LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Car Sales

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Josephien12 »

En exact dezelfde manier van propoganderen als nico 9979. Maar dat zal natuurlijk heeeeel erg toeval zijn. Dus zoals met witte angora te spreken:
Afbeelding

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Misschien dat het bedrijf beducht is geworden voor een slechte naam en de service heeft verbeterd. Alles is mogelijk.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

profikz schreef:Vorige maand heb ik bij Car Sales Hillegom een Volswagen Passat 1.6 fsi gekocht.
Ik heb mijn Ford Mondeo ingeruild en een leuk bedrag voor gehad.
Er waren wat mankementen zoals een koplamp die niet goed was en gaf een storing aan.
Het was de EGR-klep.
Klinkt Pools, die nick, maar is het niet. Beste Car Sales Hillegom, als je een auto binnen krijgt, dan loop je hem toch na vóórdat je hem te koop aanbiedt? En dan ga je er, als er tijdens de proefrit alsnog een storing is, even goed onder kruipen zodat je zeker weet dat de klant niet terug hoeft te komen? Dát zou pas service zijn. Nu is het verhaal zo ongeloofwaardig als maar zijn kan.
Een dag daarna kwam die storing terug en belde hem weer op.
Ik kon gelijk een afspraak maken en ik heb een nieuwe koplamp gekregen en de EGR-klep is ook verholpen.
En de klant is als een kind zo blij met zijn nieuwe koplamp... :lol: O ja, je probeert tegenwicht te bieden tegen alle verhalen dat je storingen en mankementen niet zou verhelpen, duidelijk. :mrgreen:

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

profikz schreef:Ik moest hem op zijn woord vertrouwen dat ik een andere koplamp zou krijgen en dat hij de storing zou verhelpen.
Hij heeft mij eerlijk verteld dat ze de storing zouden wissen, omdat het misschien niks zou kunnen zijn en als het terug zou komen zouden ze het maken.
Een dag daarna kwam die storing terug en belde hem weer op.
Ik kon gelijk een afspraak maken en ik heb een nieuwe koplamp gekregen en de EGR-klep is ook verholpen.
Goede service en de auto rijdt nu perfect!
Slechte service, de koplamp was bij aflevering dus niet vervangen.............. waarom moeten we dan de rest van het verhaaltje wel geloven?
paparazi schreef:Zeeeeer duidelijk en zeeeer gedetailleerd. Bovendien zonder taalfouten... Jij zult beslist niet werkzaam zijn in de autobranche...
Dus iemand die werkzaam is in de autobransj ken geen fatsoendelijk nedrlands?
Beetje te generaliserend, vind je zelf ook niet?
(Autobranche is wat groter dan die handelaar op de hoek).

v.d.Heyden

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Toen ik mijn oude Mazda in wilde ruilen verbaasde ik me over de gang van zaken. Garagisten en handelaren gingen mijn wagentje niet eens van dichtbij bekijken, maar deden ter plekke een bod. Dat varieerde van 150 tot 500 euro. Ok, waarschijnlijk schoven 'm toch gelijk door naar de handel.

Laat staan dat ze een auto bij binnenkomst inspecteren, al zal dat bij een jong gebruikte Passat wellicht anders liggen. Maar kennis van autotechniek is niet vanzelfsprekend onder handelaren.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

Als je even op de website kijkt zie je dat het niet zo'n straathoekhandelaartje is. Het gaat dan ook om een bedrijf dat veel van de auto's uit de lease krijgt. Auto's onder de 3000 euro vind je er nauwelijks.

NDK
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2015 12:37

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door NDK »

Vorige maand heb ik een Fiat 500 gekocht. Na lang onderhandelen zijn we tot een goede prijs gekomen. Het bedrijf was erg klantvriendelijk. Ook mijn oude Ford Ka kon ik hier inruilen. Ik heb hem meegenomen zonder APK en garantie.Tot op heden nog geen gebreken gehad met mijn fiat. Hij is zelfs door de APK gekomen!
Ik ben erg tevreden over de service.

Lepracon68
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2015 07:58

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Lepracon68 »

ok, ik kan me lol op kennelijk.
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus ik zal opletten.
Binnenkort ga ik erheen om een auto te bekijken, ik ben benieuwd.

