Ervaring met Riminicars

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
samanth.vd-geer
Contacteer:

Re: Ervaring met Riminicars

Ongelezen bericht door samanth.vd-geer »

samanth.vd-geer schreef:
27 sep 2020 09:14
Lady1234 schreef:
23 sep 2020 20:51
Ik heb nog nooit geld vooruit betaald bij de aankoop van een auto.
Ik had nog nooit een auto zelf gekocht, beginners fout. Vriend sprong er al meteen enthousiast in en ik had mijn twijfels bij zon heel bedrag neerleggen maar ik ben niet mondig genoeg om dat te uiten face too face.

Maar goed we hadden die andere auto afgelopen vrijdag aangeleverd gekregen, alles zou verholpen zijn. We gingen gister een ritje maken en bleek dus dat de auto niet rijklaar was en stonden we met een oververhitte motor, gelukkig, naast een boerderij. We zijn nog thuis gekomen want we waren 15 minuutjes verderop...bleek dat er ook een andere klacht niet verholpen was met het rechterwiel. Nou ja, we hebben iedergeval geen terugkoppeling gehad over wat de oorzaak kon zijn. We hebben er over na gedacht toen we thuis kwamen, want met een acuut probleem gelijk gebeld met Riminicars krijg je te horen dat het geregeld gaat worden. Maandag ophalen en repareren! Maar dan weet ik niet hoe lang het gaat duren en wat ik dan terug krijg...en nu duurde het ook al 10 weken voor we eindelijk ons gekochte waar kregen.

Ik heb alles wat er is gebeurt in een mail gezet en mijn geld terug gevraagd. Het is spijtig want ze waren wel netjes en wilde graag maar als je niet kan leveren wat je beloofd en vervolgens een kapot product aanlevert na 10 weken dan houd het vertrouwen ook een keer op.

Ze zullen vast wel een keer een goeie auto aanleveren maar dan moet je er ook kennis over beschikken als koper om het goed na te kunnen lopen. Heb je dat niet? zou ik of door sparen voor een nieuw of even ergens anders kijken.
Nou aangezien we kopers zijn en wij dus ook verplichtingen hebben, hebben we afgesproken dat hij de brommobiel gaat repareren zoals het hoort. Ik moet hem die kans geven want dat is mijn verplichting als koper nu hij product heeft geleverd. Ik ga wel bij een andere garage om een second opinion vragen, blijkt daar uit dat deze eigenlijk niet meer verkocht mocht worden dan ga ik met dat rapport terug naar hem toe en dan is het klaar.

Wordt dus alsnog vervolgd.

marnix

Ongelezen bericht door marnix »

Hoe is het afgelopen?

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

shina schreef:
24 apr 2017 21:41
Er zat een zeer grote barst in de ruit deze konden we zelf bij de verzekering laten vervangen.
Verzekeringsfraude vind TS geen probleem maar wordt ze zelf opgelicht dan staat het op Tros Radar.... Hoop dat de verzekering ze hard heeft aangepakt voor de fraude bij het claimen van een barst die al bij aankoop erin zat.

Plaats reactie