een flinke strop gehad en eventueel de keurmeester zijn papieren kwijt geweest!

Dus zorg dat je het nummer van RDW van te voren weet en kunt bellen.
Niet betalen of wegrijden maar eerst RDW laten komen.
Ze willen graag dit soort meldingen hebben om slechte te royeren!

Kwik-Fit Webcare
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 jul 2008 10:59

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door Kwik-Fit Webcare »

Beste Ier03

Graag zouden we uw gegevens per e-mail ontvangen zodat wij deze zaak kunnen oppakken. Uw kunt deze gegevens sturen aan [email protected] onder vermelding van referentienummer 62702.

Met vriendelijke groet,

Petra
Webcare Team

Ad te zee
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2010 21:35

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door Ad te zee »

Je had gelijk een steekproef moeten laten plaats vinden, rdw moet an komen...

Ad te zee
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2010 21:35

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door Ad te zee »

staat gewoon op apk rapport, je hoeft niks te zoeken als je de rapport krijgt links onder kun je bezwaar tekenen, de uitvoerende instantie is verplicht om de rdw te bellen en een herkeuring te laten plaatsvinden. Einde discussie.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: De kwakzalvers van Kwik-fit

Ongelezen bericht door tarquesh »

Hoi Petra,

Ik ben laatst door de Kwik-fit klantenservice geholpen. Top service!

Wat mij opviel laatst in het filiaal in Heerlen is dat het er schoner is, betere service. Er wordt hard gewerkt om het niveau te verbeteren. Merkbaar beter.

Gesloten