LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op bij Vermaning auto's

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
D@y3nn3
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2007 13:12

Pas op bij Vermaning auto's

Ongelezen bericht door D@y3nn3 »

Ik heb nu acht weken geleden een auto gekocht bij deze occassion delaer in Wezep, zonder garantie, maar de auto was in perfecte staat, (citeer ik de heer W. Vermaning.)
De uitlaat maakte iets lawaai... maar volgens meneer Vermaning was het de resonatie van de uitlaat, het is tenslotte een sportmodelletje, en aangezien ik een auto had met een sportuitlaat,klonk mij dat ook niet raar in de oren, mijn oude auto deed dat nl. ook.
Een mooie auto dacht ik, is hij nog steed aan de buitenkant maar technisch.... niet om over naar huis te schrijven.
De auto begaf het 2 weken geleden ivm kapotte koppelingsplaten, nou kan he.... dat kun je niet van te voren zien aan komen, maar dan....
Hij stond bij de Peugot dealer om de koppelingsplaten te vervangen, Voor dat ze verder gingen met de auto contacten zij mij eerst met het bericht, dat de remschijven en blokken vervangen moeten worden en dat de auto eigenlijk niet de weg op mag met deze remmen. Hmm ja oke, nou die moeten vervangen worden, zo gezegd zo gedaan.
Einde van de dag kon ik de auto ophalen, maar ook toen kreeg ik de mededeling dat er nog meer aan schorte.
De uitlaat is van voor naar achteren verrot en al meerdere malen dicht gekit, en de fussekoggels moeten vervangen worden al met al een 2e kostenplaatje van uhh zo'n 900 euro. die had ik die dag eerder ook al betaald voor de vervanging van de koppelingsplaten en remschijven en blokken en nee huur auto.

Het is schandalig dat dit soort praktijken niet worden aangepakt, en dan nog het feit dat deze meneer zijn klanten intimideerd als ze terug komen is helemaal van de zotte.

Dus mensen geen auto kopen bij VERMANING AUTO'S TE WEZEP.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Pas op bij Vermaning auto's

Ongelezen bericht door D1RK »

Binnen 1 sec via zoeksysteem nog meer gevonden, dus als U dat ook had gedaan, had U vermoedelijk hier niets gekocht...

Er waren er dit jaar al 15 dus hoeveel verkoopt deze?

Gezien de prijzen en manier van verkopen zullen er wel eens ooit goede tussen zitten, maar ik hoef niet meer!

Gesloten