Lepracon68
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2015 07:58

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Lepracon68 »

Bij binnenkomst vertelde ik aan de balie voor welke auto ik kwam, en er werd naar buiten gewezen met de melding: "loop maar rechtdoor daar staat hij".
De auto viel tegen, had vele gebreken, een lekke band en een grote deuk die op internet niet genoemd werden.
De prijs op het kaartje was €500,- duurder dan de prijs op internet.
Dus ik heb geeneens gesproken met ze, en heb dus ook geen handel gedaan.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Dat is wel dramatisch. Toch zijn er mensen die er in trappen, mag je vrezen.

Millie_@28
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2015 08:43

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Millie_@28 »

volkert015 schreef:Waardeloos bedrijf. De verkoper was in het begin vriendelijk. Proefrit was alleen mogelijk als er tot koop werd overgegaan wat in mijn ogen een pure belediging was. Als iemand een goede auto bij dit bedrijf ziet, kijk verder, want voor het is pure tijdverspilling. Het enige voordeel aan mijn verpeste dag, ik weet nu precies hoe het niet moet. Er is een reden dat er 350 auto's op voorraad staan, met de huidige instelling koopt niemand daar wat. Ze verkopem veel leugens. Belooft veel doet weinig maar neemt wel 500 euros voor de zogenaamde rijklaarkosten. Verteld dat de auto was gechekt op alles en een grote beurt had maar bleek later dat er een ernstig probleem was.
Ik was ook wezen kijken naar een auto en was erg geïnteresseerd dus wou een proefritje maken, kon alleen als ik hem zou kopen nou dan niet want als ik de auto niet goed vind rijden ga ik die auto echt niet kopen. Was hele rare man. Blij dat ik niet me auto daar niet heb gekocht.

sander5
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2015 19:46

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door sander5 »

Auto KC Meerlaan [adresgegevens verwijderd]

Oplichter of (betrouwbare) Autohandelaar ? Oordeel zelf!
Wat je bij dit bedrijf mee maakt is meer bedoeld voor een comedy film, dan
een klantvriendelijk autobedrijf..
Begin juli een Audi tt gekocht, hier mijne vorige auto op ingeruild ( Alfa
Romeo Giulietta )
Hieronder de advertentie + mijn ervaring met Auto KC Meerlaan.
Te koop aangeboden Audi TT - 1.8 TFSI Pro Line S uit 2011, 50.895 km,
Benzine, Coupé, Handgeschakeld, Zwart ... Auto KC Meerlaan. ( 18 inch
lichtmetalen velgen )
Gezien de afstand wat er tussen mij en Auto KC Meerlaan lag, hebben we na
mail contact besloten, dat verkoop akkoord was, indien de auto naar mijn
wensen klaar was gemaakt +- 1000 euro vooraf overboeken voor een navigatie
die ik er graag in wou hebben.
Destijds zat in de Audi tt een KENWOOD navigatie, deze wou ik graag laten
vervangen door een origineel AUDI TT navigatie, dit was geen probleem en
de navigatie zal besteld worden ( de auto zal +- binnen 1 week klaar zijn )
Zoals ik stiekem had gehoopt, was de auto eerder klaar dan verwacht !
Toch per mail nog even gevraagd, is het mogelijk een foto te krijgen van de
navigatie die er nu in zit? dit om misverstanden te voorkomen.
Mail terug gekregen met : de auto staat momenteel bij de poetsstraat, we
kunnen momenteel geen foto maken..
Geen argwaan gekregen, klinkt vrij normaal een auto die klaar gemaakt word
nog even door de poetsstraat te doen. Ben in de auto gestapt en 3 uur later
gearriveerd bij Auto KC Meerlaan [adresgegevens verwijderd] .
Daar stond die, de AUDI TT.
* Geen nieuwe navigatie in gekomen ( sterker nog, deze was nooit besteld )
* De in de advertentie nog aangegeven 18inch velgen, waren 16 inch, klein
verschil dat je als Autobedrijf wel zult opmerken zal je denken. Tegen
betaling van 450 euro, direct over te maken, zouden er direct nog 18 inch
onder komen. + 16 inch die er nu onder zitten krijg je erbij.
* Olie ververs Melding ( rij klaar maakkosten 500 euro ,- ????)
* Lampje kapot
* 1 sleutel aanwezig ( van de 3 )
KILOMETERSTAND 25,000 ‘MEER’ DAN IN ADVERTENTIE STOND AANGEGEVEN.
Had me erg verheugd op de Audi tt , en verkoper overtuigde me ervan dat
alles alsnog wel geregeld zal gaan worden. Auto ingeruild met bijbetaling
en ik was de eigenaar van de TT
Mondelinge afspraak naar verkoop :
Navigatie zal zodra die binnen is opgestuurd worden ( nooit gebeurd )
Banden zouden opgestuurd worden (16 inch) deze passen namelijk niet in de
auto.. (nooit gebeurd , sterker eigenaar van Auto KC Meerlaan beweerd : 450
euro bijbetaling voor 18 inch velgen is een goede deal, de 16inch velgen er
dan ook nog bij krijgen is wel een beetje veel van het goede '' is toch
logisch'' werd gezegd.
Logisch zal zijn dat bij aankomst de auto al over 18inch velgen beschikt,
en mij niet 450 euro extra te laten betalen ( hier reken je namelijk niet
op )
Na op de terugweg er te zijn achtergekomen dat de kilometerteller geen +-
50.000 aangaf maar +- 80.000, besloot ik de volgende dag maar even weer te
bellen.
( gevoel was niet goed )
Naar 6 keer gebeld te hebben met bekend nummer werd er nog steeds niet
opgenomen, toen maar eens onbekend gebeld, en ja! er was leven ' gelukkig
dacht ik ' echter ik moest niet zeuren, in de advertentie was duidelijk
aangegeven dat er kleine foutjes in kunnen zitten.. ''kleine foutjes'' ja,
trek zelf de conclusie.
Naar ze 1 week de tijd te hebben gegeven, werd ik afgepoeierd, dat ik nog
maar 1 week moest wachten, zo snel als alles eerst wel kon, kon nu helemaal
niets meer ' toeval ? ‘
Aangeboden de banden alsnog z.s.m naar mij toe te zenden en het teveel
betaalde bedrag voor de navigatie per direct op mijn rekening terug te
storten, helaas nooit een antwoord op gekregen.
Gister maar eens gekeken of mijn oude auto de Alfa Romeo Giulietta al te
koop werd aangeboden bij Auto KC Meerlaan.
Ja! deze stond er al op !
Mijn Alfa Romeo Giulietta uit 2012 met 80.000km.. HO WACHT!.. ???
De Alfa Romeo Giulietta , had toch zeker 115.000 op de teller, en was 1
jaar jonger ( 2011 ) 35.000 km te weinig aangegeven in advertentie, en ook
hier staat weer, er kunnen kleine foutjes zitten in de advertentie.. ja dat
verhaal kennen we nu wel.

