LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen autobedrijf Oud Gastel (voorheen J.D.R. Cars)

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Halger
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2018 20:15

Re: Ervaringen autobedrijf Oud Gastel (voorheen J.D.R. Cars)

Ongelezen bericht door Halger »

Ook wij zijn door dit bedrijf opgelicht. Misleiding kan iedereen overkomen en dus schaam je niet om het te melden, alle online misbruik ten spijt over "hoe dom kun je zijn" totdat het je zelf overkomt.
Dit bedrijf werkt onder diverse namen met elke keer een ander persoon die zich inschrijft bij de KvK.
Op http://www.klacht.nl hebben wij een klacht geplaatst en op http://www.klachtenkompas.nl. Uiteraard kun je aanhaken en je verhaal daar plaatsen. Klacht.nl stuurt vervolgens een bericht naar het bedrijf. Daarmee is het probleem nog niet opgelost, maar hoe meer mensen zich aanmelden, hoe beter. Vervolgens kan er aangifte worden gedaan en evt. gezamenlijk een advocaat inschakelen.
https://www.klacht.nl/?s=garage+willems+beek+en+donk
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/g ... d61534068f
Lukt copy paste niet? Zoek dan op beide sites op garagebedrijf Willems Beek en Donk.
Kent u nog mensen die door dit bedrijf zijn opgelicht? Stuur ze door naar de beide sites en informeer elkaar. Zijn we met een redelijk aantal mensen, kunnen we aangifte doen. Ik heb geen Facebook, maar via genoemde sites kun je contact houden.
MvG

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen autobedrijf Oud Gastel (voorheen J.D.R. Cars)

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Halger schreef:Ook wij zijn door dit bedrijf opgelicht. Misleiding kan iedereen overkomen en dus schaam je niet om het te melden, alle online misbruik ten spijt over "hoe dom kun je zijn" totdat het je zelf overkomt.
Misleiding kan inderdaad iedereen overkomen. Maar zoals al in meerdere topics te lezen is hier roepen de mensen het wel over zich af.
Maar goed, wat heeft Willems te maken met garagebedrijf Oud Gaster?
Ik ben op de site geweest, staat heel groot RDW erkent. Dat zegt niets, alleen dat ze kentekens mogen overschrijven.
Een willekeurige auto: Fort Fiesta. Geen kenteken zichtbaar, dus onderzoek kan je al niet doen. In 7 jaar tijd slechts 11.000km per jaar gelopen.
Probeer ik een andere willekeurige auto, krijg alleen te zien dat ze weet ik hoeveel dezelfde auto’tjes hebben staan. Zegt dus niets.
Staat een mooie 207. Verdorie, weer geen kenteken zichtbaar. Ook weer 8 jaar oud en ook weer 11k per jaar gereden.
Dan maar een 308. Weer geen kenteken en slechts 9k per jaar gelopen.
Fabia Combi, 11k per jaar gelopen, Fox, 9k per jaar gelopen. Golf, 12k per jaar gelopen.
Ik ken weinig handelaren die allemaal auto’s hebben met zo weinig kilometer. Ik ken dan weer zat verkopers die geen kentekens willen laten zien. Maar dat doen ze alleen als ze iets te verbergen hebben.
Had uw auto een onderhoudsboekje? Was deze netjes afgestempeld en bent u met vragen naar de dealer gegaan waar de auto vandaan komt? Heeft u een aankoopkeuring laten doen?

Als men gewoon de stappen doorloopt hoe je een auto koopt dan snap je dat je met een boog om bepaalde handelaren heen moet lopen. En als een handelaar niets meer verkoopt gaat die vanzelf failliet.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen autobedrijf Oud Gastel (voorheen J.D.R. Cars)

Ongelezen bericht door thecure »

Over wat voor fraais hebben we het hier weer? Type, leeftijd, km stand, prijs?
Ik las dat het bouwjaar niet zou kloppen. Dit is toch te zien aan het kenteken, of is het import?

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen autobedrijf Oud Gastel (voorheen J.D.R. Cars)

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bouwjaar van de auto had u zelf kunnen zien dat deze niet klopte als u een beetje onderzoek had gedaan.
Staat de volle tank op de overeenkomst? Alles wat op papier staat kunt u het bedrijf aan houden. Overigens staan bij nagenoeg alle autohandelaten/dealers auto’s met een lege tank. Je wil niet weten wat er gebeurd als er brand uitbreekt en er staan 50 auto’s met een volle tank.
Was de kentekenplaathouder niet kapot toen u de auto bekeken had?
Idem voor circulatierooster.
Wat is er mis met het dealerboekje?
Geen info over distributieriem? Dan bij aankoop een nieuwe vragen.

Bent u misleid, of hebt u zelf totaak geen onderzoek gedaan naar wat u gekocht hebt?

Gesloten