LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De onbeschoftheid ten TOP

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
petur61
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 19:49

De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door petur61 »

:evil: Zelden ben ik zo zwaar beledigd als vandaag. Ik kom helemaal uit Hengelo Overijssel naar Wijchen, daar aangekomen wil ik de auto die ik op het net heb gezien bezichtigen en uiteraard een testrit maken. Een goede bekende, autotechnicus zou bij goed bevinden de volgende dag met mij meegaan om de auto goed te testen. 9000 euro is tenslotte niet een paar sokken. Ik kreeg te horen dat een proefrit alleen kon alsm je de intentie had tot koop>? Ik ga 140 km rijden om hen een loer te draaien. Wat denken ze wel niet, heb wel wat beters te doen!. Na dat aangegeven te hebben, denk je ik kan de auto wel meekrijgen voor een testrit. Niets is minder waar. Waarom ik hen niet vertrouwde... Tja zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Nooit eerder ben ik zo voor schut gezet. Kon onverrichte zaken retour. Top, eerder Flop, Snob of wat er nog meer op rijmt. Ik adviseer een ieder bij deze louche handel weg te blijven!
Wat een walgelijk bedijf! :shock:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hoe heet die garage dan ?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door dhc »

Top Garage in Wijchen misschien?

zie eerder topic: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57751

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door Remster »

Misschien wisten ze in eerste instantie niet dat je 140 km had gereden en dachten ze dat je niet de intentie had om de auto echt te kopen.
Vergissen is menselijk. Ik weet niet wat je uitstraalt en hoe snel je beledigt bent.
Wees in ieder geval blij dat je je geld nog niet uit hebt gegeven en het kunt besteden bij een bedrijf waar je je prettiger bij voelt.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Echt dus niet.. Alleen een test rit bij intentie te kopen... Dus als de auto je niet bevalt dan..

Je moet het trouwens gewoon zo zien.. het woord intentie betekend in feite gewoon: bedoeling. Als het je dan toch niets lijkt kun je afzien van de koop.

petur61
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009 19:49

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door petur61 »

Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat men niet gediend is van gasten die maar her en der een proefritje willen maken, maar ik had duidelijk aangegeven dat ik uit Hengelo kwam en niet voor niets ruim 1 1/2 uur in de auto heb gezeten. En ik ben niet zo snel aangebrand, maar als ik voor 3 uur autorijden na 5 minuten een autobedrijf weer mag verlaten terwijl ik vorige week gebeld heb dat ik langs zou komen... dan ben ik pissed! En naar mijn mening terecht. Ik heb ook eerder berichten over het bedrijf gelezen, maar tja een proefritje maken bij een autobedrijf... moet toch normaal zijn???

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: De onbeschoftheid ten TOP

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

waarschijnlijk heeft het autobedrijf hier slechte ervaringen mee. Dan moeten de goede onder de kwade lijden.

Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent. Ik zou ook niet 3 uur in een auto gaan zitten voor een proefritje als ik niet een serieuze koper zou zijn, dan ben ik echt wel serieus.

Gesloten