PAS OP MET DIT (AUTO)BEDRIJF !
Laatst gewijzigd door Radar op 14 aug 2015 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd

edu4rdo
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2015 13:58

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door edu4rdo »

caresales [bedrijfsgegevens verwijderd] gehaaide verkopers

Pas op met dit bedrijf ben weggestuurd met een accustoring wat een kapotte schakelbak bleek te zijn achteraf.

Gemelde gebreken niet voor tekenen!!!!

Verdraaide het hele verhaal en hingen de telefoon op .

als ze je iets beloven (laat dan maar zitten) hier houden deze mensen zich niet aan.

mondelingen afspraken (niet intrappen)

heb inmiddels een nieuwe auto gekocht bij betrouwbare mensen die niet eens genoemd willen worden in dit onderwerp(vul de rest zelf maar in)
Laatst gewijzigd door Radar op 07 nov 2015 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd

Mustafa1515
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2016 20:05

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Mustafa1515 »

Beste mensen,

Ik wil hierbij iets mededelen. Ik ben blij dat ik deze forum ben tegengekomen, want ik was ook van plan om hier een auto te halen. Wat mij dus echter opviel was, ik vroeg Dhr [naam verwijderd] of de auto orgineel nederlandse was en hij zei ja zeker weten. Heb het opgezocht op internet en het blijkt dat de auto ingevoerd is. De auto heeft geen nap label op markplaats, dus ik weet niet zeker of de km stand klopt. Het scheen zo te zijn dat de auto ook onderhoudsboeken had maar die lagen ergens anders dus die moest hij nog op gaan zoeken. Heel onbeleefd om je klant even geen bak koffie aan te bieden (niet dat dit nodig is). Ik zou persoonlijk mensen aanraden om hier absoluut NIET een auto te kopen. Hij komt zo onbetrouwbaar over voor mijn gevoel dus heb besloten om tog liever 500 euro meer te betalen en een goede gevoel erbij te hebben dan hier nog een x langs gaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2016 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam verwijderd

