LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto KC Meerlaan: andere auto dan op internet

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
pd1aku
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2017 09:02

Auto KC Meerlaan: andere auto dan op internet

Ongelezen bericht door pd1aku »

Onlangs een 'bijzondere' ervaring gehad bij aúto KC Meerlaan.

Interesse getoond in een Volvo V40 en ondanks slechte reviews besloten om vrijblijvend te gaan kijken en een proefrit aan te vragen.

Aangekomen bij het bedrijf even moeten wachten omdat de auto gebracht moest worden om er vervolgens achter te komen dat deze auto een heel ander kenteken had en meer kilometers dan het op internet getoonde exemplaar.
Toen ik de medewerker hiermee confronteerde was hij een groot vraagteken (een rol in gtst zou hem niet misstaan).

Aangezien de auto ook nog eens verschillende deuken en krassen bleek te hebben snel weer vertrokken.
Het verdwenen onderhoudsboekje zou ook nog worden gemaild echter na dit bezoek nooit meer wat vernomen van KC Meerlaan.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Auto KC Meerlaan: andere auto dan op internet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ondanks de slechte reviews toch daar naar toe gegaan. Snapt u nu waar die reviews vandaan komen? Als er echt veel klachten over een bedrijf zijn is het beter daar ver uit de buurt te blijven zodat het bedrijf een stille dood tegemoet gaat.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auto KC Meerlaan: andere auto dan op internet

Ongelezen bericht door witte angora »

pd1aku schreef:Onlangs een 'bijzondere' ervaring gehad bij aúto KC Meerlaan.
Hoezo bijzonder? Dat is heel normaal bij dit bedrijf. Maar dat wist je al Dus wat wil je nu vertellen?

stofzuigertje

Re: Auto KC Meerlaan: andere auto dan op internet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vele handelaren nemen het Budget tarief.
Dat betelend vervoer indien ruimte, moeten nog gepoetst worden en dan is archief foto gebruikelijk.

Ja, tussen inkoop en binnen komst zit vaak weekje.
En als je een nettere adverteerde, ze hopen dat je geen V40 maar een andere leuke ziet en toch iets zou kopen.
Zo werken deze handelaren, en ook vaak te laat verwijderen verkochte komt voor om bovenstaande reden.

Ik heb ooit auto gekocht die nog 2 maanden online bleef staan.
Als ik belde stond hij er nog maar wel snel komen want er zijn meer liefhebbers....
Ja, vasthouden moest ik aanbetalen maar ik weet wel beter!
Dit was geen KC maar familie die ook een bedrijf hebben.

Gesloten