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door peteroo »

Mustafa1515 schreef:Beste mensen,

Ik wil hierbij iets mededelen. Ik ben blij dat ik deze forum ben tegengekomen, want ik was ook van plan om hier een auto te halen. Wat mij dus echter opviel was, ik vroeg Dhr [naam verwijderd] of de auto orgineel nederlandse was en hij zei ja zeker weten. Heb het opgezocht op internet en het blijkt dat de auto ingevoerd is. De auto heeft geen nap label op markplaats, dus ik weet niet zeker of de km stand klopt. Het scheen zo te zijn dat de auto ook onderhoudsboeken had maar die lagen ergens anders dus die moest hij nog op gaan zoeken. Heel onbeleefd om je klant even geen bak koffie aan te bieden (niet dat dit nodig is). Ik zou persoonlijk mensen aanraden om hier absoluut NIET een auto te kopen. Hij komt zo onbetrouwbaar over voor mijn gevoel dus heb besloten om tog liever 500 euro meer te betalen en een goede gevoel erbij te hebben dan hier nog een x langs gaan.
Ik vind dat altijd erg apart, of zeg maar verdacht: dat de onderhoudsboekjes toevallig net ergens anders zijn. Wat is een logischer plaats dan in de auto zelf, of anders in een kluisje in het bedrijf?

Koop een tweedehands auto liever bij een adres dat je kent, bijvoorbeeld een lokale garage met een goede reputatie ipv een of andere handelaar op een vaag bedrijventerrein.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door Quark »

Mustafa1515 schreef:Beste mensen,

Ik wil hierbij iets mededelen. Ik ben blij dat ik deze forum ben tegengekomen, want ik was ook van plan om hier een auto te halen. Wat mij dus echter opviel was, ik vroeg Dhr [naam verwijderd] of de auto orgineel nederlandse was en hij zei ja zeker weten. Heb het opgezocht op internet en het blijkt dat de auto ingevoerd is. De auto heeft geen nap label op markplaats, dus ik weet niet zeker of de km stand klopt. Het scheen zo te zijn dat de auto ook onderhoudsboeken had maar die lagen ergens anders dus die moest hij nog op gaan zoeken. Heel onbeleefd om je klant even geen bak koffie aan te bieden (niet dat dit nodig is). Ik zou persoonlijk mensen aanraden om hier absoluut NIET een auto te kopen. Hij komt zo onbetrouwbaar over voor mijn gevoel dus heb besloten om tog liever 500 euro meer te betalen en een goede gevoel erbij te hebben dan hier nog een x langs gaan.
Kenteken even invoeren op www.rdw.nl en je krijgt veel informatie

shelly24
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2016 11:54

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door shelly24 »

Koop je auto niet bij car sales hillegom
Wij hadden onze oude auto ingeruild hier zat geen Nap op deze was onlochish hiervoor wou dhr een compensatie van 250extra nu staat de auto met een lochische NaP dus
Ook schreef hij 1000 minder op de bon zodat het voor zijn bedrijf belastingtechnish gezien aantrekkkelijker was
Ook zei hij dat de nieuwe auto helemaal in orde was en dat de snaar pas volgend jaar of bij 160.000 vervangen hoefde te worden ( nu 125.000) wat blijkt het moest vorig jaar al vervangen worden
Her bedrijf hiervoor gebeld als we de factuur zouden sturen zouden we het geld terug krijgen tot nu toe niks ontvangen...

kees.kramer
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2016 11:36
Contacteer:

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door kees.kramer »

KC Meerlaan adverteert op Internet via Marktplaats speurders autoweek enz.
In alle advertenties kloppen de km standen en de bouwjaren niet.
Geef dit aan bij deze bedrijven. Bij genoeg klachten sluiten ze het account en mogen ze niet meer adverteren. Eindelijk bedrijf dus...

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door witte angora »

kees.kramer schreef:Bij genoeg klachten sluiten ze het account en mogen ze niet meer adverteren.
En dan openen ze gewoon het volgende account. Beetje zinloze actie als je het mij vraagt.

omar1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2016 13:47

Re: Ervaringen Car Sales

Ongelezen bericht door omar1974 »

ik ging daar voor een grote beurt voor mijn auto. ik was erg blij mee. de prijs was goed. ik moest een aantal onderdelen vervangen. ik had een top service gehad. binnen een korte tijd kon ik mijn auto meenemen. top garage en top personeel :D :D :D

Gesloten